050-2700577 

חיפוש :

תכנון, עיצוב ובחירת כרטיסי ביקור

13/12/2015

לכרטיס הביקור השפעה מכרעת בקביעת הרושם הראשוני עליכם של שותף עסקי  או לקוח. לכן, חשוב שיהיה ייצוגי ונעים לעין. אספנו עבורכם מספר טיפים שיעזרו לכם לעצב כרטיס מושך ואינפורמטיבי.

השתמשו בצבעים בסיסיים

כרטיס ביקור עסקי אמור להכיל פרטים בסיסיים כגון: שם פרטי ושם משפחה, שם החברה בה אתם מועסקים או מנהלים, תפקידכם בחברה ופרטים ליצירת קשר: טלפון וכתובת מייל. חשוב שפרטים אלה יבלטו על גבי הכרטיס הקטן ויקלו על מקבל הכרטיס לדלות את האינפורמציה החשובה. לכן, הימנעו משימוש בצבעים זוהרים ומחזירי או, מריחות או גוונים חיוורים מאוד.

בכל הנוגע לכרטיס ביקור עסקי מוטב לשמור על פשטות. לכן, שימוש בגווני הבסיס: שחור, לבן, אדום, ישמור על מראה נקי לכיתוב בכרטיס ובנוסף, מקצץ בעלות ההדפסה, שכן זו שיטת ההדפסה הזולה ביותר שאינה מחייבת את בית הדפוס להתקין פסי צבע חדשים, והיא מבטיחה תוצאה איכותית במחיר שפוי.

השתמשו בפורמט פשוט

מועסקים או מנהלים, תפקידכם בחברה ופרטים ליצירת קשר: טלפון וכתובת מייל. חשוב שפרטים מתחכם על פני שימוש בפורמט יצירתי שמקשה על הבנת הפרטים בכרטיס. זכרו שהמטרה היא להעביר אינפורמציה ברורה שתקל על הלקוח או שותף ליצור אתכם קשר, לכן פורמט מאסיבי עלול לגרום לכם לפספס את המטרה.

סיבה נוספת שתשכנע אתכם להשתמש בפורמט פשוט היא: עלויות. גם במקרה זה בחירה בפורמט בסיסי שאינו כולל חיתוך מיוחד של כרטיס הביקור, הבלטה היוצרת אשליית תלת מימד, הדפסת כרטיס ביקור הנפתח לשניים או הדפסה על חומר לא שגרתי כמו מתכת למשל, כל אלה מייקרים את המחיר ולכן מומלץ לקחת זאת בחשבון בעת בחירת הפורמט לכרטיס העסקי.

השתמשו בנייר ללא ציפוי

למינציה תשמור על כרטיס הביקור שלכם מפני רטיבות הגשם, אך אם אינכם מחלקים את הכרטיס בפינת רחוב גשומה, באמת שאין צורך לבחור באופציה זו. בחרו בנייר הדפסה פשוט בעל גימור רגיל, ללא לכה, ציפוי או עיטוף מיוחד.

אוהבים את הכרטיס שלכם?

הביטו בתוצר הסופי ושאלו את עצמכם: האם הכרטיס מוצא חן בעיני? האם נוח לי אתו? האם הוא מעביר את המסר שחשוב לי לשדר? אם עניתם על שאלות אלה בחיוב הרי שזהו כרטיס שכדאי לשמור. אם לא, חזרו לבית הדפוס ובקשו לשנות את העיצוב, הצבעים והכיתוב עד שתתקבל תוצאה שתספק אתכם. כי אם אתם תאהבו את הכרטיס ותגישו אותו בגאווה ללקוח או לשותף פוטנציאלי, התגובה בצד השני תהיה גם היא חיובית. בהצלחה.

חישבו על כרטיסי ביקור שימושיים ומקוריים

חישבו כיצד להפוך את כרטיס הביקור שלכם למקורי ולא פחות חשוב לשימושי. דוגמה טובה לכרטיס ביקור מקורי ושימושי: כרטיס ביקור של חברת צמיגים אשר בודק לחץ אוויר תיקני בצמיג.

אנחנו בפלא קט יכולים לעזור לכם לייצר כרטיסי ביקור מקוריים ושימושיים, כרטיסי ביקור שכל אחד ירצה לשמור קרוב ללב. אחת מהדרכים שלנו היא ייצור מחזיקי מפתחות לאירועים באירועי מכירות, השקות, מפגשים גדולים של החברה וכד'. צוות פלא קט יגיע לאירוע החברה שלכם יצלם את האורחים שלכם ויפיק עבור מחזיק מפתחות עם התמונה שלהם, על גבי מחזיק המפתחות יודפס לוגו החברה, הכתובת ומספרי הטלפון שלה. הפקת כרטיס ביקור שכזה בעצם גורמת לכרטיס הביקור להיות קרוב ללב הלקוחות, תהיו בטוחים שאף אחד לא יזרוק מחזיק מפתחות איכותי עם תמונה מרגשת לפח, להפך המחזיק יסתובב עם הלקוחות לאורך כל היום ויזכיר להם לפנות לחברה שלכם, את הטלפון הם לא יצטרכו לחפש, כי הוא יהיה על מחזיק המפתחות שלהם.

דרך נוספת להפיק כרטיסי ביקור באירועים היא באמצעות מגנטים לאירועים שיכילו את תמונות האורחים, הטלפון של החברה והלוגו שלה.

צור קשר




 הטבות ומבצעים 

מבצעים מיוחדים על מבחר

אטרקציות לאירועים:


30% הנחה על
 

מגנטים לאירועים  ללא הגבלה!


30% הנחה על 

מחזיקי מפתחות לאירועים ללא הגבלה!  

בלעדי!
מזכרות מיוחדות לחתונה

האתר נבנה במערכת 2all | בניית אתרים