מסגרות למגנטים

על פניו נראה שמסגרת למגנטים זה הדבר האחרון שצריך לקחת בחשבון כאשר בוחרים את חברת צילום המגנטים לאירוע היחודי שלכם. אבל זה ממש לא כך!

החשבון מאוד פשוט: אירוע כזה הוא אירוע של פעם בחיים, את המגנטים למזכרת עושים רק פעם אחת, וזה מה שישאר לאורחים שלכם, שיקחו את המגנטים שהכנתם עבורם ואולי גם ישמרו אותם עוד שנים רבות.

לכן חשוב לדאוג לכל המרכיבים של התמונה. הקפידו שבחירת המסגרת נעשית באותו אופן מדויק, עם אותה הקפדה ואותם דגשים על הפרטים הקטנים כמו בתמונות עצמן.

לכל חברה יש מסגרות ייחודיות לה. אלה יופיעו על גבי המגנטים שאתם תחלקו לאורחים באירוע שלכם. לכן חשוב להיות מודעים גם לעניין זה כשבאים לבחור את צלם המגנטים.

בקשו לצפות מראש בדוגמאות של מסגרות קיימות בחברה, ובררו על האופציה של עיצוב מסגרת מגנטים ייחודית ובלעדית לאירוע שלכם. כך תוודאו שהמגנט שחילקתם יהיו מגנטים בעיצוב ייחודי ולא כמו שאר המגנטים על המקרר.

מאמרים אחרונים

פירות

מגש פירות אשדוד

מגשי פירות הן פתרון נהדר למפגשים, אירועים ואפילו לישיבות או פגישות חשובות בעסק. אם אתם עורכים אירוע באשדוד, יש לכם משרד או שאתם גרים באשדוד ותצטרכו מגשי פירות טריים ואיכותיים באזור – אנו בליצ'י נשמח לספק לכם משלוח מגשי פירות מדהימים וטעימים במיוחד, לכל אירוע ולכל צורך. 

קרא עוד »

תוכן עניינים

שנים של ניסיון

שנים של ניסיון

החברה שלנו קיימת למעלה מעשור. בתחום הזה אפשר להחזיק כל כך הרבה זמן רק אם אוהבים ונושמים את המקצוע. הצוותים משלבים אהבה ונסיון – ופה היתרון שלנו

עבודה מסודרת בלי הפתעות

עבודה מסודרת בלי הפתעות

תמיד עובדים עם הסכם הזמנה מסודר, כולל ביטוחים וכמובן ציוד גיבוי. העבודה מולנו מסודרת ושקופה

מחירים הוגנים

מחירים הוגנים

המחירים שלנו הם ההוגנים והמשתלמים ביותר בחשבון כללי! אתם מוזמנים להשוות! תגלו מהר מאוד שבסה"כ תקבלו תמורה מלאה ומשמחת לכספכם.

מערכת צילום מקצועית

מערכת צילום מקצועית

ציוד הצילום שלנו הוא המתקדם, עדכני והמשוכלל ביותר בשוק :מצלמות DSLR מקצועיות, מצלמות פול פריים. מגוון עדשות לצילום בזוויות מיוחדות ועוד. המגנטים מודפסים בהדפסה תרמית חדישה. כך תיהנו מתמונות מגנטים חדות, צבעוניות ועמידות לאורך זמן.

פריסה ארצית

פריסה ארצית

חברתנו מספקת כיסוי ארצי היות והצוותים שלנו פזורים ברוב אזורי הארץ, וכמו כן אנו יכולים להתאים צלמים לכל מגזר, מגדר ושפה.