למה דווקא בר אקטיבי זאת האטרקציה המתאימה והטובה ביותר לאירוע שלכם

אנשים המעוניינים לערוך אירוע משפחתי, או כל אירוע משמעותי אחר, יחשבו גם על אטרקציה שתשרת את המוזמנים. זו הסיבה כי בר אקטיבי עשוי להיות המענה המושלם.יש להיפגש עם נציג מטעם החברה המספקת שירות זה, לראות וידיאו או תמונות של הבר בעת האירוע, או אפילו להגיע לאירוע ששם מככבים הברמנים של החברה בבר האקטיבי. המשקאות אמנם חשובים בבר האקטיבי, אך האינטראקציה אף יותר וזוהי כל החוכמה בהזמנת בר שהוא גם מקצועי וגם אקטיבי.

בר אקטיבי – גמישות עצומה ושירות מיוחד למוזמנים

אם תזמינו חברה המספקת בר אקטיבי לאירועים, תיווכחו  לדעת, כי מדובר על שירות גמיש מלא בעוצמה ומספק שירות להמונים. בבר האקטיבי, יש את כל האביזרים החיוניים, הברמנים מגשימים קוקטיילים חלומיים וכן, מגיעים למוזמנים עד לרחבת הריקודים.. הברים ניתנים לניוד ולהרכבה מהירה, ניתן למצוא ברים מעוצבים להפליא, שרק יוסיפו יוקרה לאירוע. שימו לב, כי חברה המספקת בר פעיל (אקטיבי) מציעה קוקטיילים, ממתקי גומי הספוגים באלכוהול טעים ואיכותי, ועוד גימיקים מפתיעים.

האורחים שלכם לא יגיעו לבר הבר יגיע אליהם

זה אחד מהיתרונות הבולטים של שירותי בר אקטיבי לאירועים, היות והאורחים לא יכתתו את רגליהם עד לבר, ימתינו בתור הארוך עד שהמשקה שלהם יוגש, כי אם הברמנים שואלים לגבי המשקה הרצוי להם, או מייעצים להם לטעום קוקטייל חדש שעדיין הם לא טעמו. שירות זה מתאים למסיבות גדולות כגון נשף, מסיבת רווקים או רווקות, חתונה, ערבי גיבוש  ועוד. מדובר על חוויה ייחודית כאשר צוות הברמנים מעורבים עם הקהל וגורם להם לשמחת חיים אשר תחברת למשקאות האלכוהוליים אשר לבטח מוסיפים לאווירה הנפלאה.אתם תעמדו מהצד ותיראו כיצד המוזמנים נהנים, מרוצים וגורמים לשמחה בקרב כל מי שנמצא באולם, בגן האירועים או בכל מקום שבו תהיו מעוניינים לחגוג את המסיבה או האירוע שלכם.

האם שירותי בר אקטיבי נחשבים ליקרים?

הכול תלוי בכמות המוזמנים, איזה אלכוהול יוגש וכדומה. ככל שיהיו יותר מוזמנים באירוע שלכם, כך המחיר של בר אקטיבי יעלה. מומלץ לברר בין כמה חברות מוכרות המספקות שירות זה, לחשוב ולהחליט איזו חברה עשויה להיות הטובה ביותר עבור האירוע שלכם וכן, מחיר השירות יתאים לכיסכם, לאחר שבחנתם היטב מה מציעה לכם כל חברה שהיא מוכרת ומומלצת בתחום של בר אקטיבי..שימו לב לרקע של הצוות, אם הוא עבר קורסים, כמה זמן הוא עובד, האם הצוות ייצוגי ויודע לשמח את האורחים וכדומה. מומלץ לדעת את כל הפרטים ולהזמין שירות  חשוב זה בביטחון מלא, באיזו חברה מדובר. מצאו חוות דעת של לקוחות ואפילו אל תתביישו לבקש מספרי טלפון של אנשים שכבר חוו אירוע של אותה החברה ומה דעתם על השירות שהיא מציעה.

בר

 

 

מאמרים אחרונים

תוכן עניינים

שנים של ניסיון

שנים של ניסיון

החברה שלנו קיימת למעלה מעשור. בתחום הזה אפשר להחזיק כל כך הרבה זמן רק אם אוהבים ונושמים את המקצוע. הצוותים משלבים אהבה ונסיון – ופה היתרון שלנו

עבודה מסודרת בלי הפתעות

עבודה מסודרת בלי הפתעות

תמיד עובדים עם הסכם הזמנה מסודר, כולל ביטוחים וכמובן ציוד גיבוי. העבודה מולנו מסודרת ושקופה

מחירים הוגנים

מחירים הוגנים

המחירים שלנו הם ההוגנים והמשתלמים ביותר בחשבון כללי! אתם מוזמנים להשוות! תגלו מהר מאוד שבסה"כ תקבלו תמורה מלאה ומשמחת לכספכם.

מערכת צילום מקצועית

מערכת צילום מקצועית

ציוד הצילום שלנו הוא המתקדם, עדכני והמשוכלל ביותר בשוק :מצלמות DSLR מקצועיות, מצלמות פול פריים. מגוון עדשות לצילום בזוויות מיוחדות ועוד. המגנטים מודפסים בהדפסה תרמית חדישה. כך תיהנו מתמונות מגנטים חדות, צבעוניות ועמידות לאורך זמן.

פריסה ארצית

פריסה ארצית

חברתנו מספקת כיסוי ארצי היות והצוותים שלנו פזורים ברוב אזורי הארץ, וכמו כן אנו יכולים להתאים צלמים לכל מגזר, מגדר ושפה.