הערך המוסף של צלם מגנטים לברית

צלם מגנטים לבריתברית היא אירוע מיוחד ומרגש ולא משנה אם זה התינוק הראשון במשפחה – תמיד יש התרגשות גדולה לקראת הגעתם של חברים ובני משפחה לקבל את הרך הנולד לעולם החדש שלו. ההורים שלו לא יוותרו על שירות של צלם מגנטים לברית כי תהיה זו לא רק מזכרת עבור האורחים שיגיעו ויצטלמו אלא התמונות יהפכו לאלבום תמונות שיוצמד לדלת המקרר בבית וגם התינוק, לכשיגדל, יוכל להסתכל בהן וליהנות מהאירוע שהתקיים לכבודו.

 

מה עושה צלם מגנטים לברית?

לצלם יש בעצם שני תפקידים מהותיים – הוא זה שמנציח את האירוע, מצלם את האנשים שהוזמנו ומעביר לאחר מכן את התמונות להורים וחלק לא מבוטל מהתמונות הוא גם הופך למגנטים ממש בזמן האירוע, מגנט שהוא מזכרת עבור האורחים והם מחכים ומצפים לראות את עצמם מצולמים. האורחים גם נהנים להצטלם וגם עוקבים בעיניהם אחרי הצלם כדי לראות מתי הוא ניגש להניח על הקיר מגנטים נוספים שזה עתה יצאו מהמדפסת.

 

למה כל כך חשוב להזמין צלם מגנטים לברית?

תשובה אחת לשאלה זו כבר הוזכרה – מפני שהאורחים מצפים לזה ואוהבים את זה מאד. באופן כללי אפשר לומר שאנשים אוהבים לראות מיד על המקום איך התמונה שלהם נראית. אם בעבר זה לא היה אפשרי בשל מגבלות טכנולוגיות – הרי שכיום זה בהחלט אפשרי והמגנט הוא בעצם התמונה הזאת. תוך מספר דקות הם יוכלו לראות שהתמונה יצאה לשביעות רצונם וללא ספק זה ידרבן אותם להמשיך ולהצטלם. כך תהיינה הרבה תמונות מהאירוע. זו אחריותו של צלם מגנטים לברית.

מה עושים עם המגנטים אחרי הברית?

כל אורח יוכל ללכת הביתה מהברית כשהוא שמח ושבע רצון ויש לו לפחות מגנט אחד ביד. המגנטים הם בעצם המזכרות שלו מהאירוע והוא ישמח לצרף אותם לאוסף מגנטים אחרים מאירועים שונים שלבטח יש לו בבית על דלת הבית או על דלת המקרר. אין מי שלא אוהב לגשת מדי פעם אל המקום שבו מוצמדים המגנטים, להסתכל עליהם ולהיזכר בכל האירועים המשמחים שהתרחשו, להיזכר באנשים שאינם עוד, להעריך את האנשים החשובים בחייו ולדעת שהוא משמעותי עבור אחרים.

 

כמה עולה שירות של צילום מגנטים?

כיום אפשר למצוא שירות של צלם מגנטים לברית במחירים מצוינים וזה אחד ההסברים לפופולריות שלהם שלא פוחתת אף פעם. אם מדובר באירוע גדול שמוזמנים אליו הרבה אורחים – ייתכן והשירות יעלה סביב  1000 ₪, כתלות במספר המגנטים שירצו להפיק. במידה ודרוש איש צוות נוסף שיגיע עם הצלם אל האירוע הרי שגם זה ישפיע על המחיר וכמובן האיכות של המגנטים עצמם והצורך שיהיה לשפר את התמונות לפני שמדפיסים אותן.

 

איך אפשר להפוך את המגנטים למקוריים ומיוחדים?

לפעמים לא די בעצם הזמנת צלם מגנטים לברית אלא רוצים שהוא יביא איתו ערך מוסף אחר וייחודי. אפשר וכדאי שהוא יוסיף כיתוב על גבי התמונות שהוא מצלם, משפט תודה מההורים לאורחים על שטרחו והגיעו, כמובן תאריך של הברית או אפילו כותרת שמזכירה שמדובר בברית של התינוק המדובר. כך בכל פעם שנזכרים באירוע ומסתכלים על המגנט – אפשר גם לחשוב על כל הזמן שחלף מאד ועל התקדמות מעגל החיים.

 

איך בוחרים צלם מגנטים?

מה שבעיקר צריך להנחות את הבחירה של איש מקצוע מעולם צילום המגנטים הוא הניסיון שיש לו בצילום מגנטים באירועי ברית אחרים והמלצות שיש עליו מאנשים שכבר התנסו בשירותים שלו ונשארו מרוצים מאד. אותו צלם יוכל להציע שירותי צילום מגנטים או תמונות גם באירועים אחרים של בני המשפחה וכך לבטח אפשר יהיה לדעת שיש אל מי לפנות בכל פעם שבה דרוש שירות מקצועי שכבר יש למשפחה ניסיון איתו ולא צריך לפנות לבעלי מקצוע אחרים.

צלם מגנטים שנותן שירות ונשאר במשפחה!

צילום מגנטים באירוע כמו ברית הוא צילום מיוחד, שכן גם הצלם ירגיש שהוא הופך לחלק בלתי נפרד מהמשפחה ובמקרים רבים הוא יוזמן לצלם גם באירועים אחרים שאותו התינוק אחרי שהוא גדול ומתפתח וכך המעגל לא נסגר. יהיה מרגש מאד להזמין את אותו הצלם לצלם גם את הבר מצווה של התינוק שהוא צילם בברית והאורחים ישתאו לנוכח קשר מיוחד שנוצר.

מאמרים אחרונים

סרט תדמית

הפקת סרטי תדמית לעסקים – איך סרט תדמית יכול לשרת אותנו

ישנן דרכים שונות בהן יכולים בתי העסק להיעזר בשביל "למכור" את עצמם בפני לקוחות פוטנציאליים, משקיעים אפשריים, כלי תקשורת, יחצ"נים או גורמים אחרים. המטרה של כל בית עסק, היא להציג את עצמו בצורה החיובית והאמינה ביותר, בשביל שהגורם שעומד מולו, ירצה לשתף איתו פעולה וליהנות ממה שהוא מציע, מוצר, שירות, הצלחה כלכלית או כל דבר אחר.

קרא עוד »

תוכן עניינים

שנים של ניסיון

שנים של ניסיון

החברה שלנו קיימת למעלה מעשור. בתחום הזה אפשר להחזיק כל כך הרבה זמן רק אם אוהבים ונושמים את המקצוע. הצוותים משלבים אהבה ונסיון – ופה היתרון שלנו

עבודה מסודרת בלי הפתעות

עבודה מסודרת בלי הפתעות

תמיד עובדים עם הסכם הזמנה מסודר, כולל ביטוחים וכמובן ציוד גיבוי. העבודה מולנו מסודרת ושקופה

מחירים הוגנים

מחירים הוגנים

המחירים שלנו הם ההוגנים והמשתלמים ביותר בחשבון כללי! אתם מוזמנים להשוות! תגלו מהר מאוד שבסה"כ תקבלו תמורה מלאה ומשמחת לכספכם.

מערכת צילום מקצועית

מערכת צילום מקצועית

ציוד הצילום שלנו הוא המתקדם, עדכני והמשוכלל ביותר בשוק :מצלמות DSLR מקצועיות, מצלמות פול פריים. מגוון עדשות לצילום בזוויות מיוחדות ועוד. המגנטים מודפסים בהדפסה תרמית חדישה. כך תיהנו מתמונות מגנטים חדות, צבעוניות ועמידות לאורך זמן.

פריסה ארצית

פריסה ארצית

חברתנו מספקת כיסוי ארצי היות והצוותים שלנו פזורים ברוב אזורי הארץ, וכמו כן אנו יכולים להתאים צלמים לכל מגזר, מגדר ושפה.