חבילת מגנטים לחתונה חביבה על כל האורחים

חבילת מגנטים לחתונהחבילת מגנטים לחתונה חביבה על כל האורחים

החתונה צריכה להיות היום הכי יפה בחיי בני זוג. כדי שהערב יתנהל חלק, הכול חייב להיות מושלם: עיצוב האולם או גן האירועים חייב להתבצע בהתאמה מושלמת, האורחים צריכים להרגיש בנוח, ואישיות בני הזוג צריכה להשתקף בכל היבט של האירוע. למעשה, כל זוג שעומד להתחתן חולם על יום מרגש, בלתי נשכח, כזה שתמיד ייצרב בזכרונו כיום חיובי. חוויה. בנוסף, לכל הספקים אותם אנחנו צריכים לבחור ליום האירוע, יש גם כמה תוספות שזוגות רבים רוצים לשלב בין אם זה אטרקציות באותו יום, מוצרים שיחולקו ברחבת הריקודים ובין אם מתנה אותה האורחים יקבלו בסוף האירוע. חבילת מגנטים לחתונה היא ללא ספק משהו שמעניק לאירוע ערך מוסף ומוציא את האורחים עם שי קטן מיום האירוע. 

המטרה אינה לחקות חתונה אחרת, אלא ליישם את הרעיונות האישיים. מאמר זה מציג את הרעיונות הטובים ביותר לשימוש במגנטים לחתונות.

מטרת השימוש במגנטים לחתונות

חבילת מגנטים לחתונה מאפשרת חוויה ייחודית וחדשנית, והמגנטים משמשים בפונקציות שונות, למשל למטרות הבאות:

  • מתנות מזכרות לאורחים
  • תגי שמות
  • תזכורות לתאריך החונה
  • הזמנות לחתונה

חבילת מגנטים לחתונה להצבה על המקרר כתזכורות מהנות

תזכורות מהנות מהחתונה מתבטאות בתשומת לב קטנה מצד החתן להכלה לאורחיהם, שמאפשרים להם לזכור את האירוע לאורך זמן. חבילת מגנטים לחתונה כוללת:

  • צילומים בהתאמה אישית או בהזמנה מראש.
  • מגנטים ממוסגרים לתמונות אהובות מהחתונה.
  • מגנטים עם תמונות החתן והכלה על השולחנות.
  • מגנטים עם תחריטים אישיים.
  • מגנטים עם הקדשות משעשעות לאורחים על הבר.

קיימות שיטות רבות להשתמש במגנטים לשיפור האווירה בחתונה, כמו למשל מגנטים למקרר עם חריטת שמות האורחים, שמות החתן והכלה ותאריך החתונה. אין גבול לדמיון.

מגנטים כתגי שם

אנשים רבים מחוגים שונים נפגשים זה עם זה במהלך האירוע. מכיוון שהאורחים כמעט ואינם מכירים אחד את השני, תגי שמות מאפשרים להם להתגבר על המבוכה. חבילת מגנטים לחתונה בסגנון חדשני מאוד כוללת תגי שם לחתונה עם מגנטים שניתן להתאים אישית בנפרד. 

מגנטים אלה פופולריים מאוד בחתונות מכיוון שהאורחים אינם צריכים לחורר את הבגדים, החולצות והעליוניות שלהם עם תגים שמחוברים עם סיכות. העלות של חבילת מגנטים לחתונה מתחילה מ-600 ₪ ומשתנה בהתאם לצרכים, להעדפות האישיות, לסגנונות העיצוב וכמויות המגנטים.

הזמנות מגנטיות לחתונות וכרטיסי תזכורות 

חבילת מגנטים לחתונה משמשת גם כהזמנות לחתונה או כרטיסי תזכורות לשמירת התאריך. ככה האורחים שלכם בטוח לא ישכחו את יום האירוע. הנייר המגנטי של מעצבי מגנטים לאירועים מתאים במיוחד למטרות אלו. אתם יכולים גם לעצב את המגנטים כמגנטים למקרר כך שהם לא יהיו רק הזמנות פשוטות, אלא זיכרון לטווח הארוך.

על ידי הצמדה למקרר, האורחים שלכם תמיד יזכרו את החתונה ויוכלו לצפות ליום הגדול שלכם כל יום. גם לאחר החתונה, כרטיסי ההזמנות המגנטיות האלו יהוו זיכרון נהדר.

מגנטים לשולחנות וכרטיסי מקומות: רעיון חדשני לחתונות

חבילת מגנטים לחתונה כוללת גם מגנטים לשולחנות, עם שמות האורחים, וכרטיסי מקומות, כרעיון יוצא דופן, שמאפשר לבני הזוג לוודא שהאורחים שלהם יתפעלו מההשקעה והמחשבה. למטרה זו משתמשים בכרטיסי מקומות רגילים, שמצוידים באלמנט מתכת. 

על המגנט כתוב שם האורח, כך שכל מהאורחים אחד יודע היכן מקומו. אז לא נוצר מצב שהאורחים מתבלבלים ולא מוצאים את המקום שבו הם צריכים לשבת. באמצעות מגנט חזק, מעצבי מגנטים לחתונות ממליצים על מגנט פריט, שמאפשר לכרטיס להיות מוצב זקוף על השולחן.

איך בוחרים חברה המייצרת מגנטים לחתונה וכמה זה אמור לעלות?

כדאי לבחור חברה מקצועית שזה בעצם מה שהיא עושה ומתמחה בייצור מגנטים בזמן האירוע. יש חשיבות גבוהה לצילום עצמו ולאיכות התמונה כמובן וגם לזריזות התהליך, כי הרי המגנטים צריכים תוך זמן יחסית קצר להיות מוכנים. ניתן לבחור חברה מקצועית המתמחה ביצירת מגנטים לאירועים דרך המלצות של חברים שאתם מכירים, דרך אירוע שהייתם בו ואהבתם את איך שהצלם והצוות התייחסות לאורחים וצילמו אותם או פשוט לברר דרך רשת האינטרנט ולקחת משם המלצות. המחירים משתנים ותלויים בסוג החבילה שתרכשו. 

מחירון חבילת מגנטים לחתונה

  • מחיר צלם מגנטים עבור אירוע כמו חתונה יעלה בין 600-1,700 ש”ח
  • מחיר צלם מגנטים בתוך חבילה של עד 400 מגנטים 500-1,000 ש”ח
  • מחיר צלם מגנטים בתוך חבילה של עד 500 מגנטים 600-1,100 ש”ח
  • מחיר צלם מגנטים בתוך חבילה של עד 600 מגנטים 700-1,200 ש”ח
  • מחיר צלם מגנטים בתוך חבילה ללא הגבלת מגנטים 1,000-2,000 ש”ח
  • יש גם תוספות שאפשר לשלב כמו למשל אביזרים או צילומים מיוחדים וזה כמובן בתוספת של תשלום.

לסיכום, אם אתם רוצים להעניק לאורחים שלכם בסיום האירוע שי נחמד, ובמקביל לספק סוג של אטרקציה שתמיד מושכת אליה עוד ועוד קהל, מגנטים לחתונה זו תוספת נחמדה מאוד לאירוע. 

מאמרים אחרונים

סרט תדמית

הפקת סרטי תדמית לעסקים – איך סרט תדמית יכול לשרת אותנו

ישנן דרכים שונות בהן יכולים בתי העסק להיעזר בשביל "למכור" את עצמם בפני לקוחות פוטנציאליים, משקיעים אפשריים, כלי תקשורת, יחצ"נים או גורמים אחרים. המטרה של כל בית עסק, היא להציג את עצמו בצורה החיובית והאמינה ביותר, בשביל שהגורם שעומד מולו, ירצה לשתף איתו פעולה וליהנות ממה שהוא מציע, מוצר, שירות, הצלחה כלכלית או כל דבר אחר.

קרא עוד »

תוכן עניינים

שנים של ניסיון

שנים של ניסיון

החברה שלנו קיימת למעלה מעשור. בתחום הזה אפשר להחזיק כל כך הרבה זמן רק אם אוהבים ונושמים את המקצוע. הצוותים משלבים אהבה ונסיון – ופה היתרון שלנו

עבודה מסודרת בלי הפתעות

עבודה מסודרת בלי הפתעות

תמיד עובדים עם הסכם הזמנה מסודר, כולל ביטוחים וכמובן ציוד גיבוי. העבודה מולנו מסודרת ושקופה

מחירים הוגנים

מחירים הוגנים

המחירים שלנו הם ההוגנים והמשתלמים ביותר בחשבון כללי! אתם מוזמנים להשוות! תגלו מהר מאוד שבסה"כ תקבלו תמורה מלאה ומשמחת לכספכם.

מערכת צילום מקצועית

מערכת צילום מקצועית

ציוד הצילום שלנו הוא המתקדם, עדכני והמשוכלל ביותר בשוק :מצלמות DSLR מקצועיות, מצלמות פול פריים. מגוון עדשות לצילום בזוויות מיוחדות ועוד. המגנטים מודפסים בהדפסה תרמית חדישה. כך תיהנו מתמונות מגנטים חדות, צבעוניות ועמידות לאורך זמן.

פריסה ארצית

פריסה ארצית

חברתנו מספקת כיסוי ארצי היות והצוותים שלנו פזורים ברוב אזורי הארץ, וכמו כן אנו יכולים להתאים צלמים לכל מגזר, מגדר ושפה.