הערך המוסף של צלם מגנטים ליום הולדת

צלם מגנטים ליום הולדתיום הולדת הוא אירוע משמח ומרגש, בכל גיל ועבור כל אדם. יש את מי שאוהב חגיגות גדולות ויש את מי שמעדיף לחגוג במתכונת מצומצמת וצנועה יותר. כך או כך חשוב מאד למצוא את הדרך הנכונה והמתאימה ביותר וכמובן להזמין את האורחים שרוצים שיהיו שם לשמוח ביחד. מי שמארגן מסיבה גדולה בטח יחפש שירות של צלם מגנטים ליום הולדת שיגיע, ייטמע בין האורחים ויהפוך תמונות שמחות שלהם למזכרות של ממש מהאירוע.

 

למה מומלץ להזמין צלם מגנטים ליום הולדת?

אנשים מאד נהנים להצטלם באירועים כי הם לבושים יפה, יש מצב רוח טוב והרבה שמחה באוויר וכמובן שהם שמחים להיפגש עם חברים או מכרים שאיתם לא התראו מזמן. צלם מגנטים ליום הולדת יספק עבורם את ההנאה הזאת וגם ייתן להם מזכרת נפלאה ללכת איתה הביתה. המגנטים נשארים צמודים לדלת הבית או המקרר ותמיד נחמד ונעים להסתכל עליהן שוב ושוב. הצלם יהיה מנוסה ומיומן ויידע לזהות את הרגעים שהכי מתאימים לתמונה.

 

היתרון של הזמנת צלם ליום הולדת

יש הרבה מה לעשות ומה לארגן לפני אירוע חשוב כמו יום הולדת. צריך לארגן כיבוד, להזמין תוכנית אומנותית, לגבש את רשימת המוזמנים ובמקרה שיש הרבה אורחים – להזמין מראש מקום שבו יתקיים האירוע. צלם מגנטים ליום הולדת מטפל בשני שירותים – צילום התמונות במהלך האירוע ומזכרות לאורחים. כל מי שמארגן אירוע רוצה שהאירוע שלו יהיה בלתי נשכח ושהאורחים ייהנו להיזכר בו גם זמן רב אחרי שהוא הסתיים. בזכות התמונות שהפכו למגנטים זה בהחלט אפשרי.

החשיבות של צלם מקצועי ומיומן

יש חשיבות גבוהה לבחירה של הצלם עצמו. יש מי שחושב שגם מי שכלל אינו צלם מקצועי יכול להציע כזה שירות אך ללא ספק מדובר בטעות והצלם שיגיע ליום ההולדת חייב להיות מקצועי, מנוסה ומיומן. מדובר בצילום תמונות, חידוד או שיפור שלהן והדפסה שלהן על המגנטים. מדובר בעבודה טכנית שמתאימה למי שמכיר אותה וכמובן שהכל צריך להתבצע מאד מהר. צלם מנוסה ומיומן כבר יסגל לעצמו את הדרך הטובה ביותר לבצע את העבודה בלי שהאורחים יחכו הרבה זמן למגנטים.

 

איך לבחור צלם מגנטים ליום הולדת?

מה שבאמת חשוב להקפיד עליו זה לבחור צלם שיש לו ניסיון רב ככל האפשר בצילום אירועים שונים ובהפיכתן של התמונות למגנטים. מומלץ לראות דוגמאות לתמונות שצולמו והעיצוב שצורף להן לפני שהודפסו על גבי מגנט וכמובן להתעניין בניסיון של הצלם באירועים בסדר גודל דומה של מספר האורחים הצפויים. תמיד מומלץ לקבל הצעות מחיר מכמה צלמים וכך לבחור את הצעת המחיר הכי נוחה ומתאימה לתקציב של האירוע כולו.

באיזה יום הולדת מתאים להזמין צלם מגנטים?

אפשר לומר שכל אירוע, ללא יוצא מן הכלל, יכול להתאים להזמנת צלם מגנטים ולכן גם לכל יום הולדת. מכיוון שמדובר במזכרת שנשארת לאורחים כשהם הולכים הביתה, הם לבטח ישמחו לצרף כמה מגנטים נוספים מאירוע שהם נהנו בו מאד והם גם יחושו גאווה על זה שהזמינו אותם ורצו שהם יהיו שם בזמן השמחה. בימים שבהם האירועים מאד מצומצמים ולא כל המעגל החברתי מוזמן – אנשים מחכים בקוצר רוח להגיע לאירוע ולשמוח עם החברים שלהם.

צילום מגנטים לילדים ומבוגרים כאחד

ילדים אוהבים מאד להצטלם ולכן זה יכול וצריך להיות אחד השיקולים החשובים אם מתלבטים האם להזמין צלם מגנטים ליום הולדת. אם מדובר באירוע שאמורות להגיע אליו הרבה משפחות, הרי שגם יהיו בו לא מעט ילדים ולכן כדאי מאד שיסתובב בין האורחים צלם שיתעד את האירוע ואת כל החברים. הילדים יעסיקו את עצמם בצילום והמתנה בקוצר רוח למגנטים המוכנים וישמחו מאד להסתכל עליהם אחרי כמה שנים ולראות את ההבדלים במראה שלהם.

 

צלם מגנטים – שירות מושלם וחשוב

גם באירוע יום ההולדת שלך יכול להיות צלם שינציח את הרגעים היפים והחשובים. את הפרצופים עם החיוכים ואת השמחה של כל המשפחה והאורחים. המגנטים יהיו באיכות גבוהה, עמידים ואפשר יהיה ליהנות מהם אחרי כמה שנים אחרי האירוע. במחיר של כמה מאות שקלים עבור אירוע מצומצם אפשר יהיה להפתיע את האורחים עם מגנטים מעוצבים ויפים בכיכובם.

מאמרים אחרונים

תוכן עניינים

שנים של ניסיון

שנים של ניסיון

החברה שלנו קיימת למעלה מעשור. בתחום הזה אפשר להחזיק כל כך הרבה זמן רק אם אוהבים ונושמים את המקצוע. הצוותים משלבים אהבה ונסיון – ופה היתרון שלנו

עבודה מסודרת בלי הפתעות

עבודה מסודרת בלי הפתעות

תמיד עובדים עם הסכם הזמנה מסודר, כולל ביטוחים וכמובן ציוד גיבוי. העבודה מולנו מסודרת ושקופה

מחירים הוגנים

מחירים הוגנים

המחירים שלנו הם ההוגנים והמשתלמים ביותר בחשבון כללי! אתם מוזמנים להשוות! תגלו מהר מאוד שבסה"כ תקבלו תמורה מלאה ומשמחת לכספכם.

מערכת צילום מקצועית

מערכת צילום מקצועית

ציוד הצילום שלנו הוא המתקדם, עדכני והמשוכלל ביותר בשוק :מצלמות DSLR מקצועיות, מצלמות פול פריים. מגוון עדשות לצילום בזוויות מיוחדות ועוד. המגנטים מודפסים בהדפסה תרמית חדישה. כך תיהנו מתמונות מגנטים חדות, צבעוניות ועמידות לאורך זמן.

פריסה ארצית

פריסה ארצית

חברתנו מספקת כיסוי ארצי היות והצוותים שלנו פזורים ברוב אזורי הארץ, וכמו כן אנו יכולים להתאים צלמים לכל מגזר, מגדר ושפה.