מגנטים מן האירוע יש, מה עם ברכה לאורחים?

כל מי שהוזמן פעם לאירוע ברית או בריתה, בר מצווה או חתונה מכיר את הסיטואציה: הוא מתבקש להתלבש ולהתגנדר, לכתוב שיק לפקודת מציין האירוע, ולא פחות חשוב – לדאוג לברכה מושקעת, מקורית ואיכותית, כמובן, בהתאם לרמת הקרבה שיש לו אל החוגגים.

ומה אם היינו אומרים לכם שזה יכול לקרות גם בכיוון השני? מה אם היינו מספרים לכם שהאורחים שלכם יותר מישמחו לקבל ברכה בעצמם? אחרי הכל – בצורה כזאת תהיה להם מזכרת כפולה: מגנט שעליו תודפס תמונה שתייצר עבורם זיכרון לשנים, ומילים מקוריות ושנונות שתאפשרנה להן לדעת שההגעה שלהם זכורה ומוערכת.

אז במאמר הקצר הזה ננסה להסביר מדוע כדאי יהיה לכם לשלב כחלק מן האינטראקציה עם האורחים בחתונה, גם ברכה מקורית ומשעשעת.

בואו נתחיל.

סיבה מספר 1: אתם רוצים להיות מקוריים ומפתיעים

בזמן שיתר בעלי השמחה עושים פחות או יותר אותו דבר, אתם תהיו שונים: במקום רק לקבל דברי ברכה כתובים היטב, אתם אילו שתספקו כאלו לאורחים. ההפתעה, החיוך, והשמחה בקרב האורחים יהיו שווים הכל. האמינו לנו.

סיבה מספר 2: קל מאוד לעשות זאת

אם יש משהו שחשוב לכל מציין אירוע ולכל מפיק אירוע, הוא שהלוגיסטיקה, ההכנות והפעולות המקדימות, כולן תתבצענה על הצד הטוב ביותר, בצורה חלקה, וללא הפרעות. כמות האירועים השונים שיכולים לשבש חתונה היא גדולה ומשמעותית. כאשר אתם מייצרים ברכה לאורחים, אתם מצליחים לייצר חוויה טובה ומרגשת מבחינתם, עם אפס סיכון. ביננו, מה כבר יוכל להשתבש כאן?

סיבה מספר 3: אתם רוצים להביע תודה והערכה

בימנו, לא מובן מאליו שהאורחים שלכם יטרחו ויגיעו לאירוע. אמנם מבחינתכם מדובר ביום החשוב בחייכם, אולם מבחינת הרוב המכריע של האורחים, מדובר בסך הכל בסיבה קטנה לשמחה. לכן, הכרת תודה מצדכם יכולה לשרת את היחסים ביניכם לעוד שנים ארוכות. כך תוכלו להביע את ההערכה שאתם רוחשים לאורחים, וללמד אותם עד כמה הם חשובים ומשמעותיים עבורכם.

סיבה מספר 4: אתם מעוניינים ליצור מזכרת גם עבורכם

הדאגה האמיתית במהלך האירוע היא לכך שהקהל המגיע יהנה מן האוכל, המוסיקה, השתיה, והחברה. אבל רגע אחד, האם לא שכחנו כאן משהו? ודאי שכן. אתם, החוגגים, מעוניינים לייצר מזכרת אחרת, שונה, מיוחדת, כזאת שתתיחס לא רק לאורחים שהגיעו לאירוע, אלא למשהו שהוא אתם, שלכם ומכם.

כאן נכנסת לתמונה כתיבת ברכה מיוחדת, עשירה בתוכן, משעשעת, מקורית ומלהיבה – מכם, אל האורחים היקרים לכם. כי ביננו, אירוע כזה אתם מקווים לחגוג רק פעם אחת בחיים. ברחבי הרשת פרוסים לא מעט אתרי ברכות שיסייעו לכם לקבל השראה מתאימה ולבחור את המילים המדויקות עבור הרגע הנכון והאנשים הנכונים.

עוד לא ניסחתם ברכה לאורחים? אל תשאירו זאת לרגע האחרון…

מאמרים אחרונים

תוכן עניינים

שנים של ניסיון

שנים של ניסיון

החברה שלנו קיימת למעלה מעשור. בתחום הזה אפשר להחזיק כל כך הרבה זמן רק אם אוהבים ונושמים את המקצוע. הצוותים משלבים אהבה ונסיון – ופה היתרון שלנו

עבודה מסודרת בלי הפתעות

עבודה מסודרת בלי הפתעות

תמיד עובדים עם הסכם הזמנה מסודר, כולל ביטוחים וכמובן ציוד גיבוי. העבודה מולנו מסודרת ושקופה

מחירים הוגנים

מחירים הוגנים

המחירים שלנו הם ההוגנים והמשתלמים ביותר בחשבון כללי! אתם מוזמנים להשוות! תגלו מהר מאוד שבסה"כ תקבלו תמורה מלאה ומשמחת לכספכם.

מערכת צילום מקצועית

מערכת צילום מקצועית

ציוד הצילום שלנו הוא המתקדם, עדכני והמשוכלל ביותר בשוק :מצלמות DSLR מקצועיות, מצלמות פול פריים. מגוון עדשות לצילום בזוויות מיוחדות ועוד. המגנטים מודפסים בהדפסה תרמית חדישה. כך תיהנו מתמונות מגנטים חדות, צבעוניות ועמידות לאורך זמן.

פריסה ארצית

פריסה ארצית

חברתנו מספקת כיסוי ארצי היות והצוותים שלנו פזורים ברוב אזורי הארץ, וכמו כן אנו יכולים להתאים צלמים לכל מגזר, מגדר ושפה.