מגנטים פולארויד לאירועים: 5 שיטות לתצוגה מרשימה של תמונות מאירועים

מגנטים פולארויד לאירועיםמגנטים פולארויד לאירועים

אין אחד שמחליט להפיק אירוע או מסיבה ולא חולם שהאירוע שלו יהיה מיוחד, שונה, כייפי, מרגש. אחת האטרקציות הכי מגניבות של השנים האחרונות נקראת מגנטים פולארויד לאירועים. למעשה, עם מגנטים כאלה אתם וגם האורחים שלכם נהנים לאורך כל האירוע ממגנטים איכותיים, יפים שישמרו להם למזכרת גם אחרי האירוע וזה גם אחד היתרונות שלה מגנטים, על פני מתנות או מזכרות אחרות מהאירוע שלכם. דרך נפלאה לייצר חוויה כייפית ובה האורחים שלכם יצטלמו עם או בלי אביזרים מדליקים שיהוו חלק בלתי נפרד מהקונספט של האירוע שלכם. מגנטים פולארויד לאירועים פופולריים בזכות האפשרות לקבל את התמונות באופן מידי, ולהדפיס מגנטים בכל גודל. ניתן לשכור שירותי צלם מגנטים לאירוע שלכם ולהזמין הדפסת תמונות מידיות להנאת האורחים וליצירת זיכרונות שילוו אתכם לטווח הארוך.

אם יש לכם מקבץ תמונות פולארויד מהאירוע שלכם ואתם תוהים מה לעשות איתו, מאמר זה מציג כמה רעיונות חמודים לתצוגת מגנטים פולארויד לאירועים שיפיחו חיים בזיכרונות שלכם ויגרמו לבית להיראות נעים ומקורי יותר. 

  1. יצירת לוח צילומים על הקיר

ניתן לבחור שיטות שונות לסדר מגנטים פולארויד לאירועים על הקיר, בסגנון מבולגן, מסודר או מאוזן. מסדרים את התמונות יפה ברצף, ושיטה זו מתאימה אם כל התמונות באותו גודל. אם אתם משתמשים בתמונות בגדלים שונים, ניתן ליצור מראה דינאמי נחמד. אם הבית שלכם מספיק גדול, אתם יכולים ליצור לוח קיר באמצעות טפט תמונות שאתם פשוט מדביקים על הקיר. היתרון בלוח צילומים זה הוא שאינכם צריכים לחשוש לחבר אליו תמונות גדולות יותר, ואפילו פוסטר צילום או הדפס גדול. זוהיא דרך נפלאה לעצב את הבית עם תמונות מגניבות ויפות שפשוט יגרמו לכם להיזכר בכל הרגעים הכי יפים שלכם. 

  1. אופנתי ומינימליסטי

אם אתם מעוניינים לעצב את ביתכם בסגנון מדהים ואחיד, העיטור המינימליסטי מרשים בפשטותו ובהירותו. מומלץ להימנע מהצבעים המטורפים, מתליית יותר מדי תמונות במקום אחד, ולעצב קיר תמונות בסטייל באמצעות שימוש באותו מסנן צבעים במהלך צילום מגנטים פולארויד לאירועים, כך שלתמונות יהיה את אותו ספקטרום הצבעים. 

ניתן לבחור את התמונות הנכונות, וברוב המקרים, התמונות שמתייחסות לאירוע יחיד יתאימו יחד. בשלב הבא ניתן להדביק אותן עם סרט. ניתן גם להשתמש בתמונות לקישוט הרהיטים או לעטוף מתנות בגישה מקורית. 

  1. יצירת לוח

ממש כמו הלוחות בבית הספר, ניתן ליצור לוח תמונות מגנטים פולארויד לאירועים בהתאמה אישית. קיימים סוגים שונים של לוחות:

  • לוח מגנטי
  • לוח שעם
  • לוח קצף
  • לוח מתכת עם חורים

כל לוח שיש לכם בבית יכול להתאים למטרת יצירת תצוגה מרשימה של צילומים מהאירוע האחרון שלכם. ניתן ליצור לוח שעם בהתאמה אישית ובגדלים שונים ולהצמיד אותו לקיר באמצעות מסמרים. ניתן לקנות לוחות כאלה באיקאה או להזמין אותם אצל נגר בגודל הרצוי.

  1. זיכרונות תלויים

אם אתם מעוניינים ליצור מקום זיכרונות גמיש, קיר צילום לתליית תמונות פשוט נהדר להשגת מטרה זו! 

כדי להציג תמונות מגנטים פולארויד לאירועים, ניתן ליצור שורות אופקיות ותלות את התמונות על חוט, או שניתן גם לתלות את התמונות בצורה אנכית. אם אתם מעוניינים ליצור לוח תמונות בהתאמה אישית, תוכלו ליצור קישוטים מעניינים.

  1. לוח תזכורות

לוח תזכורות מיוצר מרשת מתכת לתליית תמונות על מגנטים פולארויד לאירועים ואביזרי משרדים. רשתות מתכת שמשמשות כסיכות נחשבות ללהיט של התקופה האחרונה. ניתן להשיג אותן בצבעים, גדלים ורמות משתנות של צפיפות רשת, כך שתוכלו לבחור לוח בהתאמה אישית.

או שפשוט אפשר להזמין צלם מגנטים לאירוע שלכם ולאפשר לאורחים שלכם להנות ממזכרת פשוט נפלאה. 

כמה השירות עולה?

המחיר למגנטים פולארויד משתנה ותלוי המון בגודל האירוע, באיכות המגנטים, במקצועיות של הצלם וגם בטיימינג של האירוע. המחירים לחבילות מגנטים נעים בין 800-2,000 ש”ח. 

איך בוחרים צלם מגנטים?

ובכן יש כמה אפשרויות. אפשרות אחת היא פשוט לבחור דרך אנשים שאתם מכירים כלומר להיעזר בהמלצות. תוכלו לשאול האם המכרים שלכם התחברו לצלם ולבדוק עד כמה איכותיים יצאו המגנטים לאורך זמן. ניתן גם לברר בעצמכם, להשוות בין כמה צלמים דרך רשת האינטרנט ורק אז לקבל החלטה .בדקו את הזמינות של הצלם, נסו לתאם כמה שיותר זמן מראש ורק אז קבלו החלטה. 

יתרונות של צלם מגנטים באירוע שלכם

  • דרך נפלאה לשדרג כל אירוע ולהכניס לו עניין וצבע
  • מזכרת מהממת גם לכם וגם לאורחים שלכם
  • תמונות פשוט עושות כייף לכולם 

מאמרים אחרונים

סרט תדמית

הפקת סרטי תדמית לעסקים – איך סרט תדמית יכול לשרת אותנו

ישנן דרכים שונות בהן יכולים בתי העסק להיעזר בשביל "למכור" את עצמם בפני לקוחות פוטנציאליים, משקיעים אפשריים, כלי תקשורת, יחצ"נים או גורמים אחרים. המטרה של כל בית עסק, היא להציג את עצמו בצורה החיובית והאמינה ביותר, בשביל שהגורם שעומד מולו, ירצה לשתף איתו פעולה וליהנות ממה שהוא מציע, מוצר, שירות, הצלחה כלכלית או כל דבר אחר.

קרא עוד »
איטלקי

מטבח איטלקי במיטבו: קייטרינג וסדנאות שיהפכו אותך לשף ביתי

דמיינו שאתם נכנסים לעולם שבו כל ארוחה היא פסטיבל של טעמים, שיר הלל למסורות בנות מאות שנים, אך טרי כמו טל הבוקר. המטבח האיטלקי הוא לא רק אוכל, הוא עוסק בחוויה ששובה את החושים, מפתה את בלוטות הטעם ולוקחת אתכם למסע בלתי נשכח דרך הנופים הציוריים של איטליה, היישר מהמטבח שלכם.

קרא עוד »

תוכן עניינים

שנים של ניסיון

שנים של ניסיון

החברה שלנו קיימת למעלה מעשור. בתחום הזה אפשר להחזיק כל כך הרבה זמן רק אם אוהבים ונושמים את המקצוע. הצוותים משלבים אהבה ונסיון – ופה היתרון שלנו

עבודה מסודרת בלי הפתעות

עבודה מסודרת בלי הפתעות

תמיד עובדים עם הסכם הזמנה מסודר, כולל ביטוחים וכמובן ציוד גיבוי. העבודה מולנו מסודרת ושקופה

מחירים הוגנים

מחירים הוגנים

המחירים שלנו הם ההוגנים והמשתלמים ביותר בחשבון כללי! אתם מוזמנים להשוות! תגלו מהר מאוד שבסה"כ תקבלו תמורה מלאה ומשמחת לכספכם.

מערכת צילום מקצועית

מערכת צילום מקצועית

ציוד הצילום שלנו הוא המתקדם, עדכני והמשוכלל ביותר בשוק :מצלמות DSLR מקצועיות, מצלמות פול פריים. מגוון עדשות לצילום בזוויות מיוחדות ועוד. המגנטים מודפסים בהדפסה תרמית חדישה. כך תיהנו מתמונות מגנטים חדות, צבעוניות ועמידות לאורך זמן.

פריסה ארצית

פריסה ארצית

חברתנו מספקת כיסוי ארצי היות והצוותים שלנו פזורים ברוב אזורי הארץ, וכמו כן אנו יכולים להתאים צלמים לכל מגזר, מגדר ושפה.