מחיר שף פרטי: איך ניתן להוזיל את המחיר?

אחת מהסוגיות העיקריות שיניעו אתכם בבחירת שף פרטי היא סוגיית המחיר. המחיר שתשלמו על האוכל עשוי להשפיע באופן משמעותי על האירוע עצמו. הרי אם העלות הכספית תהיה גבוהה זה יבוא על חשבון אטרקציות נוספות שאותן תרצו לקיים באירוע. לפני שאתם משלמים לשף פרטי כזה או אחר, תרצו לדעת כיצד תוכלו להוזיל את המחיר. ישנם צעדים שונים שתוכלו לנקוט אותם כדי להוזיל את המחיר. צעדים שאמורים להיות פשוטים יחסית אך התמורה שלהם תהיה גבוהה ממה שנדמה לכם.

 

השוואת מחיר שף פרטי

הצעד הראשון שלכם צריך להיות לבצע השוואת מחירים בין שפים פרטיים שונים. כיום תוכלו למצוא מגוון רחב של שפים פרטיים כאשר לכל אחד מהם תג מחיר שונה. על מנת שלא תשלמו ביוקר כל מה שאתם צריכים לעשות זה להשוות מחירים. ההשוואה תאפשר לכם למצוא את השפים שמספקים את המחיר המשתלם ביותר. מחיר שאולי יפתיע אתכם מרוב שהוא יהיה אטרקטיבי בהשוואה למחיר שדמיינתם לעצמכם. עם זאת אל תסכימו מיד לקבל את הצעת המחיר הזולה ביותר.

 

תהיו גמישים בתאריך האירוע

במידת האפשר תנסו להיות גמישים ככל האפשר בתאריך שבו יתקיים האירוע. הרי לאורך השנה יכולים להיות מועדים שונים שבהם המחיר עשוי להיות גבוה בהשוואה למועדים אחרים. כל עוד אתם תגלו גמישות עם התאריך תוכלו להעביר אותו למועדים שבהם המחיר נמוך. כתוצאה מכך תמצאו את עצמכם משלמים מחיר מופחת מהמחיר המקורי שהוצע לכם. נדגיש כי לא תמיד תהיה אפשרות אמיתית להזיז את התאריך. אך אם אפשר לעשות זאת תוכלו להרוויח מכך לא מעט בהמשך הדרך.

 

הקציבו לעצמכם תקציב לשף פרטי

יש סכום ספציפי שאותו אתם מוכנים לשלם על שף פרטי? מוטב כי תקציבו אותו מבעוד מועד. מחיר שף פרטי  יכול להיות דינאמי מאוד בהתאם לדרישות השונות שיש לכם. אם תגיעו עם תקציב מוגדר מראש השפים הפרטיים ינסו להתאים לכם את החבילה המתאימה. לא תגיעו למצב שבו תשלמו הרבה מעבר למה שאתם מסוגלים לשלם. מי שלא מקציב לעצמו תקציב מוגדר עלול למצוא את עצמו משלם הרבה מעבר. תמיד טוב שיש קווים אדומים שלא יגרמו לכם לחרוג מהם או לסטות ימינה או שמאלה.

 

תוודאו כמה אורחים מגיעים לאירוע

לא סתם בכל האירועים השונים מבצעים אישורי הגעה של האורחים. הסיבה שמוודאים כמה אורחים מגיעים היא על מנת שאותו שף פרטי יוכל להכין את עצמו. מחיר שף פרטי נקבע בהתאם לכמות האורחים שאמורים להגיע. זה שהאורחים לא יגיעו בפועל לאירוע זה לא אומר שלא תצטרכו לשלם את המחיר המלא. לכן מוטב כי תנסו לתת את המספר המדויק ביותר, כך לא תשלמו ביוקר ללא כל סיבה מוצדקת. אם יש ספק לגבי אורח מסוים רצוי שתנסו להרים אליו טלפון.

מאמרים אחרונים

תוכן עניינים

שנים של ניסיון

שנים של ניסיון

החברה שלנו קיימת למעלה מעשור. בתחום הזה אפשר להחזיק כל כך הרבה זמן רק אם אוהבים ונושמים את המקצוע. הצוותים משלבים אהבה ונסיון – ופה היתרון שלנו

עבודה מסודרת בלי הפתעות

עבודה מסודרת בלי הפתעות

תמיד עובדים עם הסכם הזמנה מסודר, כולל ביטוחים וכמובן ציוד גיבוי. העבודה מולנו מסודרת ושקופה

מחירים הוגנים

מחירים הוגנים

המחירים שלנו הם ההוגנים והמשתלמים ביותר בחשבון כללי! אתם מוזמנים להשוות! תגלו מהר מאוד שבסה"כ תקבלו תמורה מלאה ומשמחת לכספכם.

מערכת צילום מקצועית

מערכת צילום מקצועית

ציוד הצילום שלנו הוא המתקדם, עדכני והמשוכלל ביותר בשוק :מצלמות DSLR מקצועיות, מצלמות פול פריים. מגוון עדשות לצילום בזוויות מיוחדות ועוד. המגנטים מודפסים בהדפסה תרמית חדישה. כך תיהנו מתמונות מגנטים חדות, צבעוניות ועמידות לאורך זמן.

פריסה ארצית

פריסה ארצית

חברתנו מספקת כיסוי ארצי היות והצוותים שלנו פזורים ברוב אזורי הארץ, וכמו כן אנו יכולים להתאים צלמים לכל מגזר, מגדר ושפה.