תערוכות במרכז – איך מארגנים תערוכה בצורה חכמה

ארגון תערוכה הוא לא דבר פשוט. זה לא משנה אם מדובר באמן ותיק, מוכר, אמן שיכול למשוך לתערוכה שלו קהל רב ולמכור יצירות רבות, ובוודאי אם מדובר באמן צעיר שאיננו מוכר ויתקשה למשוך קהל רב או למכור יצירות.

הסיבה שארגון תערוכה זה לא דבר קל, היא בגלל שמעבר לעובדה שצריך למצוא את החלל הנכון בה ניתן לארגן אותה וכן צריך למצוא את המועד המתאים ולהחליט אילו יצירות להציב בה, אזי שצריך לדעת איך להגיע אל קהל היעד המתאים. אם התערוכה לא משווקת בצורה נכונה, הרי לא משנה כמה איכותית היא תהיה, יהיה לה קשה למשוך קהל אורחים. יש פה שילוב של גורמים שצריכים לעבוד ביחד.

אחד הדברים שיכולים להשפיע על ארגון תערוכות במרכז ובכל מקום אחר, זה המיקום בו בוחרים לערוך את התערוכה. באופן טבעי, אם מארגנים אותה במרכז הארץ, לא רק שיש יותר מקומות בהם ניתן לעשות זאת, אלא גם ישנם הרבה יותר כלים להשתמש בהם בשביל לערוך את התערוכה ולשווק אותה בפני קהלים שונים.

ניתן למצוא היום מגוון רחב של חללים בהם ניתן לערוך תערוכות במרכז. מדובר על חללים גדולים וקטנים, כאלה שאינם שייכים לאף גורם ספציפי, פרטי, ועל כן כל אחד יכול לשכור את המקום, בהתאם לתנאים ולדרישות השונות, ולערוך בו את התערוכה שהוא רוצה. אפשר גם למצוא מקומות פרטיים המיועדים לאמנים ספציפיים אשר מאפשרים גם לאחרים לערוך בהם תערוכות מטעמם.

כיצד בוחרים מקום ומארגנים בו תערוכה?

בשביל לארגן תערוכות במרכז בצורה נכונה, אזי שקודם צריך לבחור את המקום המתאים לכך. המקום צריך להיות מסוגל להכיל את כל היצירות שרוצים להציג בתערוכה בצורה מסודרת וברורה, וכן הוא צריך להיות מסוגל להכיל את כמות האורחים המגיעים לתערוכה. יש לבדוק איך המקום בנוי וכיצד ניתן לעצב את התערוכה כך שגם יהיה נעים וחוויתי לאורחים לבקר בה, וגם היא תעביר מסר מסוים, בדיוק כפי שרוצים.

נקודה נוספת שצריך לקחת בחשבון היא ההיבטים הלוגיסטיים. למשל, עד כמה פשוט להעביר את היצירות אל המקום, האם יש אזור בו אפשר לסדר ולטפל בדברים שלא לפני הקהל, האם יש מקום המיועד לאחסון יצירות ופריטים אחרים שקשורים ליצירות. המקום צריך להיות מוכן מבחינת תאורה, סאונד ודברים אחרים שייתכן ויהיה צורך להשתמש בהם בתערוכה.

ישנם עוד שני דברים חשובים שצריך לשים לב אליהם:

אבטחה מאחר ואנחנו מתכוונים להפקיד במקום יצירות שונות, חשוב לדעת איזה סוג אבטחה יש במקום ועד כמה אפשר לסמוך ששום דבר לא יקרה ליצירות שלנו.

שיווק צריך לבדוק האם המקום בו עורכים את התערוכה, הוא מספיק "משווק", אמין, איכותי, בשביל שאנשים ירצו להגיע אליו בשביל לראות תערוכה.

 תערוכה

מאמרים אחרונים

תוכן עניינים

שנים של ניסיון

שנים של ניסיון

החברה שלנו קיימת למעלה מעשור. בתחום הזה אפשר להחזיק כל כך הרבה זמן רק אם אוהבים ונושמים את המקצוע. הצוותים משלבים אהבה ונסיון – ופה היתרון שלנו

עבודה מסודרת בלי הפתעות

עבודה מסודרת בלי הפתעות

תמיד עובדים עם הסכם הזמנה מסודר, כולל ביטוחים וכמובן ציוד גיבוי. העבודה מולנו מסודרת ושקופה

מחירים הוגנים

מחירים הוגנים

המחירים שלנו הם ההוגנים והמשתלמים ביותר בחשבון כללי! אתם מוזמנים להשוות! תגלו מהר מאוד שבסה"כ תקבלו תמורה מלאה ומשמחת לכספכם.

מערכת צילום מקצועית

מערכת צילום מקצועית

ציוד הצילום שלנו הוא המתקדם, עדכני והמשוכלל ביותר בשוק :מצלמות DSLR מקצועיות, מצלמות פול פריים. מגוון עדשות לצילום בזוויות מיוחדות ועוד. המגנטים מודפסים בהדפסה תרמית חדישה. כך תיהנו מתמונות מגנטים חדות, צבעוניות ועמידות לאורך זמן.

פריסה ארצית

פריסה ארצית

חברתנו מספקת כיסוי ארצי היות והצוותים שלנו פזורים ברוב אזורי הארץ, וכמו כן אנו יכולים להתאים צלמים לכל מגזר, מגדר ושפה.