צלם מגנטים לאירועים בקרית ביאליק

מגנטים לאירועים בקרית ביאליק– כמה זה עולה לצלם?

צילום מגנטים הוא ללא כל ספק אחת האטרקציות האהובות ביותר בכל סוגי האירועים. האורחים שלכם טרחו להתלבש יפה, מגנט עם תמונה מהאירוע יהיה מזכרת נפלאה. בהשוואה לעלויות של אטרקציות אחרות, מגנטים לאירוע הם בדיוק מה שאתם מחפשים בשביל לתת ערך מוסף מבלי לחרוג מהתקציב. כל מה שאתם צריכים לעשות בשביל להבטיח לעצמכם אירוע בלתי נשכח זה לבחור נכון צלם מגנטים לאירועים בקרית ביאליק שמקפיד להשתמש בחומרים איכותיים, מצלם תמונות מחמיאות ומחויב להצלחת האירוע שלכם. 

מדוע חלק מהצלמים מצלמים תמונות יפות וחלק לא?

אם נרצה להבטיח שהאורחים שלנו ייהנו מהמגנטים וישמחו בהם עלינו להקפיד לבחור בצלם מקצועי ומסור. כל צלם מתחיל מסוגל לצלם תמונות מגנט טובות יותר וטובות פחות. תבחרו מראש בצלם עם המלצות ותדגישו בפניו שאתם מצפים לקבל תמונות איכותיות. הצלם בסך הכול צריך להנחות את המצולמים למקם נכון את הראש בזווית מחמיאה או לצלם בשנית תמונות בהן המצולמים עוצמים עיניים. צלמים שאוהבים את העבודה שלהם ואוהבים אנשים יספקו תוצאות טובות יותר. באירוע שלכם צילומי המגנטים יהיו מחמיאים וכולם יהיו מרוצים. 

מה זה בעצם צילום מגנטים לאירועים?

רובנו מפיקים במהלך חיינו כ-3 אירועים לכל היותר כך שזאת כנראה הפעם הראשונה בה אתם מזמינים צלם מגנטים לאירועים בקרית ביאליק. על כן, נסביר מה בדיוק כולל השירות ומה אתם צריכים לשאול בכדי לוודא קבלת תמורה מלאה בעד כספכם. בהזמנה של צלם מגנטים לאירוע תקבלו צלם שמסתובב בין האורחים או מקים עמדת צילום, מצלם את האורחים ומדפיס את התמונות על מגנטים במהלך האירוע. ניתן לשלב צילומי מגנטים לאירועים במהלך קבלת הפנים בלבד או במהלך האירוע כולו. הפיתוח של התמונות מתבצע במקום כאשר כל תמונה מודפסת על מגנט יחד עם מסגרת מעוצבת. אתם קובעים מראש כמה מגנטים הצלם ידפיס ובאיזה סוג של מגנטים הוא ישתמש. 

איך צלם מגנטים מתכונן לכל אירוע?

מספר ימים לפני מועד האירוע הצלם נדרש להכין את המסגרת המעוצבת של המגנטים לפי בחירה שלכם. נהוג להוסיף גרפיקה עם השמות של בעלי האירוע והתאריך. חשוב לזכור לבקש מהצלם להציג בפניכם את המסגרת מראש בכדי לוודא שאין טעויות באיות השמות. המסגרת שבחרתם צפויה להופיע על כל המגנטים שהצלם יצלם באירוע שלכם. 

כמה מגנטים כדאי להזמין לאירוע?

הפקת אירוע כרוכה בהוצאות כספיות רבות. ניסיונות לצמצם בעלויות לגיטימיים לגמרי. צלמי מגנטים לאירועים בקרית ביאליק ובכל רחבי הארץ מתמחרים את השירות בהתאם לכמות המגנטים. על כן, כדאי לתאם 1-2 מגנטים בעבור כל אורח. קחו בחשבון שיהיו אורחים שירצו לצלם עשרות מגנטים בעוד אחרים לא ייגשו כלל אל הצלם. זה לגיטימי להנחות את הצלם שלא לצלם יותר מ-3 מגנטים לכל אורח. אופציה נוספת להוזלת החבילה היא צילום מגנטים במהלך קבלת הפנים בלבד. 

איך מפתחים את התמונות במהלך האירוע?

טכנולוגיה חדישה מאפשר לצלם להעביר כמעט מיד את התמונות שהוא מצלם אל תוכנת עריכה ומשם אל מדפסת דיגיטלית חדישה. הצלם נדרש להגיע אל מקום האירוע עם כל הציוד כך שעליכם לתאם בעבורו מקום מתאים להקמת העמדה. התמונות שהצלם צילם מודפסות על נייר מיוחד אותו מדביקים על דף מגנטי. בכל דף A4 נהוג לכלול 8 תמונות. לאחר הפיתוח וההדבקה מתבצע חיתוך והמגנטים המוכנים מוצגים על לוח מרשים. האורחים ממהרים לגשת אל הלוח ולאסוף את המגנטים שלהם. 

איך אפשר להפוך את הצילומים לכיף גדול?

בהשקעה של כמה עשרות שקלים תצליחו להקים עמדת צילום עם אביזרים. כובעים מצחיקים, פאות, משקפיים צבעוניים, מסכות וכתר של נסיכה יבטיחו מצב רוח טוב ותמונות מגנטים מוצלחות. אווירה קלילה ומשעשעת בעמדת הצילום היא הסוד לתמונות מוצלחות עם חיוכים גדולים. האביזרים ישמשו אתכם בהמשך הערב ברחבת הריקודים. 

אם אפשר לקבל מתנות חינם – למה שלא תקבלו?

השוק מוצף בצלמים שמציעים שירותי צילום מגנטים לאירועים בקרית ביאליק והסביבה. תהיו אתם חכמים יותר ותדעו לנצל את התחרותיות בשוק לטובתכם. בצעו השוואת מחירים חכמה ותסגרו עסקה רק כאשר אתם בטוחים שבצלם מקצועי, המגנטים איכותיים, המחיר אטרקטיבי ואתם מקבלים את כל מה שאתם רוצים. בקשו מהצלם להוסיף על חשבון הבית עוד מספר מגנטים גדולים בשבילכם. אתם תופתעו כמה מהר תקבלו תשובה חיובית. העלות של עוד מספר מגנטים בעבור הצלם זניחה. הוא יסכים לצלם ולהדפיס בעבורכם מספר מגנטים גדולים בשביל לסגור מהר את העסקה ולמנוע פנייה שלכם אל המתחרים. 

טיפים שימושיים לבחירת צלם מגנטים לאירועים בקרית ביאליק

  1. תנו עדיפות לצלמי מגנטים מקומיים ותיהנו לרוב ממחירים זולים יותר. ספקים מקומיים לא מחייבים אתכם בעלויות נסיעה כך שאתם משלמים הרבה פחות. 
  2. בקשו לבחון עבודות קודמות של הצלם בכדי לוודא שאכן עומד מולכם איש מקצוע. 
  3. אל תתעצלו לחפש המלצות של לקוחות קודמים. שימו דגש על יחסי אנוש טובים, סבלנות, חוש הומור, עמידה בזמנים וגמישות. תבחרו באנשים שאתם נהנים לעבוד אתם. 
  4. מחירים נוחים שכוללים את כל מה שאתם צריכים עם דגש על הדפסה מתקדמת ומגנטים איכותיים. 

מאמרים אחרונים

פירות

מגש פירות אשדוד

מגשי פירות הן פתרון נהדר למפגשים, אירועים ואפילו לישיבות או פגישות חשובות בעסק. אם אתם עורכים אירוע באשדוד, יש לכם משרד או שאתם גרים באשדוד ותצטרכו מגשי פירות טריים ואיכותיים באזור – אנו בליצ'י נשמח לספק לכם משלוח מגשי פירות מדהימים וטעימים במיוחד, לכל אירוע ולכל צורך. 

קרא עוד »

תוכן עניינים

שנים של ניסיון

שנים של ניסיון

החברה שלנו קיימת למעלה מעשור. בתחום הזה אפשר להחזיק כל כך הרבה זמן רק אם אוהבים ונושמים את המקצוע. הצוותים משלבים אהבה ונסיון – ופה היתרון שלנו

עבודה מסודרת בלי הפתעות

עבודה מסודרת בלי הפתעות

תמיד עובדים עם הסכם הזמנה מסודר, כולל ביטוחים וכמובן ציוד גיבוי. העבודה מולנו מסודרת ושקופה

מחירים הוגנים

מחירים הוגנים

המחירים שלנו הם ההוגנים והמשתלמים ביותר בחשבון כללי! אתם מוזמנים להשוות! תגלו מהר מאוד שבסה"כ תקבלו תמורה מלאה ומשמחת לכספכם.

מערכת צילום מקצועית

מערכת צילום מקצועית

ציוד הצילום שלנו הוא המתקדם, עדכני והמשוכלל ביותר בשוק :מצלמות DSLR מקצועיות, מצלמות פול פריים. מגוון עדשות לצילום בזוויות מיוחדות ועוד. המגנטים מודפסים בהדפסה תרמית חדישה. כך תיהנו מתמונות מגנטים חדות, צבעוניות ועמידות לאורך זמן.

פריסה ארצית

פריסה ארצית

חברתנו מספקת כיסוי ארצי היות והצוותים שלנו פזורים ברוב אזורי הארץ, וכמו כן אנו יכולים להתאים צלמים לכל מגזר, מגדר ושפה.