יום כיף וימי גיבוש לצוות העובדים

יום כיף לעובדים יכול ללבוש צורות רבות. אחת הדרכים ליהנות בעבודה היא לקיים גלידה חברתית. עובדים פרודוקטיביים יותר כשהם מאושרים, כך שמפגש גלידה יכול להיות פעילות נהדרת לבניית צוות. דרך נוספת לעובדים ליהנות בעבודה היא לצאת לטיול יחד. חשוב שהטיול בשטח יהיה משהו שכולם ייהנו ממנו, אז זה צריך להיות משהו מחוץ לסביבת המשרד. הרעיון מאחורי סעיף זה הוא להפוך את העבודה למהנה יותר עבור העובדים. כדי להשיג זאת, חשוב לקחת בחשבון את הדברים שאנשים מבדרים בחייהם האישיים. אנשים רוצים לבדר בעבודה שלהם בדיוק כמו שהם רוצים בחיים האישיים שלהם.

חשוב למעסיקים להבין שאנשים הם עדיין בני אדם ולא רובוטים ששמחים להיות משועממים במה שהם עושים כל היום. זו הסיבה שכאשר יש לכם עובד שמשתעמם מהעבודה, עדיף לשנות את המשימה או לתת לו הפסקה כדי שיוכלו לדאוג לעצמם נפשית ופיזית לפני שיחזרו רעננים לעבודה.

יום כיף לעובדים אינו רק לספק להם אוכל חינם. זה גם על משהו שהם יזכרו. כותב תוכן צריך לזכור כמה פעילויות מהנות עבור עובדי החברה שלו. חלוקת מתנות יכולה להיות פעילות מעניינת עבור עובדי חברה. המתנות לא צריכות להיות יקרות מדי כדי שזה לא ישבור את תקציב הארגון. חברות מסוימות הן יצירתיות יותר בגישה שלהן לנושא זה ויש להן דברים כמו תחרויות קריוקי, טורנירי פינג פונג וכו'. פעילויות אלו נועדו לא רק להביא בידור אלא גם להניע אנשים לעבוד קשה יותר על ידי הצגתם שהם מוערכים כתורמים בודדים. בארגון

יום כיף לעובדים הוא אירוע שמאורגן על ידי מעסיקים כדי לספק לעובדים הרבה הזדמנויות ליהנות. זה מתרחש לרוב בשבת או ראשון והוא נמשך בדרך כלל כ-4 שעות. ימי כיף לעובדים יכולים לעזור לעובדים להתחדש והם יכולים גם לחזק את פעילות גיבוש הצוות. הסיבה לכך היא שהיא משלבת חברות, תחרות ופעילות גופנית מאתגרת ביחד. ארגון אירוע מסוג זה יכול להועיל לחברה וגם לעובד מכיוון שהוא מספק הזדמנות למנהיגי החברה לשים את מיטב כף הרגל ולעודד יצירתיות בקרב הצוותים שלהם. זה גם מועיל לחברות במונחים של הגברת הפרודוקטיביות, הגברת המורל, פחות היעדרות, תרבות מקום עבודה מכילה יותר והגברת מעורבות העובדים מה שמגדיל את שיעורי השימור.

חברה יכולה להשתמש בכותבי הבינה המלאכותית האלה ככלי שייצור אוטומטית רעיונות ליום הוקרה לעובדים. לאחר מכן העובדים יוכלו להצביע על הרעיון המועדף עליהם והחברה תבחר את הרעיון המוביל ותיישם אותו. כותבי AI אלה מספקים סיוע לכותבי תוכן ביצירת רעיונות תוכן בקנה מידה.

תעשיית ה-IT סובלת ממחסור בעובדים מוסמכים. כ-50% ממשרות ה-IT אינם מאוישים בחברות ברחבי העולם. בנוסף, האנשים שממלאים את המשרות הללו לרוב חסרות את הכישורים הדרושים למשרות. זו הסיבה שמשרדים השתמשו ב-Gamification כדי למשוך ולשמר עובדים שאחרת היו משתעממים לעבוד על המחשב שלהם כל היום. חברה אחת, למשל, הקימה מערכת "מסע" שבה עובדים משלימים מיני קווסטים על מנת לשפר את האופי שלהם ולפתוח תוכן חדש בדרך – כמו Google Hangouts חדשים עם עובדים אחרים או מבחני כישורים חדשים שהם יכולים לעבור על מנת לשפר את סיכוייהם לקידום.

למידע נוסף מוזמנים לבקר באתר lainyanp

מאמרים אחרונים

תוכן עניינים

שנים של ניסיון

שנים של ניסיון

החברה שלנו קיימת למעלה מעשור. בתחום הזה אפשר להחזיק כל כך הרבה זמן רק אם אוהבים ונושמים את המקצוע. הצוותים משלבים אהבה ונסיון – ופה היתרון שלנו

עבודה מסודרת בלי הפתעות

עבודה מסודרת בלי הפתעות

תמיד עובדים עם הסכם הזמנה מסודר, כולל ביטוחים וכמובן ציוד גיבוי. העבודה מולנו מסודרת ושקופה

מחירים הוגנים

מחירים הוגנים

המחירים שלנו הם ההוגנים והמשתלמים ביותר בחשבון כללי! אתם מוזמנים להשוות! תגלו מהר מאוד שבסה"כ תקבלו תמורה מלאה ומשמחת לכספכם.

מערכת צילום מקצועית

מערכת צילום מקצועית

ציוד הצילום שלנו הוא המתקדם, עדכני והמשוכלל ביותר בשוק :מצלמות DSLR מקצועיות, מצלמות פול פריים. מגוון עדשות לצילום בזוויות מיוחדות ועוד. המגנטים מודפסים בהדפסה תרמית חדישה. כך תיהנו מתמונות מגנטים חדות, צבעוניות ועמידות לאורך זמן.

פריסה ארצית

פריסה ארצית

חברתנו מספקת כיסוי ארצי היות והצוותים שלנו פזורים ברוב אזורי הארץ, וכמו כן אנו יכולים להתאים צלמים לכל מגזר, מגדר ושפה.