החשיבות הרבה של מגנטים לאירועים קטנים

מגנטים לאירועים קטניםמגנטים לאירועים קטנים

אפשר לראות אותם בכל אירוע, גדול קטן. תמיד מסתובב צלם בין האורחים ומנסה לתפוס בעדשת המצלמה שלא את הרגעים הנסתרים, את הבעות הפנים הרגעיות וכמובן את ההנאה האמיתית שיש לאנשים על הפנים. לאחר מכן אותם אנשים שיודעים שצילמו אותם ימהרו אל הקיר כדי לחפש את עצמם במגנטים שיישארו להם למזכרת. מגנטים לאירועים קטנים הם דרך מצוינת ולא יקרה להפוך את התמונות מהאירוע למזכרת ולכל אחד בבית יש לא מעט כאלה.

 

מתי עברנו מאלבומים למגנטים?

כל מי שמארגן אירוע עם לא מעט משתתפים שהם חברים ובני משפחה רוצה שגם בהם האירוע ישאיר חותם עמוק, שהם יזכרו אותו לטובה וייהנו להיזכר בו. מכיוון ששגרת היומיום עמוסה ולחוצה עבור כל אחד כמעט כבר אין זה נוח לקבוע מפגש חברתי רק כדי להסתכל בתמונות מהאירוע. מגנטים לאירועים קטנים הם בדיוק הדרך של האורחים ליהנות מתמונות שלהם עצמם שיישארו אצלם למשך הרבה מאד זמן כמזכרת מאירוע שבו פגשו אנשים אהובים.

מה צריך לדעת על הפקת מגנטים לאירועים קטנים?

כאשר מדובר באירוע קטן הכוונה היא כמובן לאירוע שאין בו הרבה מאד משתתפים. מכאן שלצלם יהיה די קל להגיע לכולם, להצליח לצלם את כולם וכמובן לשמח את מי שאוהב להצטלם ולחזור הביתה מהאירוע עם מגנטים שהם תמונה שלו. המגנטים תמיד משמשחים וכל הזמן ניגשים להסתכל בהם מהסיבה שכיף להיזכר באירוע ובמפגש ולכן חשוב לבחור באיש מקצוע בעל ניסיון בתחום, שיפיק מגנטים שגם יחזיקו מעמד הרבה זמן ולא ידהו או יתבלו.

דבר נוסף וחשוב הוא משך הזמן להפקת המגנטים. לאחר שהאורחים מצטלמים באירוע – הם כבר חסרי סבלנות לראות את התמונות שהפכו למגנט. כיום נפוץ מאד לעצב מגנטים לאירועים קטנים עם כיתוב ייחודי שקשור ספציפית לאירוע הזה, להודות לאורחים על הגעתם וכמובן לציין את התאריך. כך לא צריך לזכור היכן צולמה התמונה וכל המידע החשוב יופיע על גבי המגנטים באופן אחיד, יפה וייחודי.

 

איך בוחרים ספק של צילום מגנטים?

כאמור, הפקת המגנטים משתייכת לעולם צילום האירועים. חשוב לוודא שלצלם יש את כל הציוד הדרוש על מנת להפוך את התמונות למגנטים בו במקום ושהוא יגיע עם כל מה שצריך. ברוב המקרים קובעים מראש כמה מגנטים הוא ידפיס וככל שיש לו יותר ניסיון בתחום ובצילום אירועים דומים – ללא ספק הוא יספיק לצלם יותר, להפיק יותר מגנטים וכמובן לספק עבור האורחים מגנטים איכותיים שהם ייהנו להמשיך ולהסתכל בהם גם כמה וכמה שנים אחרי האירוע.

אין ספק שחשוב לוודא שיש לו את ציוד הצילום המתקדם שאפשר יהיה להפיק תמונות חדות, ברורות ואיכותיות ככל האפשר. בהרבה מאד מקרים – מגנטים לאירועים קטנים הם המזכרת היחידה שהאורחים הולכים איתה הביתה ולכן אף אחד לא היה רוצה לאכזב את האורחים שלו או להגיע למצב שבו לאחד מהאורחים אין תמונה או מגנט. מכאן שהצלם מגנטים צריך להיות גם בעל רגישות גבוהה על מנת לוודא שאכן כל האורחים מצולמים. באירוע קטן זה מצליח ביתר קלות.

כמה עולה שירות של הפקת מגנטים לאירועים קטנים?

ברוב המקרים המחיר ייקבע על פי מספר המגנטים שהצלם יצלם ויפיק ויוסכם על כך עם מי שמארגן את האירוע. בדרך כלל אפשר יהיה לבחור מתוך כמה אפשרויות של חבילות, כלומר של כמויות מגנטים כאלה ואחרות. דבר נוסף שצריך לקחת בחשבון הוא שאירועים קטנים יכולים להיות קצרים, יחסית, ולכן ייתכן והצלם יצטרך להגיע עם עוזר מטעמו שיפיק את המגנטים בזמן שהצלם מצלם את האורחים. נוכחות של אדם נוסף יכולה, במקרים מסוימים להעלות את המחיר אך מנגד לספק יותר מגנטים עבור הלקוח. 

המחיר הממוצע כיום עומד על 1 ₪ למגנט וככל שמזמינים מראש כמות מגנטים גדולה יותר עבור כל האירוע – המחיר של מגנט אחד יורד עוד ועוד. חשוב לברר ולוודא האם המחיר כולל את העיצוב שיתווסף למגנטים, את האפשרות להוסיף כמות נוספת תוך כדי האירוע וכמובן הגבלות כאלה ואחרות שיש לאנשי מקצוע. ברגע שמסכימים ויוצאים לדרך – אין ספק שהאירוע יונצח בצורה מרגשת ומעניינת על גבי המגנטים שיראו אנשים מחויכים ושמחים.

מאמרים אחרונים

סרט תדמית

הפקת סרטי תדמית לעסקים – איך סרט תדמית יכול לשרת אותנו

ישנן דרכים שונות בהן יכולים בתי העסק להיעזר בשביל "למכור" את עצמם בפני לקוחות פוטנציאליים, משקיעים אפשריים, כלי תקשורת, יחצ"נים או גורמים אחרים. המטרה של כל בית עסק, היא להציג את עצמו בצורה החיובית והאמינה ביותר, בשביל שהגורם שעומד מולו, ירצה לשתף איתו פעולה וליהנות ממה שהוא מציע, מוצר, שירות, הצלחה כלכלית או כל דבר אחר.

קרא עוד »
איטלקי

מטבח איטלקי במיטבו: קייטרינג וסדנאות שיהפכו אותך לשף ביתי

דמיינו שאתם נכנסים לעולם שבו כל ארוחה היא פסטיבל של טעמים, שיר הלל למסורות בנות מאות שנים, אך טרי כמו טל הבוקר. המטבח האיטלקי הוא לא רק אוכל, הוא עוסק בחוויה ששובה את החושים, מפתה את בלוטות הטעם ולוקחת אתכם למסע בלתי נשכח דרך הנופים הציוריים של איטליה, היישר מהמטבח שלכם.

קרא עוד »

תוכן עניינים

שנים של ניסיון

שנים של ניסיון

החברה שלנו קיימת למעלה מעשור. בתחום הזה אפשר להחזיק כל כך הרבה זמן רק אם אוהבים ונושמים את המקצוע. הצוותים משלבים אהבה ונסיון – ופה היתרון שלנו

עבודה מסודרת בלי הפתעות

עבודה מסודרת בלי הפתעות

תמיד עובדים עם הסכם הזמנה מסודר, כולל ביטוחים וכמובן ציוד גיבוי. העבודה מולנו מסודרת ושקופה

מחירים הוגנים

מחירים הוגנים

המחירים שלנו הם ההוגנים והמשתלמים ביותר בחשבון כללי! אתם מוזמנים להשוות! תגלו מהר מאוד שבסה"כ תקבלו תמורה מלאה ומשמחת לכספכם.

מערכת צילום מקצועית

מערכת צילום מקצועית

ציוד הצילום שלנו הוא המתקדם, עדכני והמשוכלל ביותר בשוק :מצלמות DSLR מקצועיות, מצלמות פול פריים. מגוון עדשות לצילום בזוויות מיוחדות ועוד. המגנטים מודפסים בהדפסה תרמית חדישה. כך תיהנו מתמונות מגנטים חדות, צבעוניות ועמידות לאורך זמן.

פריסה ארצית

פריסה ארצית

חברתנו מספקת כיסוי ארצי היות והצוותים שלנו פזורים ברוב אזורי הארץ, וכמו כן אנו יכולים להתאים צלמים לכל מגזר, מגדר ושפה.