איך מזהים מגנטים לחתונה מחיר טוב

מגנטים לחתונה מחיראיך מזהים מגנטים לחתונה מחיר טוב

ארגון חתונה הוא משימה לא פשוטה שיש בה הרבה מאד מה לעשות. יש לא מעט שירותים לברר אודותיהם, הרבה אנשי מקצוע לבדוק ולבחון, כמובן שיש התעסקות עם השמלה של הכלה והבגדים החגיגיים של החתן ויש תקציב לעמוד בו. אחד השירותים שהאורחים יצפו לו בכיליון עיניים הוא צילום מגנטים במהלך האירוע ולכן חשוב לחפש ולמצוא שירות של צילום מגנטים לחתונה מחיר טוב וכדאי שלא יחרוג מהתקציב הכללי של האירוע.

 

מה נחשב בתור מגנטים לחתונה מחיר טוב ואטרקטיבי?

חתונה היא לא עסק זול בדרך כלל ולכן החתן והכלה ישתדלו לחפש את כל השירותים הדרושים במחיר הנמוך ביותר שהם יכולים להשיג, זאת בלי להתפשר על איכות גבוהה ושירות משביע רצון הן עבור עצמם והן עבור האורחים שלהם. מחיר טוב יהיה כזה שלא יגיע לכדי כמה אלפי שקלים אך יכלול את כמות המגנטים הרצויה, את העיצוב הייחודי עם הכיתוב של החתן והכלה (וכמובן התאריך של החתונה) ואיכות גבוהה של התמונות עצמן.

 

למה כל כך חשוב להזמין מגנטים לחתונה?

המגנטים הם בעצם שני שירותים בשירות אחד – גם צילום תמונות של האורחים והמוזמנים להנאתם (והם בהחלט נהנים מהצילומים) וגם חלוקת מזכרות בסיום האירוע. אין כמעט בית בישראל שאין בו מספר גדול של מגנטים שנאספו עם הזמן מאירועים שונים שבני המשפחה לקחו בהם חלק. כשמוצאים שירות של צילום מגנטים לחתונה מחיר שמתאים לתקציב – אין ספק שזה יהווה חלק בלתי נפרד מההנאה של האורחים באירוע.

איך יודעים שמוצאים מגנטים חתונה מחיר שכדאי לסגור?

אמנם מחיר של שירות לחתונה הוא עניין סובייקטיבי וכל זוג שמארגן חתונה קובע בעצמו את התקציב והמחירים עבור כל אחד מהשירותים, אך כאשר בוחנים כמה וכמה הצעות מחיר ובודקים לעומק מה כוללת כל אחת – אפשר לדעת די מהר מה השירות שהכי יתאים לחתונה, לסגנון של האירוע וכמובן לאורחים שהחתן והכלה מכירים אותם הכי טוב. מציאת חבילת מגנטים לחתונה מחיר טוב ומתאים לכיס הוא דבר חשוב והוא יכול להשפיע על ההתנהלות לאורך כל החתונה.

 

למה בכלל צריך מגנטים בחתונה?

אין כמו השמחה וההנאה של האורחים כאשר הם מצטלמים. הם נהנים לחייך את המצלמה, לעמוד אחד ליד השני, להרגיש קרובים ואהובים ולא פחות – להשאיר את השגרה ואת הטרדות היומיומיים מחוץ לאולם. סביר להניח שלחתונה יגיעו אנשים שכבר הרבה זמן לא נפגשו והתמונות האלה ישאירו הרבה טעם טוב וגעגועים לתקופות שכבר נשכחו. המגנטים נשארים למשך הרבה זמן ואפשר לעצור לידם, להיזכר בחיוך וליהנות מהתמונה שמצולמת. 

 

מה כולל המחיר של שירות צילום מגנטים?

התמונות בחתונה הן תמונות חשובות במיוחד שצריך לשים לב שמצולמות באיכות גבוהה ובחדות מרשימה. חתונה נחשבת לאירוע מיוחד במינו שמגיעים אליו חברים טובים וקרובים של בני הזוג והתמונות שעל גבי המגנטים חייבות להיות מושלמות. המחיר צריך לכלול שיפור התמונות במידת הצורך, הוספת כיתוב שבני הזוג בחרו בו כדי להודות לאורחים שלהם על שהגיעו וכמובן כמות מגנטים מספקת וגם רזרבות על מנת לספק לכל האורחים את המגנטים שהם רוצים.

 

כמה עולה השירות?

מגנטים לחתונה מחיר שהוחלט עליו יהיה תלוי בכמות המגנטים ובכמה עבודה מדובר עבור צוות הצילום. אם עבור אירועים מצומצמים אפשר להשיג את השירות תמורת כמה מאות שקלים, הרי שטווח של 1000-2000 ₪ יהיה סביר עבור אירוע כמו חתונה שיש בה לא מעט מוזמנים. המגנטים יהיו באיכות גבוהה, חדים, ברורים ומודפסים כך שהם גם יישארו עמידים במשך הרבה מאד זמן. האורחים יידעו להעריך את האיכות בכל פעם שיסתכלו במגנט וייזכרו בחתונה המיוחדת.

לסיכום – מגנטים בחתונה הם שירות שחייבים!

קשה לתאר את הסיטואציה של הגעה לאירוע, כל אירוע, ועזיבה של המקום ללא מזכרת כמו מגנט עם תמונה מרגשת מלאה בחיוכים ושמחה. זה בדיוק מה שיעבור לחתן והכלה בראש כאשר יזמינו את השירותים הדרושים לחתונה המושלמת שלהם והם אכן יחפשו את אנשי המקצוע המובילים בתחומם. האורחים שלהם יידעו להעריך את המאמץ שעשו למצוא את כל מה שיהפוך את החתונה לאירוע בלתי נשכח והמגנטים ימשיכו לככב גם אחרי לא מעט שנים.

מאמרים אחרונים

סרט תדמית

הפקת סרטי תדמית לעסקים – איך סרט תדמית יכול לשרת אותנו

ישנן דרכים שונות בהן יכולים בתי העסק להיעזר בשביל "למכור" את עצמם בפני לקוחות פוטנציאליים, משקיעים אפשריים, כלי תקשורת, יחצ"נים או גורמים אחרים. המטרה של כל בית עסק, היא להציג את עצמו בצורה החיובית והאמינה ביותר, בשביל שהגורם שעומד מולו, ירצה לשתף איתו פעולה וליהנות ממה שהוא מציע, מוצר, שירות, הצלחה כלכלית או כל דבר אחר.

קרא עוד »

תוכן עניינים

שנים של ניסיון

שנים של ניסיון

החברה שלנו קיימת למעלה מעשור. בתחום הזה אפשר להחזיק כל כך הרבה זמן רק אם אוהבים ונושמים את המקצוע. הצוותים משלבים אהבה ונסיון – ופה היתרון שלנו

עבודה מסודרת בלי הפתעות

עבודה מסודרת בלי הפתעות

תמיד עובדים עם הסכם הזמנה מסודר, כולל ביטוחים וכמובן ציוד גיבוי. העבודה מולנו מסודרת ושקופה

מחירים הוגנים

מחירים הוגנים

המחירים שלנו הם ההוגנים והמשתלמים ביותר בחשבון כללי! אתם מוזמנים להשוות! תגלו מהר מאוד שבסה"כ תקבלו תמורה מלאה ומשמחת לכספכם.

מערכת צילום מקצועית

מערכת צילום מקצועית

ציוד הצילום שלנו הוא המתקדם, עדכני והמשוכלל ביותר בשוק :מצלמות DSLR מקצועיות, מצלמות פול פריים. מגוון עדשות לצילום בזוויות מיוחדות ועוד. המגנטים מודפסים בהדפסה תרמית חדישה. כך תיהנו מתמונות מגנטים חדות, צבעוניות ועמידות לאורך זמן.

פריסה ארצית

פריסה ארצית

חברתנו מספקת כיסוי ארצי היות והצוותים שלנו פזורים ברוב אזורי הארץ, וכמו כן אנו יכולים להתאים צלמים לכל מגזר, מגדר ושפה.