הזמנת צלם מגנטים

אנחנו רק רוצים להזהיר: הזמנת צלם מגנטים לאירוע מתחילה כבר ברגע שבו קיבלתם החלטה לארגן אירוע – כל אירוע – מהסיבה הפשוטה שתמיד תרצו לשמר את התחושות המיוחדות, את הרגעים הבולטים והיפים, ואת הזכרונות בכלל.

שלא לדבר על כך שהמגנטים שתחלקו לאורחים יהוו מעין הכרת תודה לאורחים או לקרובים על כך שהגיעו לשמח אתכם ולשמוח איתכם ביום המיוחד הזה.

דווקא בשל הצורך לשמר חוויות וזכרונות, חשוב לוודא שמי שאתם מפקידים בידיו (או בידיה) את מלאכת הצילום, אכן יהיה מישהו איכותי, משיהו שיוכל לספק תוצאה איכותית כדי שהזכרונות שלכם לא ילכו לאיבוד. אתם הרי רוצים שהמגנט על המקרר תמיד יעלה חיוך על פניכם, לא?

לכן אסור להתפשר על בחירת חברה איכותית לצילום מגנטים לאירועים. גם אם זה יעלה קצת יותר, אתם לא תתחרטו על עבודה איכותית; בסוף תיווכחו לדעת שזה היה "שווה את הכסף".

אלצנו האיכות גם כוללת את האפשרות לעצב מסגרת מגנט אישית, לפי בקשתכם; גם הגרפיקה עלינו ללא תוספת עלות.

חברה רצינית מבטיחה שהאירוע המושלם ייחרט בזיכרון ככזה גם אחרי שהוא נגמר

מאמרים אחרונים

תוכן עניינים

שנים של ניסיון

שנים של ניסיון

החברה שלנו קיימת למעלה מעשור. בתחום הזה אפשר להחזיק כל כך הרבה זמן רק אם אוהבים ונושמים את המקצוע. הצוותים משלבים אהבה ונסיון – ופה היתרון שלנו

עבודה מסודרת בלי הפתעות

עבודה מסודרת בלי הפתעות

תמיד עובדים עם הסכם הזמנה מסודר, כולל ביטוחים וכמובן ציוד גיבוי. העבודה מולנו מסודרת ושקופה

מחירים הוגנים

מחירים הוגנים

המחירים שלנו הם ההוגנים והמשתלמים ביותר בחשבון כללי! אתם מוזמנים להשוות! תגלו מהר מאוד שבסה"כ תקבלו תמורה מלאה ומשמחת לכספכם.

מערכת צילום מקצועית

מערכת צילום מקצועית

ציוד הצילום שלנו הוא המתקדם, עדכני והמשוכלל ביותר בשוק :מצלמות DSLR מקצועיות, מצלמות פול פריים. מגוון עדשות לצילום בזוויות מיוחדות ועוד. המגנטים מודפסים בהדפסה תרמית חדישה. כך תיהנו מתמונות מגנטים חדות, צבעוניות ועמידות לאורך זמן.

פריסה ארצית

פריסה ארצית

חברתנו מספקת כיסוי ארצי היות והצוותים שלנו פזורים ברוב אזורי הארץ, וכמו כן אנו יכולים להתאים צלמים לכל מגזר, מגדר ושפה.