טיפים לעיצוב הזמנות

אנחנו רואים פחות ופחות הזמנות מודפסות לאירועים בשנים האחרונות ונראה כי העידן בו מחלקים הזמנות בדואר לחברים ומשפחה עומד להיכחד מן העולם. אנשים בוחרים לעבור להזמנות דיגיטליות ומצביעים ברגליים, בעיקר בשל היתרונות הרבים של השימוש בהזמנות הדיגיטליות. מדובר על תחום שתופס תאוצה, אבל רבים עוד שואלים את עצמם – כיצד ניתן לעצב הזמנה דיגיטלית בקלות, האם כל אחד יכול לעשות זאת? בכתבה שלפניך נסביר על התחום, על יתרונותיו וחסרונותיו וגם נלמד איך עושים הזמנות קלות ויעילות במיוחד. 

לעצב הזמנה יעילה בקלות 

לא כולם זוכרים כבר, אבל עד לפני כמה שנים היה מקובל ביותר להדפיס הזמנות, להכניס אותן למעטפות ולשלוח בדואר לכל האורחים, גם אם מדובר על מאות אנשים. ההזמנות לעיתים היו הולכות לאיבוד, לא מגיעות בזמן או מגיעות רגע לפני האירוע ולא מאפשרות לאנשים להתארגן כראוי, אך העידן הזה נגמר. כיום אנשים בוחרים כמעט באופן אוטומטי לשלוח הזמנות דיגיטליות, ואם בעבר היה נראה לנו שדיגיטלי זה מזלזל, הרי שכיום מדובר על הדרך המקובלת לעשות זאת.

עיצוב הזמנה דיגיטלית הוא פשוט למדי. נכנסים לאפליקציה, בוחרים תבנית ועיצוב ובוחרים גם את הפיצ'רים הנוספים שהיינו רוצים להוסיף להזמנה. למשל, ניתן להוסיף הנפשה, או תמונה, אפשר אפילו קטע וידאו. ההזמנות הן ברוח התקופה, בה הכול פשוט הופך לדיגיטלי ונוח יותר. 

היתרונות מול החסרונות של ההזמנות הדיגיטליות למול המודפסות

ריח הנייר של ההזמנות הוא משהו שכולנו אוהבים, גם התליה של ההזמנה לאורך תקופה על המקרר זכורה לרבים מאיתנו בנוסטלגיה, אך האם זו סיבה טובה מספיק כדי להשאיר את ההזמנות הישנות? רבים יאמרו שלא. ובכל זאת, נמנה כאן את היתרונות והחסרונות של עיצוב ההזמנה הדיגיטלית לעומת המודפסת. 

יתרונות וחסרונות ההזמנה המודפסת 

היא אמנם נראית לרבים מאיתנו מיושנת, אך יש משהו בהזמנה מנייר שמשדרת יוקרה, קלאס וכמובן אווירה של פעם. רבים עוד ימשיכו לבחור בה, אך יתקלו בבעיות לשנע אותה לכל היעדים, שכן שירותי הדואר של היום הם לא מה שהיו פעם. ניתן לעשות שימוש בשירותי דואר פרטים אך מדובר על הוצאה כספית גדולה כאשר ישנם מאות אורחים, וגם, כשיש אורחים מחו"ל או כאלה שהכתובת שלהם אינה ידועה לנו – הדבר הופך למסובך יותר. יש שבוחרים לתת את ההזמנה באופן אישי, בעבודה, בשכונה, במרחקים סבירים מהבית, אך כדאי לזכור שמדובר על משימה שגם נחשבת לא פשוטה, שכן יש צורך לתאם הגעה ולעיתים קרובות ההגעה למסירת ההזמנה הופכת לשיחה של כמה דקות, לקפה ולביקור של ממש. 

יתרונות וחסרונות ההזמנה הדיגיטלית 

החיסרון העיקרי של ההזמנה הדיגיטלית הנה שלא כולם רגילים לרעיון, במיוחד לא הקהל המבוגר שאולי לא יפתח את ההזמנה או לא ידע כיצד לאשר הגעה באופן עצמאי. יש לקחת נושא זה בחשבון, אך מעבר לכך יש להזמנות הדיגיטליות בעיקר צדדים חיוביים. למשל, ההזמנה הדיגיטלית מהירה לשליחה, גם ברשימת תפוצה אותה קל מאוד להכין ולשלוח באמצעות הווצאפ או מערכת למסירת הודעות. ניתן לאשר הגעה באפליקציה עצמה, גם ניתן להוסיף לינק לתשלום מתנה בפייבוקס או בביט, דבר שמקל מאוד על חלק גדול מהאורחים. 

מאמרים אחרונים

תוכן עניינים

שנים של ניסיון

שנים של ניסיון

החברה שלנו קיימת למעלה מעשור. בתחום הזה אפשר להחזיק כל כך הרבה זמן רק אם אוהבים ונושמים את המקצוע. הצוותים משלבים אהבה ונסיון – ופה היתרון שלנו

עבודה מסודרת בלי הפתעות

עבודה מסודרת בלי הפתעות

תמיד עובדים עם הסכם הזמנה מסודר, כולל ביטוחים וכמובן ציוד גיבוי. העבודה מולנו מסודרת ושקופה

מחירים הוגנים

מחירים הוגנים

המחירים שלנו הם ההוגנים והמשתלמים ביותר בחשבון כללי! אתם מוזמנים להשוות! תגלו מהר מאוד שבסה"כ תקבלו תמורה מלאה ומשמחת לכספכם.

מערכת צילום מקצועית

מערכת צילום מקצועית

ציוד הצילום שלנו הוא המתקדם, עדכני והמשוכלל ביותר בשוק :מצלמות DSLR מקצועיות, מצלמות פול פריים. מגוון עדשות לצילום בזוויות מיוחדות ועוד. המגנטים מודפסים בהדפסה תרמית חדישה. כך תיהנו מתמונות מגנטים חדות, צבעוניות ועמידות לאורך זמן.

פריסה ארצית

פריסה ארצית

חברתנו מספקת כיסוי ארצי היות והצוותים שלנו פזורים ברוב אזורי הארץ, וכמו כן אנו יכולים להתאים צלמים לכל מגזר, מגדר ושפה.