מגנטים לברית

מגנטים לבריתמגנטים לברית

צלם מגנטים הוא כלי שיווקי רב עוצמה לכל אירוע, וזה משהו שכל מתכנן אירועים צריך לשקול להשתמש בו.

ניתן להשתמש בשירות צלם מגנטים כדי להפיץ את הבשורה על איריע ברית או שמחה כדי לשלוח אותו למוזמנים ולקרובים, כדי שיבואו לחגוג את הילד החדש. זה עוזר לזכור את האירוע, ומכיוון שמגנט הוא מוצר הנשמר זמן רב, אינך צריך לדאוג להוציא הרבה כסף כדי לשלוח הזמנות ומזכרות מהאירוע שלך.

מתכנני אירועים צריכים לשקול לתת מגנטים למשתתפים באירועים שלהם. הם יכולים לצלם אותם במהלך במהלך אירוע הברית ולתת לאורחים את התמונה שלהם על מגנט בסיום האירוע. 

איך להפוך את הברית לאירוע מוצלח

שלושת הגורמים שהופכים את האירוע למוצלח הם ההכנה לאירוע, האירוע עצמו והזיכרונות שישארו ממנו. 

ראשית, חשוב להבין מה הופך אירוע ברית למוצלח. דבר אחד, זה צריך להיות מתוכנן היטב. אירוע ברית טוב צריך להתמקד בשלושה גורמים מרכזיים: התכנון, הביצוע והאם הוא יישאר בזיכרון כהצלחה.

ההגעה היא ללא ספק המרכיב החשוב ביותר בכל אירוע – לא סביר שאירועים ללא קשר טוב בין האורחים יצליחו להשיג את מטרותיהם באווירה טובה באירוע. האווירה מושפעת על ידי העובדה לכמה אנשים ישמעו על האירוע ויגיעו. הגורם האחרון המכונה זיכרון הצלחה מתייחס למשוב מצד המשתתפים וקרובי המשפחה שידעו להעריך אם האירוע הצליח או לא. שלושת המרכיבים הללו חשובים כדי להבטיח שאירועי הברית יצליחו. על מארגן האירוע לשמור על קשר הדוק עם בעל השמחה, צוות הקייטרינג וחברי מחלקות אחרות כדי לוודא שיש ברשותם את כל המידע הדרוש להם לתכנון נכון של האירוע.

יציר מזכרת באמצעות מגנט הוא סוג של זיכרון שנחרט לאורך זמן הכולל שימוש במגנט המשתמש לשימוש יומיומי בבית, כגון הצמדת דפים למקרראו מתכונים, ועוזר לעודד את בני המשפחה לבקר את קרובי משפחתם האחרים, לחדש קשרים או להשתתף באירועים.

מגנטים הופכים את האירוע לאישי יותר

מגנטים הם דרך מצוינת להפוך את האירוע לאישי יותר. הם מאפשרים למשתתפים לחלוק זה עם זה תמונה משותפת ואלי אף את רגשותיהם.

מגנטים יכולים לשמש כדרך פשוטה ויצירתית לעודד שיחות בין המשתתפים וליצור קשרים משמעותיים במהלך האירוע. אירוע הברית הוא גם מפגש חברתי לאנשים מממשפחות שונות שבוודאי שמחים לקבל את ההזדמנות להיפגש אחד עם השני וליצור קשרים חזקים יותר.

באירוע תוכלו לקבל תובנה רבה יותר על האופן שבו אורחים שונים שינו את חייהם וללמוד דברים חדשים על קשרים חדשים במשפחה או מערכות יחסים פוטנציאליות. זוהי דרך מצוינת להרחיב את הקשר עם המשפחה ולמצוא אפילו הזדמנויות חדשות לעסק שלך. ישנן דרכים רבות לערוך אירוע ברית – החל מסיבת ארוחת בוקר בביתכם ועד לקיום מסיבה בת יום אחד עם רב באולם.

השימוש במגנטים באירוע ברית הוא מנהג נפוץ. הם משמשים כדי לעזור לחברים ולמשפחה לזהות מי הוא מי וגם ליצירת קשר אישי ביניהם. ישנן כמה דרכים מעניינות לשימוש במגנטים באירוע ברית. לדוגמה, אם יש לך אירוע באיזור בו יש מקום לשלושה אירועים, תוכל להניח את שלושת צבעי המגנטים השונים על השולחן או על הרצפה. לאחר מכן אנשים יכולים ללכת על הצבע התואם את ההזמנה שלהם.

דרך נוספת היא לשים תגים עם שמות של אנשים בכל שולחן או דוכן עם מגנט מחובר אליו. זה יאפשר לכל מי שמתארח לדעת איזה איש הוא פוגש ומה הוא עושה מבלי לומר את שמו או לבקש זאת.

כאמור, מגנטי מזכרת לאירוע הברית הם התוספת המושלמת לברית המילה לילד שלך. הם לא רק יכולים לעזור לך להתחבר מחדש עם המשפחה שלך, אלא ששירות זה יכול להגיע מצלם איכותי שיתן תמורה הולמת, ויתן תזכורת מעולה לאורחים. 

מה שעובד בעולם הפרסום – יעבוד גם בתיעוד הברית שלך. מגנטים משמשים לעתים קרובות בקמפיינים פרסומיים ליצירת ויזואליות שמושכת את העין ומודעות שמושכות את תשומת ליבם של אנשים. לכן גם כאן נכנס לתמונה צלם המגנטים – הם כלי נהדר ליצירת תזכורת משפחתית או למקום על דלת המקרר לבני דודים רחוקים הזקוקים לתוכן ויזואלי כלשהו כדי להזכיר במשפחתם….

צלמים הם חלק חשוב מכל אירוע. הם לוכדים זיכרונות ומשמרים רגעים שיחזיקו מעמד לנצח. לא קל למצוא את הצלם המתאים לתפקיד, במיוחד אם יש לך תקציב מוגבל. ישנם כמה צלמים שהם יקרים יותר מאחרים, וזו הסיבה שאנשים מסוימים יצטרכו לבחור בין איכות לכמות.

במאמר זה למדת על הזמנת צלם מגנטים לברית. צילום מגנטים היא טכניקת שימור זכרונות בה חברה מציעה צילום חינם למשתתפי האירוע שלהם ומציעים להם לקבל מגנט עם התמונה שלהם בסוף האירוע.

 

מגנטים לברית – צלם מקצועי ואחראי במחיר טוב

אין שמחה גדולה יותר מהצטרפות של תינוק חדש למשפחה. אם אתם מתלבטים האם לחגוג את המאורע המשמח באירוע או לא, תזכרו שלמרות שאתם מאוד עייפים פיזית ונפשית, לא תהיה לכם הזדמנות שנייה. קחו לעצמכם מספר חודשים להתאושש במהלכם תתכננו שלב אחר שלב את האירוע שלכם. אירועי ברית יהיו הרבה יותר פשוטים להפקה בהשוואה לחתונה. למעשה, אתם לא צריכים יותר מאולם אירועים בסגנון בוטיק, קייטרינג מעולה, בלונים לקישוט, מוזיקה טובה, אטרקציה לילדים, צלם מקצועי ושירות של צילום מגנטים לברית. 

איך מזמינים מגנטים לברית ב-5 דקות?

  1. מתקשרים אל אחד מצלמי המגנטים הטובים בתחום ומקבלים פרטים נוספים כולל מחירים.
  2. קובעים כמות מבוקשת של מגנטים ותוספות. 
  3. סוגרים עסקה לשריון מועד האירוע (חשוב לקבל אישור בכתב להזמנה). 
  4. שולחים את השמות של בעלי האירוע. 
  5. בוחרים מסגרת מעוצבת כולל מלל. 

מה חשוב לבדוק כשמזמינים מגנטים לברית?

ההבדלים בין צלמים מקצועיים לבין חובבנים ניכרים בתוצאות. אתם רוצים את הטוב ביותר בעבור האירוע שלכם ולא מתפשרים על פחות. על כן, ראשית חשוב לבדוק את הוותק של הצלם בתחום ואת הניסיון של הצוות. תבחרו בצלמי מגנטים שמתייחסים ברצינות למקצוע שלהם ומבינים את התפקיד שלהם באירוע. צילום מגנטים הוא אטרקציה לכל דבר. הצלם נדרש להגיע עם מצב רוח טוב, לחייך ולהיות מנומס, אדיב וסבלני כלפי כלל האורחים. 

מה חשוב לבדוק כשמזמינים מגנטים לברית

מה עוד חשוב לשאול לפני שסוגרים עסקה?

לאחר שבחנתם את שנות הניסיון והמלצות שמעידות על טיב השירות, הגיע הזמן לשאול שאלות טכניות. תשאלו באיזה ציוד הצוות משתמש? אלו דפי פוטו כלולים במחיר? האם אתם מקבלים גם למינציה? תבדקו כמה מגנטים כלולים במחיר של החבילה והאם אלו מגנטים איכותיים עם צבע שלא דוהה. 

כמה עולה להזמין מגנטים לברית?

כיום כאשר טכנולוגיה חדישה מאפשרת הדפסה מהירה של מגנטים במקום האירוע, הזמנת מגנטים לברית היא לא עסק יקר. בהשקעה כספית זניחה תוכלו לאפשר לכל אחד מהאורחים באירוע לקחת לביתו לפחות מגנט אחד למזכרת. מחירים של מגנטים לאירועים מושפעים ממספר המגנטים, האיכות של ההדפסה, מועד האירוע ותוספות. צילום מגנטים לברית מספק מזכרת מהאירוע (מתנה קטנה) לכל אורח כך שאתם חוסכים את הצורך לרכוש במיוחד שי לאורחים. 

מדוע חשוב להזמין צלם מגנטים מקצועי?

ההשקעה בצלם מקצועי תבוא לידי ביטוי בתמונות איכותיות. צילום מגנטים באירוע אינו שונה מצילום של תמונות אירוע סטנדרטיות. על הצלם להיות מנוסה ולהבין בתאורה ומיקום של אובייקטים. הקפידו לבחון גם את היכולות של הצלם וגם את איכות המגנט. צלמים עם ניסיון באירועים יודעים איך להתנהל מול אורחים, מבינים את הלחץ שלכם כבעלי האירוע ומקפידים לתעד את כל הרגעים החשובים באירוע. עם צלם מקצועי אתם מקבלים יותר. 

אלו מגנטים לאירועים נחשבים לאיכותיים ביותר?

כולנו יודעים שקיימים מגנטים לאירועים שמחזיקים מעמד למשך שנים ומגנטים שכבר אחרי חודשיים דוהים ומתקלפים. אם חשוב לכם לספק לאורחים מגנטים איכותיים כדאי לבחור בצלם שמתחייב להשתמש בחומרי הגלם הטובים ביותר. צלם שיודע שהוא משתמש בטכנולוגיה החדישה והטובה ביותר אינו חושש לתת אחריות של 3 שנים לכל מגנט. אם הצלם שבחרתם משתמש במדפסת רגילה הוא נדרש לבצע גם למינציה בכדי להבטיח עמידות לטווח ארוך. שימוש במצלמה איכותית חיוני גם כן לקבלת מגנטים איכותיים ומרשימים. הצלם נדרש להשתמש במצלמת סטילס מקצועית. 

הזמנתי צלם מגנטים לברית, מה עליי להכין בעבורו?

בעלי האולמות מכירים היטב את הדרישות של צלמי המגנטים ומכינים בעבורם עמדה מראש. פרט לסגירת עסקה עם צלם מגנטים מקצועי ואמין, אתם לא צריכים לעשות דבר. הצלם יוצר קשר עם מנהל האירוע באולם ומתאם עמו את כל הפרטים. אם תרצו להוסיף גימיקים כמו כובעים מצחיקים, משקפיים או מסכות, תרכשו מראש את הפריטים ותעדכנו בכל את הצלם. צלם מגנטים מקצועי יגיע אל מתחם האירוע עם כל הציוד הדרוש כשעה לפני תחילת האירוע. הוא יביא עמו ברכב ציוד חלופי למקרה של תקלה ויידע לתת מענה מהיר לכל בקשה. 

יש גם צלם ראשי לאירוע וגם צלם מגנטים, איך זה עובד?

כל הספקים באירוע עם דגש על צלמים נדרשים לשתף פעולה. הצלם הראשי באירוע מתבקש לתעד את הרגעים המשמעותיים באירוע בעוד צלם המגנטים מצלם גם כן מבלי להפריע לצלם הראשי. על כל הצלמים להיות בעלי יחסי אנוש טובים. שיתוף פעולה שלהם הכרחי לקבלת התוצאות הטובות ביותר. 

דגשים חשובים לבחירה מהירה של צלם מגנטים לברית

  1. מחיר הוגן 
  2. כמות מגנטים שתואמת את מספר האורחים
  3. הדפסה איכותית
  4. ניסיון בצילום אירועים
  5. יחס אישי
  6. הזמנה מוקדמת ככל האפשר

דגשים חשובים לבחירה מהירה של צלם מגנטים לברית

קבלתם הצעת מחיר זולה באופן חשוד? מחירים זולים מעידים לעתים על צילום לא איכותי. תבחרו את הצלם שלכם על בסיס המלצות ובחינת איכות ההדפסה. צלם מגנטים מקצועי משדרג את האירוע ומבטיח שאתם תיהנו מהאירוע ותסיימו אותו עם מזכרות קסומות. 

מאמרים אחרונים

תוכן עניינים

שנים של ניסיון

שנים של ניסיון

החברה שלנו קיימת למעלה מעשור. בתחום הזה אפשר להחזיק כל כך הרבה זמן רק אם אוהבים ונושמים את המקצוע. הצוותים משלבים אהבה ונסיון – ופה היתרון שלנו

עבודה מסודרת בלי הפתעות

עבודה מסודרת בלי הפתעות

תמיד עובדים עם הסכם הזמנה מסודר, כולל ביטוחים וכמובן ציוד גיבוי. העבודה מולנו מסודרת ושקופה

מחירים הוגנים

מחירים הוגנים

המחירים שלנו הם ההוגנים והמשתלמים ביותר בחשבון כללי! אתם מוזמנים להשוות! תגלו מהר מאוד שבסה"כ תקבלו תמורה מלאה ומשמחת לכספכם.

מערכת צילום מקצועית

מערכת צילום מקצועית

ציוד הצילום שלנו הוא המתקדם, עדכני והמשוכלל ביותר בשוק :מצלמות DSLR מקצועיות, מצלמות פול פריים. מגוון עדשות לצילום בזוויות מיוחדות ועוד. המגנטים מודפסים בהדפסה תרמית חדישה. כך תיהנו מתמונות מגנטים חדות, צבעוניות ועמידות לאורך זמן.

פריסה ארצית

פריסה ארצית

חברתנו מספקת כיסוי ארצי היות והצוותים שלנו פזורים ברוב אזורי הארץ, וכמו כן אנו יכולים להתאים צלמים לכל מגזר, מגדר ושפה.