מגש פירות יבשים

לאילו אירועים מגש פירות יבשים מתאים? כיצד מרכיבים מגש פירות מדויק? מה כדאי לבדוק רגע לפני שמזמינים את המגש?

כמעט כולם אוהבים פירות יבשים ולא רק בטו בשבט. מדובר על אחד הקינוחים האהובים בישראל, וניתן לגוון בו כך שכל אחד יכול למצוא במגש הפירות את הפרי שהוא הכי אוהב. לאילו אירועים המגש מתאים וכיצד הוא מורכב? על כך ועל נושאים נוספים בכתבה זו.

 

לא רק בטו בשבט

טו בשבט אנו חוגגים רק יום אחד בשנה, אך הפירות היבשים מככבים על שולחנות האירוח לאורך כל השנה. מדובר על קינוח אהוב במיוחד בשל מתיקותו, תחושת השובע שהוא מעניק וכמובן שיש את היתרון הברור של מגש פירות יבשים והוא שניתן לשמרו בכל מקום גם ללא קירור. אנשים בוחרים לארח ולתת במתנה פירות יבשים בשלל אירועים ובהם בריתות, חתונות, אירועי חינה, מסיבות ימי הולדת וכמובן בארוחות חג. עוד יתרון ברור של הפירות היבשים היא העובדה שהם פרווה, ולכן ניתן להתאים אותם לארוחות בשריות או חלביות.

 

כיצד מרכיבים את מגש הפירות?

הרכבת מגשי פירות הנה עבודת אומנות שמצריכה ידע וניסיון רב. מדובר על לקיחת סוגים שונים של פירות, עם מרקמים, גדלים וצורות שונות, והפיכתם לצורה אחת שלמה בהרמוניה של צבעים וטעמים. כיצד עושים זאת? ידיים מיומנות ידעו לקחת את הפירות המתאימים ולבצע הרכבה מדויקת ואף ליצור צורות וצבעים המדמים תמונה של ממש. כמובן שכדאי לשלב סוגים רבים של פירות יבשים, בצבעים שונים שגם יספקו מראה צבעוני. בין הפירות הצבעוניים ניתן למצוא אל הפפיה, את הקיווי, המשמשים והאננס היבש.

 

ומה כדאי לדעת רגע לפני?

מגשי פירות יבשים לא מצריכים תנאים מיוחדים של קירור או הובלה בקירור אך מבחינת טריות ואיכות כדאי לוודא שמדובר על עסק שעובד עם סחורה מובחרת. גם בפירות יבשים יש סחורה טובה יותר ופחות, ומתוך התמונות וכמובן תגובות הגולשים ניתן ללמוד לא מעט. כדאי לוודא שהעסק יכול לשלוח את הזר בזמן הנקוב, שניתן להוסיף ברכה או בלונים בעת הצורך וכמובן שהמחיר תואם את מחירי הענף הממוצעים בתחום זה. 

 

הנחה מיוחדת לקוראי הכתבה – 10% הנחה ברכישה באתר

למימוש הקופון הקלידו ״10הנחה״ בעגלת הקניות באתר הבית שלנו.

 

מאמרים אחרונים

סרט תדמית

הפקת סרטי תדמית לעסקים – איך סרט תדמית יכול לשרת אותנו

ישנן דרכים שונות בהן יכולים בתי העסק להיעזר בשביל "למכור" את עצמם בפני לקוחות פוטנציאליים, משקיעים אפשריים, כלי תקשורת, יחצ"נים או גורמים אחרים. המטרה של כל בית עסק, היא להציג את עצמו בצורה החיובית והאמינה ביותר, בשביל שהגורם שעומד מולו, ירצה לשתף איתו פעולה וליהנות ממה שהוא מציע, מוצר, שירות, הצלחה כלכלית או כל דבר אחר.

קרא עוד »

תוכן עניינים

שנים של ניסיון

שנים של ניסיון

החברה שלנו קיימת למעלה מעשור. בתחום הזה אפשר להחזיק כל כך הרבה זמן רק אם אוהבים ונושמים את המקצוע. הצוותים משלבים אהבה ונסיון – ופה היתרון שלנו

עבודה מסודרת בלי הפתעות

עבודה מסודרת בלי הפתעות

תמיד עובדים עם הסכם הזמנה מסודר, כולל ביטוחים וכמובן ציוד גיבוי. העבודה מולנו מסודרת ושקופה

מחירים הוגנים

מחירים הוגנים

המחירים שלנו הם ההוגנים והמשתלמים ביותר בחשבון כללי! אתם מוזמנים להשוות! תגלו מהר מאוד שבסה"כ תקבלו תמורה מלאה ומשמחת לכספכם.

מערכת צילום מקצועית

מערכת צילום מקצועית

ציוד הצילום שלנו הוא המתקדם, עדכני והמשוכלל ביותר בשוק :מצלמות DSLR מקצועיות, מצלמות פול פריים. מגוון עדשות לצילום בזוויות מיוחדות ועוד. המגנטים מודפסים בהדפסה תרמית חדישה. כך תיהנו מתמונות מגנטים חדות, צבעוניות ועמידות לאורך זמן.

פריסה ארצית

פריסה ארצית

חברתנו מספקת כיסוי ארצי היות והצוותים שלנו פזורים ברוב אזורי הארץ, וכמו כן אנו יכולים להתאים צלמים לכל מגזר, מגדר ושפה.