איך בודקים הצעת מחיר מגנטים לאירועים

הצעת מחיר מגנטים לאירועיםאיך בודקים הצעת מחיר מגנטים לאירועים

הפקת מגנטים באירועים הפכה לאחד השירותים הנפוצים ומבוקשים ביותר בתחום של ארגון והפקת אירועים. אפשר לומר שבעצם כל אירוע מתאים שיסתובב בו צלם בין המוזמנים, יצלם אותם ויהפוך את התמונות היפות והמחויכות למגנטים מרגשים ומקוריים. זו מזכרת נהדרת עבור כל אורח שתמיד שמח להסתכל על המגנט בבית, גם לאחר שעברו לא מעט שנים מאז שהאירוע התקיים. מכאן שחשוב לקבל הצעת מחיר מגנטים לאירועים מיותר מספק אחד וכך לבחור את ההצעה הכי טובה.

 

מה כוללת הצעת מחיר מגנטים לאירועים?

על מנת לקבל הצעות מחיר מספקי שירות ולהשוות ביניהן בצורה נכונה חשוב להבין מה כולל השירות ומה מקבלים תמורה המחיר. כאשר מדובר על הפקת מגנטים לאירועים צריך לבחון לעומק האם יגיע איש צוות אחד או יותר, מה כמות המגנטים הכלולה בעסקה, האם מדובר גם בעיצוב בתמונות, חידוד שלהן או תוספת של כיתוב או מסגרת ועוד. רק כאשר יש את הפרמטרים הקבועים שמתאימים לשירות אפשר לבקש הצעות מחיר, לקבל אותן ולהשוות על מנת לבחור את השירות המתאים.

 

למה כדאי שיהיו מגנטים באירוע?

כל מי שמארגן אירוע יודע שהאורחים רוצים, אוהבים ומצפים לצאת ממנו בידיים מלאות, כלומר עם מזכרת כלשהי ואין כמו מזכרת שהאורח עצמו מצולם בה. האורחים באירועים יודעים שמצלמים אותם על מנת להפיק מגנטים ולכן הם מצטלמים בשמחה ומחכים בקוצר רוח לגשת לקיר המגנטים ולחפש את עצמם. מכאן שאחד הפרמטרים החשובים בקבלת הצעת מחיר מגנטים לאירועים הוא הכמות. יש אורחים שאוהבים להצטלם שוב ושוב ואין זה מקובל להגביל אותם.

איך בוחרים את איש המקצוע?

לא מספיק רק לקבל הצעת מחיר מגנטים לאירועים שתהיה טובה ואטרקטיבית מבחינה כספית. חשוב לשים לב שמדובר באיש מקצוע מנוסה, שכבר עבד בהרבה מאד אירועים, שציוד הצילום שלו איכותי ומקצועי כך שיספק תמונות יפות, חדות ועמידות, שמשך זמן ההכנה של המגנטים עצמם מהיר (כי האורחים ממתינים בקוצר רוח) וכמובן שהמגנטים יהיו עמידים ויחזיקו מעמד כמה שיותר זמן. אנשים אוהבים מאד לחזור להסתכל על המגנטים שמוצמדים לדלת הבית או המקרר.

 

לקראת איזה אירוע כדאי לקבל הצעת מחיר מגנטים לאירועים?

כיום המגנטים מתאימים לכל אירוע ולכל גיל – אירוע משפחתי, מפגש חברתי ואפילו אירועים עסקיים שיש בהם לקוחות, עובדים או אנשי פרסום. אי אפשר להתווכח עם העובדה שהמגנטים הם מזכרת לכל דבר ועניין ולכן שמירת המגנט בקרב בעליו החדשים משחק לידיהם של מנהלי חברות או מי שמפרסם מוצר. הצעת מחיר מגנטים לאירועים צריכה להתאים לסוג האירוע ולכן חשוב לציין זאת כאשר יוצרים קשר ראשוני ומבררים פרטים חשובים.

מה שבאמת חשוב לזכור שהמגנטים הם הפתעה והמזכרת עבור האורחים ולכן פחות משנה באיזה אירוע מדובר. להם לא משנה אם הם מוזמנים לברית או חתונה – הם ייהנו להצטלם עם החברים או בני המשפחה שלהם, לקחת את המגנטים עם התמונות שבהן הם מופיעים ומדי פעם, במשך לא מעט שנים, להמשיך להסתכל על המגנטים שנאספו ולהיזכר באירועים המרגשים שבהם הם השתתפו. 

אירועי ילדים לעומת אירועי מבוגרים

אין זה מפליא כלל וכלל שגם ילדים וגם מבוגרים נהנים לאסוף את המגנטים שהם מופיעים בהם ויתרה מכך – לא יהססו לפנות לצלם שיצלם אותם וכך יהיה להם מגנט נוסף. בתרבות השפע המיידי שאופפת את כולם אין ספק שהמזכרת שנשארת לאחר מכן ואוסף המגנטים שלבטח לכל אחד יש בבית אינה טרנד חולף ואנשים אוהבים להפליג בזיכרונות וליהנות שוב ממחשבות על אירוע שאמנם הסתיים מזמן אך מהנה לראות את התמונות ממנו שיש בהן אנשים שמחים ומחויכים.

המגנטים כיום עמידים ואיכותיים מאד ויש להם את הפוטנציאל להחזיק מעמד הרבה מאד זמן. הילדים ייהנו לראות בתמונות שלהם שצולמו באירועים שונים את איך שהם משתנים עם השנים, גדלים ומתבגרים וגם המבוגרים יסתכלו בערגה על תמונות מאירועים שחלפו וייזכרו בחברויות, באהבות או בשותפויות שהיו להם לאורך הזמן. המגנט ממשיך להיות נוכח בחיים של כל המשתתפים שיש להם מגנטים ואפשר לומר שהוא תמיד נמצא בשימוש בזכות האהבה לחזור אליו שוב ושוב.

מאמרים אחרונים

סרט תדמית

הפקת סרטי תדמית לעסקים – איך סרט תדמית יכול לשרת אותנו

ישנן דרכים שונות בהן יכולים בתי העסק להיעזר בשביל "למכור" את עצמם בפני לקוחות פוטנציאליים, משקיעים אפשריים, כלי תקשורת, יחצ"נים או גורמים אחרים. המטרה של כל בית עסק, היא להציג את עצמו בצורה החיובית והאמינה ביותר, בשביל שהגורם שעומד מולו, ירצה לשתף איתו פעולה וליהנות ממה שהוא מציע, מוצר, שירות, הצלחה כלכלית או כל דבר אחר.

קרא עוד »

תוכן עניינים

שנים של ניסיון

שנים של ניסיון

החברה שלנו קיימת למעלה מעשור. בתחום הזה אפשר להחזיק כל כך הרבה זמן רק אם אוהבים ונושמים את המקצוע. הצוותים משלבים אהבה ונסיון – ופה היתרון שלנו

עבודה מסודרת בלי הפתעות

עבודה מסודרת בלי הפתעות

תמיד עובדים עם הסכם הזמנה מסודר, כולל ביטוחים וכמובן ציוד גיבוי. העבודה מולנו מסודרת ושקופה

מחירים הוגנים

מחירים הוגנים

המחירים שלנו הם ההוגנים והמשתלמים ביותר בחשבון כללי! אתם מוזמנים להשוות! תגלו מהר מאוד שבסה"כ תקבלו תמורה מלאה ומשמחת לכספכם.

מערכת צילום מקצועית

מערכת צילום מקצועית

ציוד הצילום שלנו הוא המתקדם, עדכני והמשוכלל ביותר בשוק :מצלמות DSLR מקצועיות, מצלמות פול פריים. מגוון עדשות לצילום בזוויות מיוחדות ועוד. המגנטים מודפסים בהדפסה תרמית חדישה. כך תיהנו מתמונות מגנטים חדות, צבעוניות ועמידות לאורך זמן.

פריסה ארצית

פריסה ארצית

חברתנו מספקת כיסוי ארצי היות והצוותים שלנו פזורים ברוב אזורי הארץ, וכמו כן אנו יכולים להתאים צלמים לכל מגזר, מגדר ושפה.