עוגות נסיכות – בשביל שהבת שלנו תרגיש הכי מיוחדת בעולם!

כשהבנות שלנו צעירות מאוד והן בגיל גן חובה או בית ספר יסודי אנחנו מוכנים לקטוף את הירח בשבילן. באופן טבעי אננו רוצים לשמח את הבנות שלנו, במיוחד ביום ההולדת שלהן. כאשר הבת הקטנה שלנו חוגגת יום הולדת אנחנו רוצים לעשות הכול בשביל שחגיגת יום ההולדת שלה תהיה ייחודית ושמחה במיוחד. אם אנחנו רוצים לשדרג את החגיגה שלהן ולאפשר להן להרגיש הכי מיוחדות בעולם אנחנו יכולים לתת לה עוגות נסיכות במסיבה שלהן לחברים ולחברות מהגן ובית הספר.

 

עוגת נסיכות – מה זה בעצם?

עוגת נסיכות יכולה להיות ייחודית מאוד והיא למעשה יכולה להיות כל עוגה מעוגת שוקולד ועד עוגת גבינה שיש עליה הדפס או תמונה של נסיכה. אפשר לשים מגוון רחב מאוד של תמונות של נסיכות מסרטי דיסני שונים מהנסיכה יסמין ועד בת הים הקטנה. אם יש נסיכת דיסני שהבת שלנו במיוחד אוהבת אנחנו יכולים לעשות לה עוגה ייחודית עם התמונה של אותה הנסיכה. חוץ מהמראה החגיגי של העוגה, חשוב מאוד שהיא גם מאוד טעימה ושלא יהיו בה חומרים אלרגניים או חומרים שילדים במסיבה אלרגיים אליהם.

 

איזה נסיכות אפשר לשים כקישוט לעוגה?

אז איזה נסיכות אפשר לשים כקישוט לעוגה? אם אנחנו רוצים לתת לבת שלנו במתנה עוגות נסיכות ליום ההולדת אנחנו צריכים לערב אותה בבחירה איזה סוג עוגה ואיזה נסיכה נבחר לעוגה שלה. אנחנו יכולים לשים על העוגה נסיכות בשר ודם כמו הנסיכה דיאנה או הנסיכה קרוליין ממונקו אבל הבנות שלנו אוהבות את סרטי דיסני שבהם מככבות נסיכות מופלאות ומפורסמות לא פחות מאלו בשר ודם: כמו למשל הנסיכות שלגיה מהסרט שלגיה ושבעת הגמדים, בל מהסרט היפה והחיה, רפונזל שהיא למעשה פעמונית בגרסה העברית, יסמין מהסרט אלדין, סינדרלה, אריאל מהסרט בת הים הקטנה, הנסיכה אורורה ועוד כיד הדמיון.

 

עוגות נסיכות – לאיזה גיל זה מתאים?

עוגות נסיכות מתאימות מגיל אפס ועד גיל אחת עשרה. בגילאים אלו הבנות שלנו הן עדיין ילדות ועדיין יש להן תמימות רבה. אם אנחנו רוצים לאפשר לבנות שלנו להיות מאושרות מאוד ולאפשר להם למצות עד תום את חגיגת יום ההולדת שלהן – אנחנו צריכים להיות יצירתיים. ככל שנהיה יצירתיים יותר בארגון מסיבת יום ההולדת של הבנות שלנו כך הן ייהנו יותר מהחגיגה שלהן ומסיבת יום ההולדת שלהן תהיה זיכרון מתוק שהן יזכרו כל החיים.

עוגת נסיכות – ליום הולדת שירשים את כל ילדי הגן והכיתה

עוגת נסיכות יכולה להיות פריט אחד שירשים מאוד את כל ילדי הגן והכיתה כך שהמסיבה שלהן תהיה מיוחדת מאוד. חשוב מאוד להפוך כל מסיבת יום הולדת של כל ילדה למסיבה גדולה מהחיים. אם אנחנו רוצים לשדרג את איכות המסיבה של הבת שלנו – חשוב שנתאים את המסיבה באופן מותאם אישית לטעם האישי שלה ולמה שהיא אוהבת ולמה שמעניין אותה. אם הבת שלנו אוהבת במיוחד נסיכות דיסני והיא מאוד אוהבת את עולם האגדות ואת עולם הסרטים של דיסני – חשוב מאוד להפוך את איכות המסיבה שלה מותאמת לטעם האישי שלה.

בסופו של דבר, עוגות יום הולדת מעוצבות שאנחנו מגישים לבנות שלנו במסיבה, היא השיא של כל מסיבת יום הולדת של כל ילדה. אם אנחנו רוצים לארגן את המסיבה כך שיהיה לה נושא מרכזי – אנחנו יכולים לבחור לארגן אותה כך שיהיה לה נושא מרכזי כמו נסיכות דיסני, בת הים הקטנה או סינדרלה. חשוב שנתאים את סוג הנסיכה שאנחנו בוחרים לנסיכה שהבת שלנו מתחברת אליהן ושהיא יכולה להרגיש מאושרת שהיא חלק מחגיגות יום ההולדת שלה.

 

מאמרים אחרונים

פירות

מגש פירות אשדוד

מגשי פירות הן פתרון נהדר למפגשים, אירועים ואפילו לישיבות או פגישות חשובות בעסק. אם אתם עורכים אירוע באשדוד, יש לכם משרד או שאתם גרים באשדוד ותצטרכו מגשי פירות טריים ואיכותיים באזור – אנו בליצ'י נשמח לספק לכם משלוח מגשי פירות מדהימים וטעימים במיוחד, לכל אירוע ולכל צורך. 

קרא עוד »

תוכן עניינים

שנים של ניסיון

שנים של ניסיון

החברה שלנו קיימת למעלה מעשור. בתחום הזה אפשר להחזיק כל כך הרבה זמן רק אם אוהבים ונושמים את המקצוע. הצוותים משלבים אהבה ונסיון – ופה היתרון שלנו

עבודה מסודרת בלי הפתעות

עבודה מסודרת בלי הפתעות

תמיד עובדים עם הסכם הזמנה מסודר, כולל ביטוחים וכמובן ציוד גיבוי. העבודה מולנו מסודרת ושקופה

מחירים הוגנים

מחירים הוגנים

המחירים שלנו הם ההוגנים והמשתלמים ביותר בחשבון כללי! אתם מוזמנים להשוות! תגלו מהר מאוד שבסה"כ תקבלו תמורה מלאה ומשמחת לכספכם.

מערכת צילום מקצועית

מערכת צילום מקצועית

ציוד הצילום שלנו הוא המתקדם, עדכני והמשוכלל ביותר בשוק :מצלמות DSLR מקצועיות, מצלמות פול פריים. מגוון עדשות לצילום בזוויות מיוחדות ועוד. המגנטים מודפסים בהדפסה תרמית חדישה. כך תיהנו מתמונות מגנטים חדות, צבעוניות ועמידות לאורך זמן.

פריסה ארצית

פריסה ארצית

חברתנו מספקת כיסוי ארצי היות והצוותים שלנו פזורים ברוב אזורי הארץ, וכמו כן אנו יכולים להתאים צלמים לכל מגזר, מגדר ושפה.