050-2700577 

חיפוש :

מוצרי פרסום למיתוג העסק או החברה

22/1/2016

למאמצים השיווקיים של כל עסק יש חשיבות רבה, ולכן יש צורך להעניק להם תשומת לב מיוחדת. הבעיה, אם אפשר לקרוא לה כך, היא שתחום הפרסום נחשב לרחב ביותר, ובו פתרונות מומלצים יותר ופחות. המאמר הנוכחי מתייחס למאפיינים וליתרונות המגוונים של מוצרי פרסום לעסק - ללא ספק אחד האפיקים הפרסומיים היעילים והמשתלמים שיש בנמצא.

אז למה להעדיף מוצרי פרסום?

על פי ההגדרה הבסיסית שלהם, מוצרי פרסום הם מוצרים "רגילים" לכל דבר ועניין, אלא עם מאפיין עיקרי חשוב - על גביהם מתנוסס לוגו העסק שהם מפרסמים. את המוצרים נהוג להעניק ללקוחות (הן הפוטנציאליים והן הקיימים) בשלל נסיבות, דוגמת פגישה של הלקוחות עם אנשי החברה, אירוע המוני כלשהו וכיוצא בזה. כבר מכאן ניתן ללמוד על היתרון המרכזי הראשון של המוצרים, והוא נוגע ליכולת שלהם ליצור את הזיקה הראשונית בין העסק ללקוח, המהווה צעד משמעותי בדרך להצלחת העסק. אנשים אשר מקבלים מוצר פרסומי כלשהו מפתחים תחושות חיוביות כלפי הגורם שהעניק להם אותו, מה שבהחלט עשוי להיות "מתורגם" לשימוש עתידי בשירותיו של אותו גורם.

גם מבחינת תמורה למחיר ההשקעה, מוצרי הפרסום נחשבים לאופציה אידיאלית. הבחירה המקובלת היא במוצרים אשר ההפקה שלהם לא מצריכה הוצאת סכומי כסף אסטרונומיים מצידם של אנשי העסק, בלשון המעטה, אפילו כאשר מדובר על הפקת מוצרים בכמות גבוהה, כמצופה ממוצרי הפרסום. בכך הם מצליחים להתבלט על פני פתרונות שיווקיים אחרים, שעלולים להצריך הוצאה של עשרות ומאות אלפי שקלים (שלט חוצות, למשל). בנוסף, הליך ההפקה כיום, כולל תכנון ועיצוב המוצרים, נעשה כיום תוך פרק זמן מינימלי, כך שאנשי העסק יכולים להיות רגועים גם מהבחינה הזו.

כך עושים זאת נכון

בחירה במוצרי פרסום אינה דבר של מה בכך על רקע מגוון האפשרויות הקיימות, כך שמומלץ להיעזר בידע המקצועי של אנשי החברות הפועלות בתחום. רוב הגורמים האלה ימליצו, למשל, לרכוש מוצרים זולים יחסית, אשר נחשבים לשימושיים בכל קנה מידה (עובדה המגדילה את הסיכויים שיישארו אצל הלקוחות פרק זמן ארוך). בכל מקרה, חשוב להגדיר מראש את התקציב שאפשר להקדיש למוצרים, פונקציה של סוג המוצר בו מעוניינים, מספר המוצרים שיופקו וכיוצא בזה.  בעת בחירת מוצר פרסום יש לבחון מספר דברים חשובים להפקת המרב מהשקעת החברה:

·         יש לבדוק את אורך חיי המוצר

·         יש לבדוק את גודל ההדפסה שניתן להדפיס על המוצר

·         יש לבדוק את החשיפה של המוצר בעט השימוש בו

 

למה בדיקות אלה חשובות?

בדיקות אלה חשובות על מנת לוודא שההשקעה של החברה אינה נזרקת לפח. לכן חשוב לבדוק שהחברה אינה רוכשת מוצרים שאורך חייהם קצר, ההפך נשאף לרכוש מוצרים שאורך חייהם כמה שיותר ארוך. בנוסף לכך אנו נרצה שהמוצר שאנו רוכשים יהיה חשוף לקהל רחב בעט השימוש בו. דוגמאות למוצרים טובים: עטים, צידניות, חולצות, כיסאות לים, מוצרים למשרד, כוסות, ספלים, צלונים לרכב ועוד.

 

מוצרי פרסום נוספים אשר אפקטיביים הם מוצרי פרסום שמחולקים באירועים, מוצרים כמו מחזיקי מפתחות לאירועים, מגנטים לאירועים, כוסות עם הדפסה וכד'. מוצרים פרסום אלה אפקטיביים מהסיבה הפשוטה שמלבד ההדפסה של לוגו החברה, מספרי הטלפון והכתובה ניתן להוסיף תמונות אישיות של האורחים דבר אשר גורם למוצר להיות בעל ערך רגשי גבוה, מתנות בעלות ערך רגשי גבוה אינן נזרקות ומכניסות לתודעה את החברה המפורסמת כחברה חיובית. בנוסף לכך ע"י צלם מגנטים לאירועים או כל צלם של מוצר אחר החברה שלכם גם תזכה בפרסום וגם תזכה לתיעוד האירוע ע"י צלם מקצועי שיביא עותק של כל התמונות מהאירוע. את התמונות תוכלו להעלות לדף העסקי של החברה.

 

 

צור קשר




 הטבות ומבצעים 

מבצעים מיוחדים על מבחר

אטרקציות לאירועים:


30% הנחה על
 

מגנטים לאירועים  ללא הגבלה!


30% הנחה על 

מחזיקי מפתחות לאירועים ללא הגבלה!  

בלעדי!
מזכרות מיוחדות לחתונה

האתר נבנה במערכת 2all | בניית אתרים