המדריך לחתן המושלם: איזו מתנה לאיזה אירוע?

בטח גם אתם מכירים את הגברים האלה שברגע שהם נכנסים בפתח הדלת הסבתות והאמהות נהיות שלולית לרגליהם. הם אולי מנומסים יותר מאחרים, מצליחים, חתיכים וכו וכו, אבל הם בעיקר, וזה סוד, יודעים מה המתנה המושלמת לכל אירוע. זה באמת לא גימיקי, זו האמת. נשים אוהבות מתנות. אוהבות להרגיש מיוחדים, שחושבים עליהן ושמקדישים להן זמן ומאמץ. ואם אנחנו נגיד לכם שגם לא צריך לקרוע את הכיס? בטח תמשיכו לצחוק, אבל אנחנו מבטיחים לכם שאחרי שתסיימו לקרוא את המאמר הזה גם לכם תהיה הנוסחה להפוך להיות החתן האהוב ביותר אצל החמה.

מוכנים? בואו נצא לדרך עם כל הסודות והטיפים הכי שווים!

 

ארוחת שישי ראשונה אצל המשפחה של הבת זוג:

לפני שנתחיל חשוב לציין, לא אנחנו המצאנו את התשובות. אתגרנו חנות פרחים בירושלים לענות לנו על השאלות האלה. אנחנו רק המטווחים. וחוץ מזה, למה לא לשאול ולהקשיב למקצוענים? שום סיבה.

אז, ארוחת שישי ראשונה אצל המשפחה של בת הזוג: מומלץ ללכת על זר פרחים גדול. דווקא כאן אנחנו לא ממליצים להתפרע במארזים גדולים ומפוצצים. תנו רגע לדברים לקרות בצורה טבעית ולא מאולצת. זר פרחים גדול, צבעוני וריחני הוא מעולה בשביל לפתוח את המפגש בצורה חיובית וכמובן להאיר את עצמכם בצורה הטובה ביותר שאפשר. כמובן שאפשר גם להתאים את המחווה למשפחה, אם אתם מרגישים צורך לצרף גם בקבוק יין טוב, הם ואנחנו כמובן לא נתנגד. אבל חשוב לשמור על רושם רציני ולא ליצור רושם מתרברב או חנפני. הגבול הוא דק. התאימו את הסיטואציה והמשפחה למחווה.

 

שנה עם הבת זוג

שאלה שרבים שואלים את עצמם כמעט בכל יום. מה לעשות לבת הזוג שלי לכבוד השנה שלנו ביחד. אז קודם כל, לשלוח לה זר פרחים על הבוקר זאת המחווה הכי מרגשת ומהממת שאפשר לעשות. אנחנו מבטיחים לכם שאחריה היא אפילו לא תרצה עוד דבר אחד. זה ימלא אותה באושר ובהתרגשות ואתם אפילו לא יצאתם מהבית. יש משלוחי פרחים בירושלים ובכל רחבי הארץ.
אנחנו לא אומרים לכם לא לקחת אותה בערב למסעדה או לשבת על כוס יין באיזה בר חמוד, רק אומרים שהזר יעשה את רוב העבודה בשבילכם.

 

יום האישה: אמא, חמה או בת זוג

במילה אחת? סחלב. סחלבים הם פרח ועציץ מאוד עדינים ויפים למראה. הם מסמלים את שיא הנשיות, העדינות, הטוהר והיופי ולכן אנחנו ממליצים לכם לשלוח את סחלב ליום האישה. הטיפול בו אומנם לא פשוט, אבל כיום כבר הרבה יותר קל לגדל סחלבים בבתים והם הופכים נפוצים יותר ויותר. ניתן למצוא את פרח הסחלב במגוון של צבעים, אפילו כחול או טורקיז מיוחד. נשים פשוט נמסות מהפרחים האלה, לא סתם יש קשר ישיר בין פרחים לייצוג של נשים באומנות. זה באמת נוגע בעמקי נשמתן של נשים רבות והמידע הזה יכול לעזור לכם מאוד. אז הנה, עכשיו הכדור בידיים שלכם.

 

יום הולדת לאחות

ימי הולדת הן הזדמנות מעולה להפתיע ולרגש את הנשים שקרובות אליכם. שלחו זר פרחים רענן וצבעוני לאחות שלכם ואתם לא תאמינו כמה היא תעריך ותאהב אתכם על כך. תסמכו עלינו. אפשר כמובן לצרף ברכה יפה בכרטיס, כן כן גם במשלוחים ניתן להוסיף ברכה, ולכתוב לה כמה מילים מרגשות ואיחולים לבבים. אבל אנחנו סבורים שרוב השמחה וההתרגשות שתנבע מהזר שתבחרו לה. לכו על פרח שהיא ממש אוהבת.

מאמרים אחרונים

תוכן עניינים

שנים של ניסיון

שנים של ניסיון

החברה שלנו קיימת למעלה מעשור. בתחום הזה אפשר להחזיק כל כך הרבה זמן רק אם אוהבים ונושמים את המקצוע. הצוותים משלבים אהבה ונסיון – ופה היתרון שלנו

עבודה מסודרת בלי הפתעות

עבודה מסודרת בלי הפתעות

תמיד עובדים עם הסכם הזמנה מסודר, כולל ביטוחים וכמובן ציוד גיבוי. העבודה מולנו מסודרת ושקופה

מחירים הוגנים

מחירים הוגנים

המחירים שלנו הם ההוגנים והמשתלמים ביותר בחשבון כללי! אתם מוזמנים להשוות! תגלו מהר מאוד שבסה"כ תקבלו תמורה מלאה ומשמחת לכספכם.

מערכת צילום מקצועית

מערכת צילום מקצועית

ציוד הצילום שלנו הוא המתקדם, עדכני והמשוכלל ביותר בשוק :מצלמות DSLR מקצועיות, מצלמות פול פריים. מגוון עדשות לצילום בזוויות מיוחדות ועוד. המגנטים מודפסים בהדפסה תרמית חדישה. כך תיהנו מתמונות מגנטים חדות, צבעוניות ועמידות לאורך זמן.

פריסה ארצית

פריסה ארצית

חברתנו מספקת כיסוי ארצי היות והצוותים שלנו פזורים ברוב אזורי הארץ, וכמו כן אנו יכולים להתאים צלמים לכל מגזר, מגדר ושפה.