מגנטים לחתונה

מגנטים לחתונהמתחתנים בקרוב ורוצים להעניק לכם ולאורחים שלכם מזכרת איכותית ומרגשת מהערב החשוב ביותר שלכם? בעזרת המאמר תוכלו להכין את עצמכם לקראת הפגישה עם צלם המגנטים שיעזור לכם עם זהאיך לבחור את הצלם, מה חשוב לדעת ומה טווח המחירים. מגנטים לחתונה היא ללא ספק בין האטרקציות הכי נפוצות באירועים כאשר היתרון הבולט והברור שהיא מביאה היא המזכרת. אנחנו עובדים כל כך קשה על החתונה, מתכננים, בודקים, משווים מחירים, מתרגשים, מזמינים את האנשים הכי יקרים לנו ופוף, תוך ערב אחד הכל נגמר. מה שנשאר לנו בסופו של דבר אלו רק התמונות. אם יש מזכרות שזוגות מעניקים לאורחים שלהם ביום החתונה שלרוב הולכות לאשפה, מגנטים זה משהו שתמיד נשאר למזכרת, משהו שתמיד אפשר לשים על המקרר ולהיזכר באירוע בצורה נעימה ונחמדה

 

למה כדאי להזמין מגנטים לחתונה?

מגנטים לחתונה הפך למעין גימיק בתחום האירועים והוא נועד לאורחים ולזוג שמתחתן כאחד. כמובן, שכדי שנוכל לקבל תמורה לתשלום שאנחנו מספקים לצלם או לחברה שמספקת לנו את המגנטים, אנחנו צריכים לבחור מישהו מקצועי, יסודי, שמקפיד על מגנטים באיכות גבוהה, אבל בגדול, אין ספק כי מדובר באטרקציה שגם תעסיק את האורחים שלנו ותזרים אותם למצלמה לאורך כל האירוע וגם תעניק להם בסוף האירוע מתנה נחמדה.  

האורחים יוצאים עם מזכרת מהערב החשוב ביותר של הזוג, תולים את המגנט על המקרר וזוכרים את האירוע לעוד תקופה ארוכה בזכותם. עבור הזוג המגנטים לחתונה הם מעין זיכרון שהוא מחוץ לאלבום התמונות אותו צריך לפתוח ולהסתכל על התמונות בו, וכך בעצם יוכלו לזכור את הערב הזה בכל פעם שהם פותחים את המקרר. המגנט הוא מעין מתנה מהזוג שמתחתן לאורחים שהגיעו לשמוח בשמחתו, וזה עוד משהו שגורם לאורחים להרגיש טוב שהגיעו, כי מי לא רוצה תמונה שלו על גבי מגנט?

מה חשוב לוודא כשמזמינים מגנטים לחתונה?

יש לא מעט דברים שבהחלט כדאי לשים לב אליהם כשהולכים לברר לגבי מגנטים לחתונה על מנת שתוכלו להבטיח לעצמכם את האיכות והשירות הטוב ביותר, אלו חלק מהדברים:

  • הצלם צריך להיות מקצועי ולהבין את המעמד- אתם עומדים בפני היום המרגש והחשוב ביותר של חייכם, על הצלם להיות אדיב ולתת שירות טוב אישי ומקצועי ביותר כדי שאתם תהיו עם ראש שקט. לכן, שווה לחשוב על אנשים שאתם מכירים שהתחתנו ממש לאחרונה או לחילופין מישהו שהפיק אירוע ושילב בו מגנטים, כך תוכלו לקבל המלצות טובות או פחות טובות ולקבל כיוון. תוכלו גם לשאול מה שווה לשאול את הצלם לפני כן ולפי זה לבחור בעל מקצוע.
  • חשוב עבורכם שתבחרו בצלם בעל ניסיון במקצוע, שידע להוציא את התמונות הטובות ביותר עבורכם ועבור האורחים שלכם תוך הבנה זוויות הצילום, הבהירות ואיכות התאורה במקום. בסופו של דבר אנחנו רוצים שהתמונות ייצאו כמה שיותר איכותיות, ברזולוציה גבוהה וגם כמה שיותר טבעיות.
  • חשוב מאוד לוודא שהצלם דואג לציוד צילום איכותי ומקצועי כדי שאיכות התמונה במגנטים יהיה חד ברור וטוב.
  • בנוסף, על הצלם לדאוג לכך שהמגנטים יהיו מפותחים תוך זמן יחסית קצר ויחכו לאורחים שיבואו לקחת את המגנטים מהקיר ליד אזור הצילום
  • חומרי הגלם צריכים להיות מהטובים והאיכותיים שקיימים בשוק ושציוד הפיתוח של התמונה יהיה טוב גם הוא על מנת להבטיח שהתמונה על המגנט תשמר לאורך זמן ולא תדהה לאחר כמה חודשים (נקרא איכות תרמית) כמו בהרבה מקרים.
  • חשוב להכין מעין חוזה, מסמך בו כתובים כל ההסכמים של הזוג מול הצלם על מנת שלא יתפספס דבר בערב האירוע. במידה ובחרתם חבילת צילום הכוללת בין השאר צילומי SAVE THE DATE, צילום סטילס ווידיאו ביום החתונה, צילומי מגנטים, אלבום תמונות ושירותי צילום והדפסה נוספים, שווה לבדוק מחירים, לראות על אילו שירותים בדיוק אתם משלמים ולראות שבסופו של דבר, השירות כלכלי לכם.

 

איך בוחרים צלם מגנטים לחתונה?

יש מבחר רב בשוק של צלמי מגנטים, לכן חשוב לדעת לסנן אותם לפי הפרמטרים הבאים

  • כמות אנשי הצוות שיכול להבטיח שירות זריז ומקצועי, כיוון שהעבודה שלהם היא לא פשוטה ומתחלקת לכמה פעולות שצריך לעשות.
  • ציוד הצילום והפיתוח איתו מגיע הצוות יבטיח איכות טובה לתמונה.
  • גם המחיר חשוב בבחירת בעל מקצוע כמו צלם מגנטים, במיוחד בחתונה בה יש כל כך הרבה הוצאות מסביב שאנחנו צריכים לקחת אותם בחשבון כחלק בלתי נפרד מהתקציב שלנו

מגנטים לחתונה מחירים

טווח המחירים של מגנטים לחתונה משתנה מאירוע לאירוע והוא תלוי בדברים הבאים:

  • איכות ציוד הצילום וחומרי הגלם
  • כמות האורחים שמגיעים לחתונה
  • כמות של הצוות שמגיע לצלם בחתונה

המחירים של המגנטים משתנים בין אירוע לאירוע כמו שכבר הזכרנו,

לחתונה גדולה מגנטים יעלו החל מ2,000 שקלים.

לחתונה בינונית מגנטים יעלו החל מ1,000 שקלים.

לחתונה קטנה מגנטים יעלו החל מ700 שקלים.

מאמרים אחרונים

סרט תדמית

הפקת סרטי תדמית לעסקים – איך סרט תדמית יכול לשרת אותנו

ישנן דרכים שונות בהן יכולים בתי העסק להיעזר בשביל "למכור" את עצמם בפני לקוחות פוטנציאליים, משקיעים אפשריים, כלי תקשורת, יחצ"נים או גורמים אחרים. המטרה של כל בית עסק, היא להציג את עצמו בצורה החיובית והאמינה ביותר, בשביל שהגורם שעומד מולו, ירצה לשתף איתו פעולה וליהנות ממה שהוא מציע, מוצר, שירות, הצלחה כלכלית או כל דבר אחר.

קרא עוד »
איטלקי

מטבח איטלקי במיטבו: קייטרינג וסדנאות שיהפכו אותך לשף ביתי

דמיינו שאתם נכנסים לעולם שבו כל ארוחה היא פסטיבל של טעמים, שיר הלל למסורות בנות מאות שנים, אך טרי כמו טל הבוקר. המטבח האיטלקי הוא לא רק אוכל, הוא עוסק בחוויה ששובה את החושים, מפתה את בלוטות הטעם ולוקחת אתכם למסע בלתי נשכח דרך הנופים הציוריים של איטליה, היישר מהמטבח שלכם.

קרא עוד »

תוכן עניינים

שנים של ניסיון

שנים של ניסיון

החברה שלנו קיימת למעלה מעשור. בתחום הזה אפשר להחזיק כל כך הרבה זמן רק אם אוהבים ונושמים את המקצוע. הצוותים משלבים אהבה ונסיון – ופה היתרון שלנו

עבודה מסודרת בלי הפתעות

עבודה מסודרת בלי הפתעות

תמיד עובדים עם הסכם הזמנה מסודר, כולל ביטוחים וכמובן ציוד גיבוי. העבודה מולנו מסודרת ושקופה

מחירים הוגנים

מחירים הוגנים

המחירים שלנו הם ההוגנים והמשתלמים ביותר בחשבון כללי! אתם מוזמנים להשוות! תגלו מהר מאוד שבסה"כ תקבלו תמורה מלאה ומשמחת לכספכם.

מערכת צילום מקצועית

מערכת צילום מקצועית

ציוד הצילום שלנו הוא המתקדם, עדכני והמשוכלל ביותר בשוק :מצלמות DSLR מקצועיות, מצלמות פול פריים. מגוון עדשות לצילום בזוויות מיוחדות ועוד. המגנטים מודפסים בהדפסה תרמית חדישה. כך תיהנו מתמונות מגנטים חדות, צבעוניות ועמידות לאורך זמן.

פריסה ארצית

פריסה ארצית

חברתנו מספקת כיסוי ארצי היות והצוותים שלנו פזורים ברוב אזורי הארץ, וכמו כן אנו יכולים להתאים צלמים לכל מגזר, מגדר ושפה.