איך לבחור בצורה נכונה צלם מגנטים לבת מצווה

צלם מגנטים לבת מצווהצלם מגנטים לבת מצווה

אין נערה שלא מחכה בקוצר רוח למסיבת בת המצווה שלה. הנערות אוהבות להיות במרכז תשומת הלב, אוהבות אירועים שמרוכזים בהן וכמובן שהיא הייתה חלק בלתי נפרד מההכנות לאירוע – הרי שהיא עצמה מלאה בציפייה לראות איך האירוע בהפקתה קורם עור וגידים ומתקיים עם בני המשפחה שאוהבים אותה ועם החברים והחברות שלה. צלם מגנטים לבת מצווה יהיה בטח אחד השירותים שיהיה לה הכי חשוב להזמין ולוודא שמגיע בזמן עם כל האביזרים והציוד הדרוש.

 

מה עושה צלם מגנטים לבת מצווה?

כשמו כן הוא – מצלם תמונות מהאירוע, מסתובב בין האנשים, תופס את הרגעים החשובים ואת הבעות הפנים לפני שנעלמות והופך את כל היופי וההתרגשות האלה למגנטים שהאורחים יכולים לאחר מכן לקחת הביתה. נערים ונערות במיוחד ייהנו וישמחו להצטלם לבד או עם החברים שלהם ויחכו בכיליון עיניים עד שהמגנטים יהיו מוכנים ויהיו תלויים על הקיר של המגנטים. הם יידעו שגם אם לא עכשיו – בעוד מספר דקות בלבד יהיו מגנטים נוספים מוכנים שלהם.

למה כדאי להזמין צלם מגנטים לבת מצווה?

בת מצווה היא אירוע של בנות ובנות אוהבות להצטלם. הן אוהבות לראות תמונות של עצמן, בעיקר אם ממילא הן כבר לבושות ומאופרות היטב. הן מאד ייהנו לחפש את הצלם וכל פעם להצטלם בפוזה אחרת או בהרכב שונה של בנות. לאחר מכן הן ייקחו הביתה את המגנטים וישמרו עליהן היטב, כמו מתנה שהן קיבלו בבת מצווה של אחת מהחברות הטובות ביותר. מסיבה של בת מצווה היא אירוע ייחודי ושונה מאירועים אחרים בדיוק מהסיבה הזאת.

 

מה החשיבות של צלם באירוע כמו בת מצווה?

בניגוד לאירועים אחרים במסיבה של בת מצווה יש חשיבות לתמונות שמצלמים ולמגנטים שהתמונות הופכות אליהם. צלם מגנטים לבת מצווה יידע מהניסיון שלו מה הבנות אוהבות לעשות בתמונות, איך ואיפה הן אוהבות להצטלם וידאג, כמובן, שהן תהיינה מרוצות ושבעות רצון מהתוצאות. המגנטים האלה יכולים להחזיק מעמד אצל הבנות במשך לא מעט זמן והן תמיד ייהנו להסתכל בהם שוב ושוב, לראות את הן גדלות ומתפתחות וכמובן יהיה להם רף גבוה לקראת אירועים נוספים.

 

איך לבחור את הצלם שהכי יתאים למשימה?

אין זה פשוט לבחור צלם שיעמוד בסטנדרטים הגבוהים של נערה שמחכה ומצפה לאירוע בת המצווה שלה ולכן חשוב שגם היא תיקח חלק בבחירת הצלם. צלם מגנטים לבת מצווה צריך שיהיה לו הניסיון המתאים, שהוא יהיה מוכן לבקשות מיוחדות של הבנות ושל הנערה שחוגגת וכמובן שיהיו לו מספיק מגנטים בשביל להיענות לבקשות הצילום של כל האורחים. חשוב שההורים יראו תמונות ומגנטים שהצלם צילם באירועים קודמים ויבקשו המלצות ממכרים, חברים או בני משפחה.

 

צילום מגנטים והתרומה הרגשית שלו

מעבר לעצם הבת מצווה חשובה ומהותית עבור כל בני המשפחה – יש משהו קסום במגנטים שמצולמים באירועים. כל מי שיש לו בבית כמה עשרות מגנטים (ואפילו יותר מכך) יודע ומכיר את ההרגשה הפנימית הנעימה של התבוננות במגנטים, הבנה מעמיקה אודות הזמן שחולף, הילדים שמתבגרים והשינויים החיצוניים והפנימיים שחלים בכל אחד לאורך הזמן. תמיד נחמד להפליג בזיכרונות, לחשוב על אותו אירוע שהיה מרגש, משמח ומהנה ולרצות לשחזר אותו.

 

מה המחיר של צילום מגנטים במסיבת בת מצווה?

חשוב מאד לקבל כמה הצעות מחיר של צלם מגנטים לבת מצווה. חשוב לשים לב מה המחיר כולל – כמה מגנטים כלולים, האם מתווסף עיצוב או כיתוב לתמונה, מה דרגת החדות הנדרשת לתמונות על מנת שהמגנטים יהיו חדים וברורים וכמובן כמה אנשי צוות צילום נדרשים לשם כך. ברוב המקרים שירות כזה עולה בטווח של 1000-2000 ₪ לאירוע ממוצע וללא ספק זו השקעה ולא הוצאה. המגנטים הם מזכרת למשך הרבה מאד זמן וכל האורחים יסתכלו עליהם כך.

אין בת מצווה ללא צילום מגנטים

אין ספק שאחד השירותים המהותיים ביותר באירוע כמו בת מצווה הוא צילום התמונות והפיכתן למגנטים. הנערה תשמח שיש לה מזכרות, החברות שלה ישמרו על המגנטים במשך הרבה מאד זמן אחרי המסיבה ותמיד יהיה כיף, נחמד ומעלה חיוך על הפנים להיזכר בכל מה שהיה באירוע. 

מאמרים אחרונים

תוכן עניינים

שנים של ניסיון

שנים של ניסיון

החברה שלנו קיימת למעלה מעשור. בתחום הזה אפשר להחזיק כל כך הרבה זמן רק אם אוהבים ונושמים את המקצוע. הצוותים משלבים אהבה ונסיון – ופה היתרון שלנו

עבודה מסודרת בלי הפתעות

עבודה מסודרת בלי הפתעות

תמיד עובדים עם הסכם הזמנה מסודר, כולל ביטוחים וכמובן ציוד גיבוי. העבודה מולנו מסודרת ושקופה

מחירים הוגנים

מחירים הוגנים

המחירים שלנו הם ההוגנים והמשתלמים ביותר בחשבון כללי! אתם מוזמנים להשוות! תגלו מהר מאוד שבסה"כ תקבלו תמורה מלאה ומשמחת לכספכם.

מערכת צילום מקצועית

מערכת צילום מקצועית

ציוד הצילום שלנו הוא המתקדם, עדכני והמשוכלל ביותר בשוק :מצלמות DSLR מקצועיות, מצלמות פול פריים. מגוון עדשות לצילום בזוויות מיוחדות ועוד. המגנטים מודפסים בהדפסה תרמית חדישה. כך תיהנו מתמונות מגנטים חדות, צבעוניות ועמידות לאורך זמן.

פריסה ארצית

פריסה ארצית

חברתנו מספקת כיסוי ארצי היות והצוותים שלנו פזורים ברוב אזורי הארץ, וכמו כן אנו יכולים להתאים צלמים לכל מגזר, מגדר ושפה.