צילום מגנטים בגדרה

אם אתם גרים באזור המרכז ומתכננים אירוע, בין אם מדובר בחתונה, בר מצווה, מפגש כיתה או ברית, תמיד נחמד שיהיה תיעוד איכותי ומקצועי לאירוע. למעשה, רובנו עובדים לא מעט זמן, משקיעים מחשבה, אנרגיה וגם די הרבה כסף, באירועים אותם אנחנו מפיקים ולכן הדבר האחרון שבסוף נשאר לנו הוא מזכרת. תמונות. צילום מגנטים בגדרה יאפשר לא רק לנו לצאת מהחתונה או האירוע שלנו עם כמה מגנטים יפים, אלא גם לתת לכל אורח שהזמנו לאירוע שלנו, מתנה קטנה, מזכרת נחמדה שתמיד תגרום לו להיזכר באירוע שלנו. כדי שאירוע יהיה מוצלח ואיכותי, פרט לקייטרינג, לשתיה, לעיצוב כדאי בנוסף, תמיד לנסות למצוא איזושהי פעילות נחמדה. צילום מגנטים בגדרה בעצם סוגר לכם את כל הנושאים האלו. גם תיעוד מהאירוע של צלם מקצועי, גם פעילות חביבה שרבים נהנים ממנה במהלך האירוע וגם מזכרת לאורחים שלכם. מגנטים איכותיים יכולים להישאר לאורך שנים רבות כמזכרת אישית מהאירוע. לאורך כל האירוע, יגיעו לעמדת התצלום האורחים, קטנים וגדולים גם יחד, יעשו הרבה כייף, צחוקים ואולי אפילו שימוש בכל מיני אביזרים מגניבים כמו איפור, שפם, משקפיים, שפתיים וכדומה.

 

https://www.youtube.com/watch?v=tfHyBU5xqiE

מה היתרונות של צילום מגנטים בגדרה?

ובכן, לצילום מגנטים בגדרה, יש לא מעט יתרונות, הנה כמה מהם:

  • מזכרת שתמיד תמיד נשארת – צילום ותיעוד מקצועי של האירוע שלכם שתוכלו ליהנות ממנו גם אחרי האירוע ולהשתמש בתמונות. תוכלו לקשט את המקרר שלכם בבית עם המגנטים מהאירוע או אפילו להזמין לוח מגנטים ועליו לעצב את הסלון או המטבח שלכם.
  • דרך נפלאה ונחמדה להעביר את הזמן- תמיד יש את הרגעים האלה שהאורחים מרגישים שקצת משעמם להם באירוע. שהם מיצו את האוכל הטעים, שהאלכוהול אולי כבר עלה להם לראש, שלא בא להם יותר לרקוד ואולי אפילו שרוב האנשים שהם מכירים כבר נעלמו להם מטווח הראייה. זה בדיוק הזמן לגשת לעמדת המגנטים ולהצטלם בכיף. פעילות כיפית במהלך האירוע עבור האורחים שלכם. מבוגרים וגם ילדים מאד נהנים להצטלם ולראות את התמונות.
  • תמורה מעולה לתשלום- אם מסתכלים על העלות הכוללת של כל האירוע מגלים כי מגנטים לא עולים כל כך הרבה כסף וזה אחלה של אטרקציה שנותנת תמורה מעולה.

 

איזה עוד אטרקציות יש לאירועים בנוסף לצילום מגנטים בגדרה?צילום מגנטים בגדרה

כיום תחום האטרקציות מתפתח ונגיש כמעט לכל אירוע. יש מגוון מאד גדול של אטרקציות בטווחי מחירים שונים שמתאימים לאירועים שונים. נציג כמה דוגמאות.

  • עמדות סלפי – תוכלו להביא לאירועי שלכם עמדה מעוצבת בה האורחים יצטלמו באמצעות מכשיר הטלפון שלהם. התמונות יוקרנו על מסך וישארו במכשיר האישי של המצלם. ניתן גם לשלב לתמונות כל מיני אביזרים מדליקים. יש גם אפילו מראת סלפי.
  • צמידים זוהרים לרחבת הריקודים – האורחים יקבלו צמידים שיחליפו צבעים
  • יחד בהתאם לשירים המתנגנים – זה מצטלם מדהים ומוסיף לאווירת המסיבה.
  • אוזניות – אם האירוע שלכם צריך להיסגר מוקדם בגלל רעש או אם בא לכם משהו קצת שונה, אפשר לעשות מסיבת אוזניות אלחוטיות. האורחים שלכם יכולים להנות מאחלה של מוזיקה גם בשעות הקטנות של הלילה, בלי להפריע לשכנים שתמיד לצערנו מתלוננים.
  • איפור לאורחים או ציורים על הגוף – תוכלו להזמין לאירוע שלכם מאפר מקצועי שיוסיף ציורים זוהרים לאורחים או איפור מדליק. אפשר גם קעקועים לילדים או אפילו ציורים כמו שעושים בפול מול בתאילנד.
  • דוכני אוכל נוספים – מלבד האוכל שבטח דאגתם לו באירוע, תוכלו להזמין דוכני אוכל נוספים של אוכל מהיר כמו פיצה האט, מקדונלדס או גלידה גולדה. זה אחלה של פינוק לאורחים שלכם לשעות הקטנות של הלילה. יש גם עמדת המבורגר או נקניקיות, עמדת פנקייקים או וופל בלגי, עמדת סושי או צמר גפן מתוק.
  • בר שייקים – אם מדובר בתקופה קייצית או חמה, כיף להזמין דוכן של שייקים קרים וטריים לאורחים שלכם. מדובר באטרקציה שמתאימה גם לאירועים בחוף היום או אירועים בצהרי היום.
  • בר קוקטיילים – אם תזמינו לאירוע שלכם בר קוקטיילים תוכלו גם לגוון את המשקאות המוגשים באירוע וגם לעשות מין "שואו" קטן של הכנת הקוקטייל וקבלתו בכוס מעוצבת. זה מוסיף לאירוע שלכם עוד אווירה חגיגית.
  • קיר דונאטס / פרצעלים – עוד אטרקציה מגניבה בתחום האוכל היא קיר מלא בקינוחים כמו דונאטס או פרצעלים. קיר כזה גם מצטלם מעולה וגם משמש כעוד פינוק טעים וכיפי לאורחים שלכם.

 

מה כדאי לדעת לפני שבוחרים חברים לצילום מגנטים בגדרה?

השירות של צילום מגנטים שונה מחברה לחברה בעיקר ברמת האיכות והמחיר. על המחיר נפרט בהמשך אבל ישנו הבדל מהותי בין צלם מגנטים אחד לשני ביכולת לתפוס תמונות איכותיות וטובות. ההבדל יכול לנבוע מכישוריו של הצלם אבל גם מאיכות הציוד שלו. הציוד כולל גם את המצלמה והעדשות כשהמטרה שהתמונות שיצולמו יהיו איכותיות, חדות, מפוקסות ומעוצבות, וגם את המדפסת שבה עושה שימוש הצלם ודפי הצילום. מגנטים איכותיים הדפסה טובה על דף איכותי יחזיקו שנים על המקרר, התמונות יהיו חדות וברורות, והמצולמים יראו טוב ויאהבו את מה שהם רואים. מגנטים שאינם איכותיים עלולים לדהות עם חלוף הזמן או להתקלף, כמו כן תמונות שמצולמות על ידי צלם לא מקצועי יכול לצאת מטושטשות. לכן, חשוב לבחור חברה מקצועית ואמינה לצילום מגנטים בגדרה.

 

למי מתאים צילום מגנטים בגדרה?צילום מגנטים בגדרה

צילום מגנטים בגדרה יכול להתאים לכל מי שמקיים אירוע באזור המרכז, באין אם מדובר באירוע פרטי או עסקי. צלמי מגנטים מציעים את השירות שלהם באירועים שונים כמו:

  • מגנטים לחתונה
  • מגנטים לברית או בריתה
  • מגנטים לחגיגת בר או בת מצווה
  • מגנטים לאירועים עסקיים ואירועי גיבוש
  • מגנטים לכנסים ולקידומי מכירות
  • מגנטים לימי הולדת ואירועים קטניפ

 

איך כדאי לבחור חברה לצילום מגנטים בגדרה?

ישנן חברות רבות המציעות שירותי צילום מגנטים בגדרה. כמובן שאם יש לכם המלצה אישית על חברה מסוימת ממישהו שאתם מכירים, זה תמיד הכי בטוח. אם אין כזו, תוכלו לחפש אחר ביקורות באתרי האינטרנט השונים על צילום מגנטים בגדרה. ישנן חברות לצילום מגנטים שמציעות שירותים שונים ומגוונים כמו לדוגמא עמדות צילום מעוצבות, שיתוף התמונות במהלך האירוע באמצעות אפליקציה ייעודית, מסך ירוק שאפשר להוסיף לו רקעים שונים, פיתוח התמונות על בלוקים מעץ ועוד. כמו כן, ישנן חברות שמציעות שירותים שונים לגמרי בנוסף כמו בועות מסבון, בלונים מעוצבים, קיר צילום ממותג, מכונות עשן ועוד. אם אתם מעוניינים בעוד אטרקציות לאירוע שלכם אולי משתלם לקחת חברה אחת שמציעה מספר אפשרויות.
החלטתי שאני רוצה להשתמש בשירותים לצילום מגנטים בגדרה, איך זה עובד?

  • לאחר שתבחרו בחברה שמתאימה לכם הן ברמת האיכות והן ברמת המחיר תיצרו קשר עם הצלם. תוכלו להעביר לו מסגרת מעוצבת לצילום עם הטקסט הרצוי, לדוגמה "החתונה של איתן ומיקה" עם איור של חתן וכלה. אם אין באפשרותכם לעצב את המסגרת תוכלו לבקש זאת מגרפיקאי בחברה שבה בחרתם. פעמים רבות המסגרת המעוצבת משמשת או כמזכרת מהאירוע הספציפי או למיתוג של אירוע, לדוגמה עם שם החברה או המוצר.
  • לרוב יגיע לאירוע לפחות צלם אחד ולעיתים עוזר נוסף, הם ימקמו את הציוד באופן כזה שיוכלו גם לצלם תמונות מעניינות וגם להוציא במהלך האירוע את המגנטים המפותחים כך שהאורחים יוכלו לראות אותם ולקחת.
  • מספר ימים לאחר האירוע, כפי שתסכמו מראש, סביר להניח שתוכלו לקבל את כל התמונות גם בקובץ דיגיטלי. כך תוכלו לשתף את התמונות המקצועיות שצולמו באירוע ברשתות החברתיות או לשלוח כלינק לעובדים שלכם לדוגמה.

 

כמה יעלה לי צילום מגנטים בגדרה?

מבחינת המחירים של צילום מגנטים בגדרה הם משתנים מספק לספק ובהתאם לסוג האירוע והחבילה שסגרתם. כמו כן, המחיר תלוי בעונה, במיקום הגיאוגרפי של האירוע, באיזה יום מדובר ואם מדובר בתקופה מבוקשת במיוחד. בדרך כלל צילום מגנטים בגדרה באירוע של חתונה תעלה יותר מאירוע פרטי קטן. לדוגמה, המחיר לאירוע פרטי יכול להתחיל ב-600 ₪ ולחתונה ב-900 ₪.  אם תרצו להוסיף בלוקים מעץ או אטרקציות נוספות, אם תדרשו יותר מצלם אחד ברחבה וכדומה המחיר יעלה. כמו כן, אם מדובר על שעות מבוקשות המחיר גם כן עולה. כמו כן ישנן חברות המציעות את המחיר למגנטים ללא הגבלה ויש כאלו שלו שמציעות תמחור לפי חבילות של כמויות מגנטים מוגדרות מראש. כמובן, שלפעמים ניתן לשלם על חבילת מגנטים בהתאם לסוגי שירותים נוספים שאתם רוצים כמו אלבום תמונות, צילום סטילס, צילום וידיאו וזה כמובן מייקר את השירות.

 

 

 

 

 

מאמרים אחרונים

פירות

מגש פירות אשדוד

מגשי פירות הן פתרון נהדר למפגשים, אירועים ואפילו לישיבות או פגישות חשובות בעסק. אם אתם עורכים אירוע באשדוד, יש לכם משרד או שאתם גרים באשדוד ותצטרכו מגשי פירות טריים ואיכותיים באזור – אנו בליצ'י נשמח לספק לכם משלוח מגשי פירות מדהימים וטעימים במיוחד, לכל אירוע ולכל צורך. 

קרא עוד »

תוכן עניינים

שנים של ניסיון

שנים של ניסיון

החברה שלנו קיימת למעלה מעשור. בתחום הזה אפשר להחזיק כל כך הרבה זמן רק אם אוהבים ונושמים את המקצוע. הצוותים משלבים אהבה ונסיון – ופה היתרון שלנו

עבודה מסודרת בלי הפתעות

עבודה מסודרת בלי הפתעות

תמיד עובדים עם הסכם הזמנה מסודר, כולל ביטוחים וכמובן ציוד גיבוי. העבודה מולנו מסודרת ושקופה

מחירים הוגנים

מחירים הוגנים

המחירים שלנו הם ההוגנים והמשתלמים ביותר בחשבון כללי! אתם מוזמנים להשוות! תגלו מהר מאוד שבסה"כ תקבלו תמורה מלאה ומשמחת לכספכם.

מערכת צילום מקצועית

מערכת צילום מקצועית

ציוד הצילום שלנו הוא המתקדם, עדכני והמשוכלל ביותר בשוק :מצלמות DSLR מקצועיות, מצלמות פול פריים. מגוון עדשות לצילום בזוויות מיוחדות ועוד. המגנטים מודפסים בהדפסה תרמית חדישה. כך תיהנו מתמונות מגנטים חדות, צבעוניות ועמידות לאורך זמן.

פריסה ארצית

פריסה ארצית

חברתנו מספקת כיסוי ארצי היות והצוותים שלנו פזורים ברוב אזורי הארץ, וכמו כן אנו יכולים להתאים צלמים לכל מגזר, מגדר ושפה.