לא שוכחים להזמין צלם מגנטים לחינה

צלם מגנטים לחינהצלם מגנטים לחינה

חינה היא אירוע צבעוני ומרגש שיש הרבה ציפייה לקראתו. מי שמארגן אירוע של חינה לבטח עסוק עד מעל לראש בארגון כמה אירועים שקשורים לחתונה – חינה, שבת חתן, מסיבת רווקים ורווקות וכל השמחה שמתלווה לכך. אחד השירותים שאסור לשכוח להזמין הוא צלם מגנטים לחינה שיגיע וינציח את השמחה, התלבושות, המאכלים המסורתיים וכמובן את ההשתתפות של האורחים בשמחה. לחינה מוזמנים הרבה אורחים שלא מכירים את המנהגים העדתיים והם נהנים במיוחד.

 

מה יעשה צלם המגנטים באירוע כמו חינה?

בזכות התלבושות והריקודים השמחים יש חשיבות להגעתו של צלם מגנטים לחינה. הוא יסתובב בין האורחים, יזהה בדיוק את מה שצריך להיות מצולם בו ברגע, ינציח רגעים מרגשים, הבעות פנים משמעותיות וכמובן חוויות חשובות שהאורחים חווים במהלך האירוע. הוא יהיה שם בעת הטקסים המסורתיים ולא יפספס אף אורח ואף מחווה חשובה של האירוע. כל אלה יהפכו, לאחר מכן, למגנטים שהם מזכרת מהאירוע והאורחים ייהנו לקחת איתם הביתה.

איך בוחרים שירות של צילום מגנטים?

מה שחשוב בשירות כמו צילום באירוע הוא הניסיון והמיומנות לזהות את הרגעים שדורשים צילום. צלם מנוסה ומיומן שכבר מכיר אירועים וצילם בלא מעט אירועים דומים יידע בדיוק איפה להיות בכל רגע, הוא יכיר את סדר הפעולות באירוע ולכן יידע להתכונן לקראת טקס או פעולה שעומדים להתבצע. האורחים בעצמם יחושו בנוח במחיצתו ולא יהססו לפנות אליו בכל פעם שהם ירצו להצטלם וימתינו לאחר מכן בקוצר רוח לקחת את המגנט שהוא מייצר.

 

החשיבות האמיתית של צלם מגנטים לחינה

מעבר להתרגשות שקיימת בזמן האירוע והרצון להצטלם ולחכות למגנט המוכן – תמיד כיף ונחמד לשמור על המגנט בבית ולהיזכר בו מדי פעם, גם אחרי כמה וכמה שנים שעברו מהאירוע. ילדים נהנים לראות איך הם גדלו והשתנו, המבוגרים ייהנו להפליג בזיכרונות ולחייך כשייזכרו באירוע עצמו ובכל החגיגות שנלוו אליו. צלם מגנטים לחינה יידע בדיוק איך ייראו המגנטים ובהתאם לכך יידע בדיוק מה, את מי ומתי לצלם.

 

מה העלות של שירות כזה?

לשאלה זו אין תשובה חד משמעית מפני שהעלות של צילום מגנטים תלויה בכל מיני פרמטרים של האירוע – כמה מוזמנים אמורים להגיע, האם יש כמות מוגבלת של מגנטים שהלקוח והצלם מסכמים ביניהם, האם מוזמן גם שירות של עיצוב התמונות, הוספת לוגו או כיתוב או חידוד ושיפור התמונות עצמן. ישנם מקרים שבהם הצלם יגיע עם איש צוות נוסף וכמובן שגם זה ישפיע על העלות. כל אלה צריכים להילקח בחשבון מבעוד מועד ומכאן החשיבות של בחינת הצעות מחיר של כמה צלמים.

 

איך מרגישים כשמסתכלים על המגנטים מאוחר יותר?

חיוך גדול נוצר על הפנים כאשר מסתכלים שוב על המגנט מאירוע שהתקיים, גם אם זה היה לפני אי אילו שנים. כל אחד עובר שינויים פיזיים ואישיים בזמן שחלף ותמיד נזכרים לא רק באירוע עצמו אלא בתקופה שעברה, באנשים שאוהבים וכמובן בשמחות שהשתתפו בהם הרבה אנשים. צלם מגנטים לחינה יידע כבר באירוע שהתמונות שלו יהפכו ליעד לבחינה אישית, להסתכלות מעמיקה על שנים שעברו ולכן יידע ויבין איך התמונות צריכות לספק לאנשים את ההתבוננות הזאת אחרי שנים.

 

האם בכל חינה מתאים צלם מגנטים?

חד משמעית – בוודאי שכן! צלם מקצועי שמסתובב בין האורחים פוטר אותם מצילום עצמי שלהם עם האורחים האחרים והם כבר לא צריכים ליהנות עם הטלפון שלהם ביד. כשהם רואים שמי שארגן את החינה דאג שיהיה בה צלם הם יודעים שהצלם עומד לרשותם ולבטח יסכים וייהנה לצלם אותם בכל הזדמנות שרק ירצו. הם יחכו בקוצר רוח למגנטים המוכנים וחיוכים גדולים ישלטו במקום עם הגעת המגנטים.

צילום מגנטים – קסם שלא אבד עליו הכלח!

בעבר היה נדמה שצילום מגנטים באירועים הוא טרנד שיחלוף עם הזמן. כמובן שזה כבר לא יקרה ויש יותר ויותר אירועים יותר או פחות רשמיים שגם אליהם מוזמנים צלמים מקצועיים כדי להנציח את הרגעים המשמחים ולהפוך אותם לבלתי נשכחים על ידי מגנט שהאורחים לוקחים איתם הביתה. גם הצלמים רוכשים עוד מיומנויות ושדרוגים לשירות ומציעים אט אט תמונות ומגנטים איכותיים ועמידים הרבה יותר.

מאמרים אחרונים

פירות

מגש פירות אשדוד

מגשי פירות הן פתרון נהדר למפגשים, אירועים ואפילו לישיבות או פגישות חשובות בעסק. אם אתם עורכים אירוע באשדוד, יש לכם משרד או שאתם גרים באשדוד ותצטרכו מגשי פירות טריים ואיכותיים באזור – אנו בליצ'י נשמח לספק לכם משלוח מגשי פירות מדהימים וטעימים במיוחד, לכל אירוע ולכל צורך. 

קרא עוד »

תוכן עניינים

שנים של ניסיון

שנים של ניסיון

החברה שלנו קיימת למעלה מעשור. בתחום הזה אפשר להחזיק כל כך הרבה זמן רק אם אוהבים ונושמים את המקצוע. הצוותים משלבים אהבה ונסיון – ופה היתרון שלנו

עבודה מסודרת בלי הפתעות

עבודה מסודרת בלי הפתעות

תמיד עובדים עם הסכם הזמנה מסודר, כולל ביטוחים וכמובן ציוד גיבוי. העבודה מולנו מסודרת ושקופה

מחירים הוגנים

מחירים הוגנים

המחירים שלנו הם ההוגנים והמשתלמים ביותר בחשבון כללי! אתם מוזמנים להשוות! תגלו מהר מאוד שבסה"כ תקבלו תמורה מלאה ומשמחת לכספכם.

מערכת צילום מקצועית

מערכת צילום מקצועית

ציוד הצילום שלנו הוא המתקדם, עדכני והמשוכלל ביותר בשוק :מצלמות DSLR מקצועיות, מצלמות פול פריים. מגוון עדשות לצילום בזוויות מיוחדות ועוד. המגנטים מודפסים בהדפסה תרמית חדישה. כך תיהנו מתמונות מגנטים חדות, צבעוניות ועמידות לאורך זמן.

פריסה ארצית

פריסה ארצית

חברתנו מספקת כיסוי ארצי היות והצוותים שלנו פזורים ברוב אזורי הארץ, וכמו כן אנו יכולים להתאים צלמים לכל מגזר, מגדר ושפה.