העמוד המבוקש לא נמצא

מאמרים אחרונים שפורסמו באתר:
סרט תדמית

הפקת סרטי תדמית לעסקים – איך סרט תדמית יכול לשרת אותנו

ישנן דרכים שונות בהן יכולים בתי העסק להיעזר בשביל "למכור" את עצמם בפני לקוחות פוטנציאליים, משקיעים אפשריים, כלי תקשורת, יחצ"נים או גורמים אחרים. המטרה של כל בית עסק, היא להציג את עצמו בצורה החיובית והאמינה ביותר, בשביל שהגורם שעומד מולו, ירצה לשתף איתו פעולה וליהנות ממה שהוא מציע, מוצר, שירות, הצלחה כלכלית או כל דבר אחר.

איטלקי

מטבח איטלקי במיטבו: קייטרינג וסדנאות שיהפכו אותך לשף ביתי

דמיינו שאתם נכנסים לעולם שבו כל ארוחה היא פסטיבל של טעמים, שיר הלל למסורות בנות מאות שנים, אך טרי כמו טל הבוקר. המטבח האיטלקי הוא לא רק אוכל, הוא עוסק בחוויה ששובה את החושים, מפתה את בלוטות הטעם ולוקחת אתכם למסע בלתי נשכח דרך הנופים הציוריים של איטליה, היישר מהמטבח שלכם.

פירות

מגש פירות אשדוד

מגשי פירות הן פתרון נהדר למפגשים, אירועים ואפילו לישיבות או פגישות חשובות בעסק. אם אתם עורכים אירוע באשדוד, יש לכם משרד או שאתם גרים באשדוד ותצטרכו מגשי פירות טריים ואיכותיים באזור – אנו בליצ'י נשמח לספק לכם משלוח מגשי פירות מדהימים וטעימים במיוחד, לכל אירוע ולכל צורך. 

חיסכון

פוליסת חיסכון – חוסכים היום, בשביל לדאוג למחר

תוכניות חיסכון, הן במובן מסוים פוליסת הביטוח לעתיד כלכלי טוב יותר, ליצירת ביטחון כלכלי בתקופה בה נזדקק לו. זה נכון, אם מדובר בתוכנית חיסכון קצרת טווח ובוודאי נכון אם מדובר בתוכנית חיסכון ארוכת טווח.