מגנטים פולארויד לחתונה: 5 שיטות קלות לשימוש מידי במגנטים בחתונה שלכם

מגנטים פולארויד לחתונהמי מאיתנו לא חולם שהאירוע שלו יהיה אירוע יוצא דופן, משמח, כייפי ובלתי נשכח? מי מאיתנו לא משקיע זמן, אנרגיה, מחשבה וכן גם לא מעט בכלל כסף כדי שהאירוע שלו יהיה פשוט משגע, שלאורחים בו יהיה כייף והוא ייזכר לטובה. כמעט כולנו. אם גם אתם מפיקים ממש בקרוב חתונה, בוודא תשמחו לדעת שאחד הדברים שיהפכו את האירוע שלכם למאוד מיוחד הוא מגנטים פולרויד לחתונה. 

מגנטים פולארויד לחתונה הם גימיק שמשמח את כל האורחים ומשמש תזכורות יומיומיות ארוכות טווח מהאירוע המהנה, לזוגות שמציבים אותם על המקרר ונהנים מהזיכרונות הנעימים מדי יום. 

מאמר זה מציג כמה רעיונות מגניבים שקל להשתמש בהם עם מגנטים פולארויד, כמו למשל הדפסים רב תכליתיים, פרויקטים יצירתיים ועד עיצובים שאינם דורשים תואר בעיצוב או מכשירים מיוחדים. ובכל הנוגע להוספת נגיעה אישית, אין יותר אישי מאורחים שמקבלים מגנטים פולרויד לחתונה. אבל לפני כן, 

 

מה זה בכלל מגנטים פולארויד לחתונה?

למעשה, קיים הבדל של ממש בין מגנטים רגילים שכולנו בעצם מכירים מחתונות ואירועים לבין מגנטים פולארויד לחתונה. פולארויד זה בעצם שם של מותג של חברה שפיתחה לפני כמה שנים מצלמות מאוד מיוחדות המאפשרות לבצע פיתוח מיידי בשיטת עשה זאת בעצמך באמצעות מדפסת ניידת קטנה שהיא חלק מהמצלמה בעצם וניתן להוציא אותה מהמצלמה ממש אחרי הצילום. המצלמה הזו בעצם כבשה את כל העולם ושינתה לגמרי את פני הצילום. יחד עם זאת, שמדברים על אירועים כמו חתונה, המצלמות האלה לא מספיק איכותיות והן גם לא דיגיטליות ולכן אי אפשר לחבר אותן גם למערכת של ייצור והדפסה של מגנטים. מגנטים מסוג פולארויד זה מגנטים מאוד מיוחדים בסגנון של רטרו ומעצבים אותם עם מסגרת לבנה מסביב לתמונה שהופכת למגנט. שיטת הצילום זהה, אבל העיצוב שונה. למעשה, ניתן לייצר מגנטים בשלל עיצובים בהתאמה אישית. 

איך ניתן לשלב מגנטים מסוג פולארויד בחתונה שלכם? 

ובכן, יש כמה רעיונות שאתם יכולים לחשוב עליהם ולקחת אותם בחשבון. 

  1. תכנית סידור שולחנות

אם אתם מעוניינים שהאורחים שלכם ייהנו מהמגע האישי מהרגע שהם נכנסים לאולם או לגן האירועים, כדאי שתיצרו תוכנית שולחנות עם צילומי מגנטים. לא רק שגישה זו יוצרת נקודת שיח מהנה עבור האורחים שלכם, אלא שיהיה לכם כיף לאסוף את התמונות לאחר החתונה שלכם. באופן כזה, אף אורח לא יתבלבל וכולם ידעו איפה הם אמורים לשבת!  

לחלופין, אם יש לכם תמונות סמארטפון שתרצו להשתמש בהן, צלם מגנטים פולארויד לחתונה יעביר אותן להדפסים תוך שניות.

  1. מגנטים פולארויד לחתונה בהתאמה אישית

חבילת מגנטים פולארויד לחתונה מאפשרים צילום תמונות רבות במהלך הטקס, או שניתן לבחור רגעים לצילום ולחלק אותם לאורחים. 

להשגת השפעה של מגע מיוחד, תוכלו לכתוב להם פתקים מותאמים אישית על מנת ליידע אותם עד כמה אתם מתרגשים מכך שהם חלק מהיום שלכם.

  1. ספר אורחים שאף פעם לא נמאס ממנו

כל כך הרבה זוגות מדווחים שהם מעולם לא קראו את ספר האורחים שלהם, שכולל איחולי בריאות משורבטים באחת לפנות בוקר בכתב יד בלתי קריא! כדי ליהנות מספר האורחים שלכם ולהתבונן בו במשך שנים רבות, מומלץ לבחור אפשרות של אלבום תמונות. ניתן ליצור תחנת ספר אורחים, ולהקצות צלם מקצועי שימלא את הספר שלכם בצילומים מצחיקים שתוכלו ליהנות מהם. 

חבילת צילום מגנטים פולארויד לחתונה עולה בין 700-750 ₪ וכוללת את כל מה שאתם צריכים על מנת ליצור ספר זיכרונות מצולם בהתאמה אישית.

  1. יצירת קיר תמונות חתונה

קיר צילום לחתונה עובד בשני אופנים. ניתן לאסוף את כל הצילומים האהובים עליכם לאורך השנים; מסיבות; חגים; אירועים חשובים; ולהציג אותם בחתונה שלכם כמעין גרסה זוגית של 'אלו החיים שלנו' כדי שהאורחים שלכם יוכלו להתבונן עליהם. 

לחלופין, ניתן להציג תמונות של צילום מגנטים פולארויד לחתונה שצולמו על ידי האורחים שלכם במהלך החתונה, והם יכולים לתלות אותם על קיר באולם האירועים, או להדביק אותם על לוח, כמוקד נגיש וברור בקבלת הפנים.

  1. קישוט ייחודי לעוגה

ניתן להציג באירוע החתונה עוגה בסגנון חדש, עם הכנת גרסאות צילום מגנטים פולארויד לחתונה בהתאמה אישית, כשיטת המצאה ייחודית לעיצוב עוגת החתונה שלכם. אתם יכולים להציג שתי תמונות שלכם שבהן אתם נראים מתנשקים, להציג תמונות מצחיקות, או אפילו לצלם בערב החתונה, ולאורך כל האירוע.

מגנטים פולארויד כמה זה עולה?

המחיר למגנטים בחתונה שלכם משתנה ותלוי ברמת המקצועיות של הצלם מגנטים, בגודל האירוע שמשפיע ישירות כמובן על כמות המגנטים. המחירים משתנים ונעים בין 700-2,000 ש”ח למגנטים עבור האירוע שלכם. 

לסיכום, אין ספק שאם אתם מחפשים מזכרת נחמדה המשלבת תמונות עבורכם ועבור האורחים שלכם מגנטים פולארוידהם הפתרון הטוב, היצירתי והמגניב ביותר שאפשר לבקש. 

מאמרים אחרונים

תוכן עניינים

שנים של ניסיון

שנים של ניסיון

החברה שלנו קיימת למעלה מעשור. בתחום הזה אפשר להחזיק כל כך הרבה זמן רק אם אוהבים ונושמים את המקצוע. הצוותים משלבים אהבה ונסיון – ופה היתרון שלנו

עבודה מסודרת בלי הפתעות

עבודה מסודרת בלי הפתעות

תמיד עובדים עם הסכם הזמנה מסודר, כולל ביטוחים וכמובן ציוד גיבוי. העבודה מולנו מסודרת ושקופה

מחירים הוגנים

מחירים הוגנים

המחירים שלנו הם ההוגנים והמשתלמים ביותר בחשבון כללי! אתם מוזמנים להשוות! תגלו מהר מאוד שבסה"כ תקבלו תמורה מלאה ומשמחת לכספכם.

מערכת צילום מקצועית

מערכת צילום מקצועית

ציוד הצילום שלנו הוא המתקדם, עדכני והמשוכלל ביותר בשוק :מצלמות DSLR מקצועיות, מצלמות פול פריים. מגוון עדשות לצילום בזוויות מיוחדות ועוד. המגנטים מודפסים בהדפסה תרמית חדישה. כך תיהנו מתמונות מגנטים חדות, צבעוניות ועמידות לאורך זמן.

פריסה ארצית

פריסה ארצית

חברתנו מספקת כיסוי ארצי היות והצוותים שלנו פזורים ברוב אזורי הארץ, וכמו כן אנו יכולים להתאים צלמים לכל מגזר, מגדר ושפה.