איך מוצאים צלם מגנטים זול לאירוע המתקרב?

צלם מגנטים זולאיך מוצאים צלם מגנטים זול?

מי שמארגן אירוע יודע כמה זה מורכב לחפש ולמצוא ספקי שירות מגוונים ולקבל מהם מחיר שיתאים לכל הצדדים. יש את מה שיותר או פחות חשוב בעת האירוע וכמובן שלכל אחד יש את התקציב שלו. יחד עם זאת – מציאת צלם מגנטים זול כבר לא נחשב למשימה פשוטה מהסיבה שצילום תמונות והפיכתן למגנטים הם שירות שצריך להתבצע בלחץ של זמן ולעיתים קרובות על ידי יותר מאיש צוות אחד שיגיע לאירוע. חשוב להבין לעומק מה עושה הצלם וכך להבין גם את המחיר שהוא מבקש.

 

מה עושה צלם מגנטים?

צלם המגנטים קודם כל – מצלם את האורחים. דרך העין המקצועית שלו הוא יידע לתפוס את הרגעים האותנטיים, את אלה שמתרחשים ממש מול עיניו ועוד רגע ייעלמו, את הבעות הפנים מלאות ההתרגשות וכמובן רגעים של שמחה אמיתית שחווים חברים ובני משפחה באירוע. צלם מגנטים זול יעשה את כל זה במחיר כדאי שיהיה נוח למי שמארגן את האירוע וכמובן שזהו עניין סובייקטיבי, שכן לכל אדם יהיה נוח עם מחיר אחר. יש מי שיתפשר על איכות התמונות וגם אז יקבל מחיר טוב דיו.

תפקידו של הצלם לא מסתיים לאחר צילום התמונות בלבד. בעזרת ציוד מתקדם ומהיר שהוא יביא איתו – הוא יעביר את התמונות מהמצלמה למחשב, יבצע תיקונים או שיפורים בחדות התמונות, יוסיף להן עיצוב או כיתוב כפי שבחר הלקוח וכמובן ידפיס אותן כמגנטים. מסיבה זו צלם מגנטים זול יגיע לאירוע לבדו וחלק מהזמן יקדיש להדפסת התמונות על חשבון צילום של תמונות חדשות. בחירה במחיר נמוך פירושה ויתור על איש צוות נוסף שיגיע ביחד עם הצלם.

מה המשמעות בבחירה של צלם מגנטים זול?

המחיר הזול לא בהכרח יצביע על איכות ירודה או על שירות ברמה נמוכה. ייתכן ויהיה מדובר באירוע קטן עם מספר מצומצם של אורחים, יכול להיות שלא יהיה צורך בעיטור המגנטים או בתוספות עיצוביות שונות וכמובן שהצלם יגיע לבדו ללא אנשי צוות נוספים. אין שום מבוכה בחיפוש אחר צלם מגנטים זול, שכן ייתכן שמי שמארגן את האירוע כן רוצה שיהיו מגנטים של תמונות אך מעדיף להתרכז בתוכנית אומנותית אחרת ופחות משנה לו איך ייצאו המגנטים.

מכיוון שבעת ארגון אירוע יש הרבה מה לחשוב ולקחת בחשבון, יש לא מעט אנשי מקצוע לקבוע איתם ולסגור איתם – כל אחד יעשה את סדר העדיפויות שלו ובחירת צלם מגנטים זול יכולה להיות בחירה באיש מקצוע מצוין במחיר שמתאים מאד לתקציב של האירוע כך שנשאר מספיק כסף לדברים האחרים שחשובים לו שיהיו באירוע. הצלם יעשה את העבודה שלו בדרך הטובה ביותר, האורחים ומי שהזמין אותם ייהנו ממגנטים צבעוניים, יפים ומחויכים והאירוע יהיה מרגש ומשמח.

 

איך מוצאים צלם מגנטים זול?

אין קיצורי דרך בחיפוש אחר אנשי מקצוע וחשוב מאד לפנות לכמה צלמים על מנת לבקש הצעות מחיר שמפורטים בהן בדיוק מה מקבל מארגן האירוע בתמורה למחיר. חשוב לבחון את הצעות המחיר לעומק ולוודא שאכן ההשוואה מבוצעת כאשר כל השירותים ניתנים בכל הצעות המחיר. זו הדרך הנכונה והכדאית ביותר, מה גם שלא תמיד רק המחיר עצמו הוא החשוב והקובע אלא מה ניתן תמורתו.

באירועים קטנים ומצומצמים מתאים מאד לבחור בצלמים שמציעים מחיר נמוך יותר ויתרה מכך – גם סטודנטים לצילום או מי ששואף להיות צלם מקצועי ועושה את הצעדים הראשונים שלו בתחום. המסירות והרצון להוכיח את עצמו יכולים לשחק לטובתו של מארגן האירוע ולמרות שהמחיר שהוא ישלם יהיה זול יחסית – הוא עדיין ייהנה מאד משירות ברמה לא פחות ממעולה ויהיה שבע רצון וכך גם האורחים. הצלם לא שוכח שתמונות ומגנטים יפים ואיכותיים יבטיחו לו המשך עבודה ולקוחות.

ולסיכום – מחיר זול וכדאי אפשרי בהחלט!

לא חייבים לקבל מחיר גבוה כגזירת גורל ובוודאי שלא צריך לוותר על השירות שנפלא של צילום מגנטים שנשארים למזכרת. כל מה שחשוב זה לבקש ולקבל כמה הצעות מחיר, לבחון אותן לעומק ולהחליט אל מי פונים בסופו של דבר. ברגע שמכירים צלם שכבר הוכיח את עצמו ועשה עבודה טובה – תמיד אפשר וכדאי לחזור אליו גם באירועים הבאים.

מאמרים אחרונים

פירות

מגש פירות אשדוד

מגשי פירות הן פתרון נהדר למפגשים, אירועים ואפילו לישיבות או פגישות חשובות בעסק. אם אתם עורכים אירוע באשדוד, יש לכם משרד או שאתם גרים באשדוד ותצטרכו מגשי פירות טריים ואיכותיים באזור – אנו בליצ'י נשמח לספק לכם משלוח מגשי פירות מדהימים וטעימים במיוחד, לכל אירוע ולכל צורך. 

קרא עוד »

תוכן עניינים

שנים של ניסיון

שנים של ניסיון

החברה שלנו קיימת למעלה מעשור. בתחום הזה אפשר להחזיק כל כך הרבה זמן רק אם אוהבים ונושמים את המקצוע. הצוותים משלבים אהבה ונסיון – ופה היתרון שלנו

עבודה מסודרת בלי הפתעות

עבודה מסודרת בלי הפתעות

תמיד עובדים עם הסכם הזמנה מסודר, כולל ביטוחים וכמובן ציוד גיבוי. העבודה מולנו מסודרת ושקופה

מחירים הוגנים

מחירים הוגנים

המחירים שלנו הם ההוגנים והמשתלמים ביותר בחשבון כללי! אתם מוזמנים להשוות! תגלו מהר מאוד שבסה"כ תקבלו תמורה מלאה ומשמחת לכספכם.

מערכת צילום מקצועית

מערכת צילום מקצועית

ציוד הצילום שלנו הוא המתקדם, עדכני והמשוכלל ביותר בשוק :מצלמות DSLR מקצועיות, מצלמות פול פריים. מגוון עדשות לצילום בזוויות מיוחדות ועוד. המגנטים מודפסים בהדפסה תרמית חדישה. כך תיהנו מתמונות מגנטים חדות, צבעוניות ועמידות לאורך זמן.

פריסה ארצית

פריסה ארצית

חברתנו מספקת כיסוי ארצי היות והצוותים שלנו פזורים ברוב אזורי הארץ, וכמו כן אנו יכולים להתאים צלמים לכל מגזר, מגדר ושפה.