חיפוש מתכונים בדיוק בשבילכם

אוהבים לאכול? דואגים לערכים תזונתיים שבמאכלים שאתם אוכלים במהלך השבוע? הגיע הזמן לשים הכל בסל אחד – אתר שהוא גם מאגר ענקי לכל סוגי המאכלים והמתכונים בעולם, וגם המקום בו תוכלו לחשב את הערך הקלורי והתזונתי לכל מתכון שאתם מחפשים! כן – כבר לא תצטרכו לחשב בראש ולטרוח להעריך את הקלוריות, הפחמימות והחלבונים שאתם מכניסים לגוף. כי באתר מתכון בקליק יש את מה שאתם מחפשים!

מחפשים מתכון לחילבה? מתכון לפשטידה יוונית משגעת? הכל תמצאו כאן!

 

מה באתר שלנו

באתר מתכון בקליק יש שפע של מתכונים מכל המטבחים ומכל העדות. אנחנו אוהבים לאכול, וחלקנו אף אוהבים להכין את האוכל כמו שאנחנו יודעים לעשות. מדי פעם בפעם נערוך סעודה נפלאה ליקירנו ולמי שאנחנו אוהבים, ולפעמים גם נרצה לגוון ולנסות מתכונים חדשים. לא מתחשק גם לכם מדי פעם לנסות ולהכין דברים שאף פעם לא הכנתם קודם לכן? באתר מתכון בקליק תוכלו לבחור מבין מגוון ענקי של מתכונים מכל העדות. יש כאן מתכון לחילבה, מתכון למרק תימני, מאכלים מרוקאים, מאכלים תוניסאיים, מאכלים מהמטבח הבוכרי, הפולני, היווני ועוד.

מדובר בחגיגה קולינרית ובריאה ! גם תוכלו לבחור מבין המתכונים הנפלאים של כלל התרבויות בארץ ובעולם וגם להתחקות אחרי הערכים התזונתיים של כל מתכון ומתכון!

 

דואגים לארוחת הערב הבאה

להכין ארוחת ערב רומנטית לבן או בת הזוג זה לא צריך להדאיג אתכם יותר מדי. עם קצת רצון, נחישות ואמונה אפשר להוציא לפועל גם מנות שנראות מסובכות ושמעולם לא הכנתם, גם אם אין לכם כל כך הרבה ניסיון. דרך האתר תקבלו טיפים והצעות כיצד להכין את המאכל, אילו תבלינים להוסיף, מהן ההוראות המדויקות על מנת שהמאכל ייצא כמו שצריך ועוד. אין ספק שההדרכות יכינו אתכם להכין את הארוחה הכי נפלאה שהכנתם לבן או בת הזוג שלכם בזמן האחרון!

 

דרך חיים בריאה

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים אוהבים לשלב אוכל טוב עם תזונה נכונה – מי אמר שזה לא יכול ללכת ביחד? לכן, באתר אפשר למצוא מגוון מתכונים טעימים וגם לעקוב אחרי הערכים הקלוריים שלהם, אחוזי השומן, וויטמינים ושאר מרכיבים תזונתיים.

דרך חיים בריאה לא אומרת שאנחנו צריכים לסבול, אלא רק להיות יותר מודעים למה שאנחנו מכניסים לפה, כמה ומתי. אפשר בהחלט להתפנק על מגוון מאכלים מיוחדים, חדשים ומפנקים כל עוד אנו יודעים למתן את עצמנו ולאכול בתבונה. האתר מציע לכם לבצע מעקב אחרי ערך קלורי של מתכונים שאתם אוכלים מדי יום או כאלה שאתם מתכוונים להכין. למשל, מתכון לחילבה או מתכון לסלט עשיר כלשהו. תוכלו להכין אותם בצורה בריאה קצת יותר? האם יש צורך בזה? מה הערכים התזונתיים של המנה ומהם הערכים התזונתיים של כל רכיב בנפרד? כל זאת ועוד תמצאו בפנים.

 

 

מאמרים אחרונים

פירות

מגש פירות אשדוד

מגשי פירות הן פתרון נהדר למפגשים, אירועים ואפילו לישיבות או פגישות חשובות בעסק. אם אתם עורכים אירוע באשדוד, יש לכם משרד או שאתם גרים באשדוד ותצטרכו מגשי פירות טריים ואיכותיים באזור – אנו בליצ'י נשמח לספק לכם משלוח מגשי פירות מדהימים וטעימים במיוחד, לכל אירוע ולכל צורך. 

קרא עוד »

תוכן עניינים

שנים של ניסיון

שנים של ניסיון

החברה שלנו קיימת למעלה מעשור. בתחום הזה אפשר להחזיק כל כך הרבה זמן רק אם אוהבים ונושמים את המקצוע. הצוותים משלבים אהבה ונסיון – ופה היתרון שלנו

עבודה מסודרת בלי הפתעות

עבודה מסודרת בלי הפתעות

תמיד עובדים עם הסכם הזמנה מסודר, כולל ביטוחים וכמובן ציוד גיבוי. העבודה מולנו מסודרת ושקופה

מחירים הוגנים

מחירים הוגנים

המחירים שלנו הם ההוגנים והמשתלמים ביותר בחשבון כללי! אתם מוזמנים להשוות! תגלו מהר מאוד שבסה"כ תקבלו תמורה מלאה ומשמחת לכספכם.

מערכת צילום מקצועית

מערכת צילום מקצועית

ציוד הצילום שלנו הוא המתקדם, עדכני והמשוכלל ביותר בשוק :מצלמות DSLR מקצועיות, מצלמות פול פריים. מגוון עדשות לצילום בזוויות מיוחדות ועוד. המגנטים מודפסים בהדפסה תרמית חדישה. כך תיהנו מתמונות מגנטים חדות, צבעוניות ועמידות לאורך זמן.

פריסה ארצית

פריסה ארצית

חברתנו מספקת כיסוי ארצי היות והצוותים שלנו פזורים ברוב אזורי הארץ, וכמו כן אנו יכולים להתאים צלמים לכל מגזר, מגדר ושפה.