איך תורמים בלונים לכל אירוע?

בלונים לאירועים כבר הפכו לשם דבר וכיום לא ניתן כמעט למצוא אירוע אשר לא בוחר לשלב בתוכו בלונים בצורה כזאת או אחרת. כיום ישנן מספר דרכים להוסיף בלונים לאירוע בין אם כדרך קישוט אלטרנטיבית לאולם ובין אם כאטרקציה בפני עצמה. אין ספק כי מדובר בבחירה פופולרית מאוד וזאת מכיוון שלבלונים יתרונות רבים כאשר היתרון המשמעותי שלהם הוא ללא ספק האופן בו הם בולטים בכל חלל בו הם נמצאים. אם גם אתם מחפשים אחר בלונים לאירועים חשוב לדעת שכיום ניתן לשלב אותם באירוע לא רק בדרכים המוכרות והסטנדרטיות אלא גם בדרכים ייחודיות יותר אותם נציג בפניכם מיד.

הדרך הייחודית לשלב בלונים באירוע

בלונים לאירועים אמנם היו תופעה מוכרת גם בעבר אך אין ספק כי כיום ניתן למצוא מגוון רב יותר של אפשרויות לשלב בלונים באירוע. איך תעשו זאת?

  • קשת בלונים- בלונים הם כלי נהדר בו ניתן להשתמש על מנת לעצב את פנים האולם. בעזרת הבלונים ניתן ליצור צורות רבות ומגוונות כאשר אחת הצורות הבולטות ביותר היא קשת אשר עשויה בלונים.
  • בלונים לתקרה- הן באירועים רבים והן בלא מעט חגיגות פרטיות של ימי הולדת ניתן לראות שבלונים המקשטים את התקרה הפכו להיות לתופעה מקובל במיוחד. ניתן לרכוש מספר רב של בלונים מלאים בגז הליום אשר מועפים אל התקרה ומהם משתלשלים חוטים המספקים מראה רך ונעים.
  • בלונים לתמונות- צילומי המגנטים הפכו גם הם לשם דבר כמעט בכל אירוע כיום. אם בעבר הצילומים נעשו בתוך רחבת הריקודים או סביב השולחנות כיום ישנן דרכים אטרקטיביות יותר. בעזרת הבלונים ניתן ליצור קיר מיוחד או פינה מקסימה בה ניתן להצטלם בנעימות.

בלונים בכל מיני צבעים

על מנת להצליח ליצור אירוע בעל מראה אטרקטיבי ונעים לעין מומלץ לשלב את הבלונים בצורה נכונה. שילוב נכון הינו שילוב אשר תואם את הקונספט של האירוע, מתכתב עם הקו העיצובי שלו ומתאים בדיוק לגוונים השולטים במקום. כיום ניתן לבחור בלונים בגוונים מדויקים אשר יתאימו בדיוק למקום ולמראה הכללי שלו. בחירת בלונים נכונה תהפוך גם את האירוע שלכם מעוד אירוע סטנדרטי לאירוע פשוט מושלם.

אטרקציות לאירועים

בחירת אטרקציות לאירועים הפכה לדבר שבשגרה, כולנו מחפשים אחר הדרך הייחודיות לגרום לאורחים שלנו ליהנות. צילומי תמונות או מגנטים הן ללא ספק אחת האטרקציות החמות ביותר בשוק והערך שלהן רק הולך ועולה. על מנת להפוך את התמונות למיוחדות מעט יותר ניתן כיום לשלב בהם אלמנטים מסוגים שונים. גם בלונים יכולים לקחת חלק באטרקציה מעין זאת כיוון שלא משנה מהי התמונה אותה תצלמו כאשר היא מצולמת על רקע של בלונים היא נראית טוב יותר בכמה מונים. אם אתם מחפשים אחר האטרקציה המיוחדת ביותר נעבור האירוע שלכם בלונים יכולים לספק לכם בדיוק את מה שחיפשתם.

מאמרים אחרונים

סרט תדמית

הפקת סרטי תדמית לעסקים – איך סרט תדמית יכול לשרת אותנו

ישנן דרכים שונות בהן יכולים בתי העסק להיעזר בשביל "למכור" את עצמם בפני לקוחות פוטנציאליים, משקיעים אפשריים, כלי תקשורת, יחצ"נים או גורמים אחרים. המטרה של כל בית עסק, היא להציג את עצמו בצורה החיובית והאמינה ביותר, בשביל שהגורם שעומד מולו, ירצה לשתף איתו פעולה וליהנות ממה שהוא מציע, מוצר, שירות, הצלחה כלכלית או כל דבר אחר.

קרא עוד »
איטלקי

מטבח איטלקי במיטבו: קייטרינג וסדנאות שיהפכו אותך לשף ביתי

דמיינו שאתם נכנסים לעולם שבו כל ארוחה היא פסטיבל של טעמים, שיר הלל למסורות בנות מאות שנים, אך טרי כמו טל הבוקר. המטבח האיטלקי הוא לא רק אוכל, הוא עוסק בחוויה ששובה את החושים, מפתה את בלוטות הטעם ולוקחת אתכם למסע בלתי נשכח דרך הנופים הציוריים של איטליה, היישר מהמטבח שלכם.

קרא עוד »

תוכן עניינים

שנים של ניסיון

שנים של ניסיון

החברה שלנו קיימת למעלה מעשור. בתחום הזה אפשר להחזיק כל כך הרבה זמן רק אם אוהבים ונושמים את המקצוע. הצוותים משלבים אהבה ונסיון – ופה היתרון שלנו

עבודה מסודרת בלי הפתעות

עבודה מסודרת בלי הפתעות

תמיד עובדים עם הסכם הזמנה מסודר, כולל ביטוחים וכמובן ציוד גיבוי. העבודה מולנו מסודרת ושקופה

מחירים הוגנים

מחירים הוגנים

המחירים שלנו הם ההוגנים והמשתלמים ביותר בחשבון כללי! אתם מוזמנים להשוות! תגלו מהר מאוד שבסה"כ תקבלו תמורה מלאה ומשמחת לכספכם.

מערכת צילום מקצועית

מערכת צילום מקצועית

ציוד הצילום שלנו הוא המתקדם, עדכני והמשוכלל ביותר בשוק :מצלמות DSLR מקצועיות, מצלמות פול פריים. מגוון עדשות לצילום בזוויות מיוחדות ועוד. המגנטים מודפסים בהדפסה תרמית חדישה. כך תיהנו מתמונות מגנטים חדות, צבעוניות ועמידות לאורך זמן.

פריסה ארצית

פריסה ארצית

חברתנו מספקת כיסוי ארצי היות והצוותים שלנו פזורים ברוב אזורי הארץ, וכמו כן אנו יכולים להתאים צלמים לכל מגזר, מגדר ושפה.