שולחן שוק על האש

מזנון הוא ארוחה המוגשת במנות, בדרך כלל על צלחת אחת גדולה או במגשים, לרוב עם אוכל חם וקר. הארוחה נאכלת בדרך כלל על ידי האורחים בשולחן והיא מיועדת לחלוקה ביניהם. מזנונים מוגשים באופן מסורתי במסיבות, אך הם זמינים גם במסעדות.

 

להלן כמה מהסוגים הנפוצים של שולחנות שוק:

– מזנון ארוחת ערב: מזנון ארוחת ערב מורכב ממנה עיקרית ותוספות בלבד. ניתן למצוא אותו במסעדות רבות וכן באולמות קייטרינג או בתים פרטיים.

– מזנון ארוחת צהריים: מזנון ארוחת צהריים מורכב ממאכלים חמים וקרים ומוגש בדרך כלל במהלך שעות הצהריים. ניתן למצוא אותו ברוב המסעדות וגם באולמות קייטרינג או בתים פרטיים. מזנון לאירוע על האש הוא דרך מצוינת להפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח יותר. מזנון לאירוע על האש הוא דרך מצוינת להפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח יותר. זוהי גם הזדמנות מצוינת עבורכם להפגין את כישוריכם הקולינריים ולהרשים את האורחים שלכם עם מנות תוצרת בית. מזנון הוא ממרח מזון שנמצא בדרך כלל במפגש חברתי כמו מסיבה או אירוע ספורט. מזנון כולל בדרך כלל מנות רבות ושונות, לרוב עם דגש על סלטים וירקות. מזנון הוא הבחירה המושלמת לאירוע על האש מכיוון שהוא מציע לאורחים מגוון רחב של אפשרויות ללא צורך בהכנה רבה מדי. בנוסף לכך, קל לשמור על ניקיון ומסודר וכן לוודא שהאורחים יקבלו את חלקם ההוגן באוכל.

שולחן שוק על האש זה טוב גם לאירועים עם קבוצות גדולות של אנשים, כך שהאורחים יכולים לבחור מבין מנות רבות ושונות מבלי להרגיש מוצפים.

 

ניתן לקשט שולחן שוק בדרכים רבות

כמו פרחים, נרות, או אפילו אוכל שתואם את נושא המסיבה. המפתח כאן הוא לחשוב מחוץ לקופסה ולוודא שזה יתאים לנושא הכללי של המסיבה שלך. האירוע יתקיים על האש, ויתקיים מזנון לכל אחת מארבע קבוצות המזון. מזנון הוא סוג של ארוחה שבה אוכל מסודר על שולחן והסועדים עוזרים לעצמם במנות. זה יכול להתייחס גם לארוחה המוגשת בסגנון מזנון, בדרך כלל עם הרבה צלחות קטנות של אוכל. מזנונים מוגשים לעתים קרובות במסיבות או התכנסויות גדולות, ולעתים קרובות הם משמשים כגיוס כספים עבור ארגוני צדקה. האירוע היה ערב של מוזיקה חיה, ריקודים ושיחה בפאב מקומי. הרבה מהאורחים הגיעו כבר מחופשים, בעוד אחרים עדיין בפיג'מה. המארחת רצתה לספק מזנון שיהיה גם טעים וגם קל להגשה.

בחרנו תפריט טעים באירוע שכלל כמה מהמנות האהובות עלינו מרחבי העולם וכן כמה רעיונות חדשים שהתנסנו בהם. כמו כן, בחרנו לוודא שיהיה משהו לכולם כדי שיהיה קל לאורחים למצוא משהו שהם אוהבים. מזנון הוא מנה המורכבת ממספר רב של סוגי מזון שונים המוגשים על צלחות אישיות קטנות או בקערות. מזנון כולל בדרך כלל מנות חמות וקרות, כאשר המנות החמות נשמרות על תנורי חימום ניידים, כיריים, גריל וכדומה, והמנות הקרות נשמרות במכונת קרח.

 

 

 

מאמרים אחרונים

תוכן עניינים

שנים של ניסיון

שנים של ניסיון

החברה שלנו קיימת למעלה מעשור. בתחום הזה אפשר להחזיק כל כך הרבה זמן רק אם אוהבים ונושמים את המקצוע. הצוותים משלבים אהבה ונסיון – ופה היתרון שלנו

עבודה מסודרת בלי הפתעות

עבודה מסודרת בלי הפתעות

תמיד עובדים עם הסכם הזמנה מסודר, כולל ביטוחים וכמובן ציוד גיבוי. העבודה מולנו מסודרת ושקופה

מחירים הוגנים

מחירים הוגנים

המחירים שלנו הם ההוגנים והמשתלמים ביותר בחשבון כללי! אתם מוזמנים להשוות! תגלו מהר מאוד שבסה"כ תקבלו תמורה מלאה ומשמחת לכספכם.

מערכת צילום מקצועית

מערכת צילום מקצועית

ציוד הצילום שלנו הוא המתקדם, עדכני והמשוכלל ביותר בשוק :מצלמות DSLR מקצועיות, מצלמות פול פריים. מגוון עדשות לצילום בזוויות מיוחדות ועוד. המגנטים מודפסים בהדפסה תרמית חדישה. כך תיהנו מתמונות מגנטים חדות, צבעוניות ועמידות לאורך זמן.

פריסה ארצית

פריסה ארצית

חברתנו מספקת כיסוי ארצי היות והצוותים שלנו פזורים ברוב אזורי הארץ, וכמו כן אנו יכולים להתאים צלמים לכל מגזר, מגדר ושפה.