חבילת מגנטים לאירועים לצילומים מידיים

חבילת מגנטים לאירועיםחבילת מגנטים לאירועים לצילומים מידיים

חבילת מגנטים לאירועים מאפשרת לאורחים שלכם לקבל זיכרונות ממשיים מהאירוע שלכם, שהם יכולים לקחת הבייתה. צלם מגנטים גובה תעריפים שנעים בין 500-1,500 ₪ לפני מע"מ, לחבילת צילומי מגנטים. לחבילת מגנטים לאירועים מגוון של יתרונות והם יכולים להתאים למגוון של אירועים אותם אנחנו הישראלים מפיקים מדי שנה כמו למשל בר מצוות, בת מצוות, ימי הולדת, חגיגות משפחתיות, מסיבות מיוחדות כמו מסיבות גיוס או שחרור, חתונות, חינות, שבתות חתן ועוד. 

כך, למשל, בחירת חבילה של ארבע מאות מגנטים צפויה לעלות בסביבות 600-850 ₪, ומחיר חבילת מגנטים ללא הגבלת כמות יכול לנוע בין 800-1,500 ₪. יחד עם זאת, המחיר הוא לא הדבר היחיד שצריך לשים אליו לב בבחירה וחשוב להתייחס גם למקצועיות הצלם, זמינות השירות, איכות הצילומים ומאפיינים נוספים שישפיעו על טיב השירות. בשורות הבאות נציג בפניכם את היתרונות של בחירת חברה מקצועית המתמחה בהכנת מגנטים לאירועים וניתן לכם טיפים שיעזרו לכם לבחור חברה כזו. 

מגנטים למקררים כזיכרונות מצילומים מידיים

האורחים שלכם יאהבו לקחת מגנטים הבייתה, שיזכירו להם את הרגעים היפים שהם היו עדים להם באירוע שלכם. החשוב מכל, הזיכרונות מהאירוע שלכם יישארו לטווח הארוך מכיוון שמגנטים של צילומים אלה יוצבו ישירות על המקררים שלהם! אם יש מתנות אחרות שאורחים נוטים להשליך לפח ברגע שהם מגיעים הביתה, עם מגנטים למקררים, אתם יכולים להיות בטוחים שהאורחים שלכם ישמרו את המחווה משום שהיא מהווה זיכרון גם עבורם. 

חברה שמספקת אפשרויות שונות של חבילת מגנטים לאירועים, מציעה תוספת מושלמת לאירוע שלכם. אלו מזכרות מהנות ובלתי נשכחות, שמשמשות גם כאות תודה מצידכם, שתרגש את האורחים שלכם שישמחו להצטלם כדי ליצור זיכרונות מידיים. הם ישוחחו על מגנטים הצילומים שלהם באריכות אחרי האירוע שלכם. אם אתם מחפשים מתנה מדליקה וכייפית, אין ספק שמגנטים למקררים עושים עבודה מצויינת. 

חשיבות בחירת חברה שמייצרת מגנטים באיכות מעולה

חשוב לבחור חברה שמייצרת צילומי מגנטים באיכות מעולה, כך שתוכלו להיות סמוכים ובטוחים שהצילומים לא ידהו או יתבלו לאורך זמן. אין ספק שהמגנטים יישארו לאורך שנים ואתם והאורחים שלכם תשמחו להיזכר תמיד באירוע המיוחד שלכם. לכן, חשוב לבדוק שאיכות המגנטים היא טובה ולבחור חברה כזו דרך המלצות של אנשים שאתם מכירים, אולי לברר על צלם באירוע שהייתם ואהבתם בעצמכם את איך שהמגנטים יצאו או פשוט לעשות בירור קצר דרך רשת האינטרנט ורק אז לקבל החלטה. 

גישה נוספת היא אפשרות של צלם מקצועי נייד במהלך האירוע

הצלם המקצועי של חברה שמספקת חבילת מגנטים לאירועים מסתובב בין האורחים ללא הפרעה ולוכד במצלמה את כל הרגעים היקרים שלכם במהלך החתונה. היתרונות בגישה זו כוללים:

  • אין תור של אורחים שממתינים להצטלם.
  • ניתן להזמין חבילת מגנטים לאירועים עם צילומים ללא הגבלה.
  • אפשרות מסגרת בעיצוב מותאם אישית לצילומי המגנטים.
  • אפשרות צילום מגנטים גדולים.
  • ניתן להזמין חבילת צילומי מגנטים שכוללת גם שמירת התמונות ב-USB שניתן לבעלי האירוע.

איך בוחרים צלם מגנטים?

חשוב לבחור צלם מקצועי ומיומן במיוחד שמספק חבילת מגנטים לאירועים בהתאמה אישית. הצלם צריך להיות מסוגל להבין איך ללכוד סוגים שונים של קומפוזיציות, והוא צריך להיות מסוגל לזהות באופן מידי רגעים חשובים לצילום. מכיוון שההדפסה מתבצעת במהלך האירוע או בסופו, לא יהיה זמן לערוך הרבה תמונות. צילום זו אומנות ולכן ממש לא כל אחד יכול לבצע צילום של מגנטים. חשוב לקחת בחשבון קריטריונים כמו איכות התמונות, זמינות הצלם, מקצועיות שלו וכמובן מחיר הוגן. 

החלופה המעולה לאלבומי תמונות!

אם נמאס לכם מהצילומים השגרתיים של אלבומי חתונות, זה הזמן לבחור חבילת מגנטים לאירועים, כבר באירוע הבא שלכם. אחד הטרנדים המובילים ביותר היום בענף האירועים הם שירותי צילומי מגנטים נהדרים לכל אירוע, מחתונות ועד אירועים ארגוניים.

עם צלם מגנטים באירוע, הרגעים היקרים של האירוע נלכדים והופכים לסדרת צילומים באיכות גבוהה. צילומי המגנטים האלה מעוצבים עם מסגרות דקורטיביות בהתאמה אישית, וניתן להציג אותם בקלות על המקרר או על כל משטח מתכתי. 

זיכרונות האירוע המי וחד שלכם לא יהיו מאוחסנים דיגיטלית במחשבים או יאבדו בעולם הגדול של הרשתות החברתיות. האורחים שלכם ייקחו הביתה את צילומי המגנטים ויציגו אותם בגאווה.

לסיכום, אין ספק כי אחת האטרקציות הכי פופולאריות באירועים מכל הסוגים היא צילום מגנטים. תוכלו לבחור את החבילה שמתאימה לצרכים שלכם ולהנות משירות יוצא דופן וממזכרת מהממת לכם וגם לאורחים שלכם. ניתן גם לשלב עמדה מיוחדת עם כל מיני אביזרים מגניבים שיהפכו את התמונות לעוד יותר מיוחדות וייחודיות. חשוב לדבר עם הצלם לפני, לסגור איתו את כל הפינות לפני האירוע, לשאול אותו שאלות מקצועיות, להתרשם ממנו ורק אז לקבל החלטה. 

מאמרים אחרונים

תוכן עניינים

שנים של ניסיון

שנים של ניסיון

החברה שלנו קיימת למעלה מעשור. בתחום הזה אפשר להחזיק כל כך הרבה זמן רק אם אוהבים ונושמים את המקצוע. הצוותים משלבים אהבה ונסיון – ופה היתרון שלנו

עבודה מסודרת בלי הפתעות

עבודה מסודרת בלי הפתעות

תמיד עובדים עם הסכם הזמנה מסודר, כולל ביטוחים וכמובן ציוד גיבוי. העבודה מולנו מסודרת ושקופה

מחירים הוגנים

מחירים הוגנים

המחירים שלנו הם ההוגנים והמשתלמים ביותר בחשבון כללי! אתם מוזמנים להשוות! תגלו מהר מאוד שבסה"כ תקבלו תמורה מלאה ומשמחת לכספכם.

מערכת צילום מקצועית

מערכת צילום מקצועית

ציוד הצילום שלנו הוא המתקדם, עדכני והמשוכלל ביותר בשוק :מצלמות DSLR מקצועיות, מצלמות פול פריים. מגוון עדשות לצילום בזוויות מיוחדות ועוד. המגנטים מודפסים בהדפסה תרמית חדישה. כך תיהנו מתמונות מגנטים חדות, צבעוניות ועמידות לאורך זמן.

פריסה ארצית

פריסה ארצית

חברתנו מספקת כיסוי ארצי היות והצוותים שלנו פזורים ברוב אזורי הארץ, וכמו כן אנו יכולים להתאים צלמים לכל מגזר, מגדר ושפה.