השכרת אולם כנסים – למה מומלץ לשכור אולם חיצוני?

לא מעט בתי עסק, חברות, ארגונים, עמותות וגורמים אחרים, עורכים כנסים מעת לעת. בחלק מהמקרים מדובר בכנסים בתחום העיסוק שלהם, מתוך כוונה לעלות את המודעות לנושא, להציג חידושים וגם בשביל לייצר לעצמם תדמית של גורם מוביל וחשוב בתחום. במקרים אחרים, מדובר על כנסים שמיועדים לשיווק ומכירות של מוצרים ושירותים חדשים.

בשביל לערוך כנס ולהזמין אליו אורחים, יש צורך כמובן במקום בו ניתן להשתמש. כעת עולה השאלה, האם נכון לערוך את הכנס בבית העסק עצמו או שמא לבחון אופציה להשכיר אולם כנסים חיצוני לשם כך.

על אף שמדובר בעלות כלכלית לא קטנה לעיתים, השכרת אולם כנסים חיצוני היא עדיפה על פני אופציה של ארגון ועריכת כנס בבית העסק, אלא אם יש בו אולמות וחדרים המיועדים ספציפית לצורך כך (כפי שקיים לא פעם בבתי חולים או מוסדות אקדמיים). במידה ואין, ולמרבית העסקים והארגונים אכן אין אפשרות כזו, הרי שהשכרת אולם חיצוני היא הדבר הנכון לעשות.

 

מדוע עדיף לשכור אולם כנסים ולא לערוך את הכנס בבית העסק?

יש מספר סיבות מדוע השכרת אולם כנסים היא עדיפה על פני ארגון כנס בבית העסק או הארגון.

ראשית, הגודל. באופן טבעי אולם כנסים יכול לארח כמות אורחים גדולה יותר מאשר בית עסק סטנדרטי או חדר ישיבות במשרד. אולם יכול להכיל עשרות ומאות אורחים, תלוי בסוג האולם אותו מבקשים לשכור, בעוד שחדר ישיבות או כל חדר אחר במשרד, יכול להכיל כמות קטנה יותר ולעיתים בצורה לא נוחה וצפופה.

שנית, אבזור. אולם כנסים מיועד לכך. יש לו את כל האבזור הרלוונטי בשביל לערוך אירועים בסדר גודל כזה, לצרכים כאלו. זה מתחיל בבמה עליה ישבו הנואמים ולאחר מכן יעמדו וידברו, וזה ממשיך במערכת הסאונד, מקרן ומחשב דרכו אפשר להציג שקפים שונים, וזה בא לידי ביטוי גם באופן בו הקהל יישב במקום. אלו דברים שלא קיימים בכל חדר ישיבות, אם בכלל.

שלישית, מיתוג. נכון יותר למתג כנס כשעורכים אותו באולם המיועד לכך מאשר אם עורכים אותו בחדר ישיבות או בבית העסק. בין היתר, זה נובע מהעובדה שאולם כנסים מספק לאורחים את כל מה שהם צריכים בשביל להרגיש בנוח, לחוות את הכנס ולקבל ממנו את כל מה שהם צריכים.

 

נקודות שחשוב לשים לב אליהן כששוכרים אולם כנסים

מעבר למה שציינו, יהיה נכון אם נקפיד ונשים לב למיקום של האולם, בשביל לוודא שהאורחים יכולים להגיע אליו בצורה נוחה ופשוטה. כמו כן, חשוב לוודא שיש מספיק חנייה באזור, בחינם או בתשלום, בשביל שהאורחים יוכלו להגיע ברכב פרטי ולחנות קרוב.

יש לוודא שהאולם נגיש עבור אנשים עם מוגבלויות בתנועה וכן שהוא מספק את כל האמצעים והכלים הנדרשים עבור אנשים עם מוגבלויות בשמיעה, בראייה או בעיות אחרות.

מאמרים אחרונים

תוכן עניינים

שנים של ניסיון

שנים של ניסיון

החברה שלנו קיימת למעלה מעשור. בתחום הזה אפשר להחזיק כל כך הרבה זמן רק אם אוהבים ונושמים את המקצוע. הצוותים משלבים אהבה ונסיון – ופה היתרון שלנו

עבודה מסודרת בלי הפתעות

עבודה מסודרת בלי הפתעות

תמיד עובדים עם הסכם הזמנה מסודר, כולל ביטוחים וכמובן ציוד גיבוי. העבודה מולנו מסודרת ושקופה

מחירים הוגנים

מחירים הוגנים

המחירים שלנו הם ההוגנים והמשתלמים ביותר בחשבון כללי! אתם מוזמנים להשוות! תגלו מהר מאוד שבסה"כ תקבלו תמורה מלאה ומשמחת לכספכם.

מערכת צילום מקצועית

מערכת צילום מקצועית

ציוד הצילום שלנו הוא המתקדם, עדכני והמשוכלל ביותר בשוק :מצלמות DSLR מקצועיות, מצלמות פול פריים. מגוון עדשות לצילום בזוויות מיוחדות ועוד. המגנטים מודפסים בהדפסה תרמית חדישה. כך תיהנו מתמונות מגנטים חדות, צבעוניות ועמידות לאורך זמן.

פריסה ארצית

פריסה ארצית

חברתנו מספקת כיסוי ארצי היות והצוותים שלנו פזורים ברוב אזורי הארץ, וכמו כן אנו יכולים להתאים צלמים לכל מגזר, מגדר ושפה.