אולפן ירוק – מפליגים מעבר לכל דמיון

אז, אתם צריכים לערוך סרטון תדמית לעסק שלכם או קטע וידיאו לארגון שלכם באופן שיקדם אתכם מבחינה תדמיתית ושיווקית. מדהים. כל מה שנותר לכם לעשות זה למצוא לוקיישן מתאים ולהביא אתכם אליו את כל הציוד הנחוץ על מנת ליצור יצירת אומנות שתזניק את העסק. זה יכול להיות מורכב ומסובך למדי, שלא לדבר על ההוצאות הרבות הכרוכות בארגון הזה. לפעמים אנחנו רוצים שהעסק, החברה או הארגון שלנו יצלמו את הסרטון תדמית שלהם על רקע מיוחד או בשימוש של אביזרים מיוחדים שייחדו אותם. לא תמיד זה ניתן פיזית למימוש. אמנם בעזרת הטכנולוגיה המיוחדת של מסך ירוק המתאפשרת דרך שירותי אולפן ירוק, זה בהחלט אפשרי!

 

סרטים על גבי מסך ירוק – יצירה מושלמת באיכות גבוהה

היום בעידן המדיה המודרנית זה מאוד חשוב ליצור רושם של חדשנות, הרפתקנות ואלמנטים מגניבים, וזה מתאפשר בעיקר דרך סרטוני תדמית למיניהם. אם אתם רוצים שיהיה לכם רקע מיוחד שיעניק גוון מיוחד לסרטון שלכם מה שישפיע על החברה וישווק אותה בצורה מעניינת ומושכת, אולפן ירוק זה הפתרון.

אם אתם מחפשים דרך להוסיף מראה נקי ומקצועי לסרטונים שלכם ללא שום עקבות וסימנים של חוסר התאמה בין אובייקטים המוצגים לבין הרקע, שימוש במסך ירוק היא דרך טובה למדי לממש.

 

היתרונות של שימוש במסך ירוק

לצילום מול מסך ירוק יש המון יתרונות המספקים הרבה אפשרויות יצירתיות וטובות למדי לשימוש בפוסט-פרודקשן. מסך ירוק מספק גמישות בהתמודדות עם מספר מיקומים שונים וייחודיים. במקום להשקיע ולבנות סט במיקומי משרד שונים או במקומות שונים בטבע, אתם יכולים בקלות להשתמש באפשרויות הבלתי נגמרות של מסך ירוק באולפן ירוק. אתם יכולים להציג את האדם המוצג על פני רקעים שונים שמתחלפים במהלך הסרטון בלי שבכלל ישימו לב שלא מדובר בסביבה אמיתית מקורית.

 

חוסך לכם זמן והוצאות

במקום לבזבז את הזמן היקר של צוות המדיה שלכם אחרי איתור המקום המושלם לפרודוקשיין וצילומים, אתם פשוט יכולים לפנות אל אולפן ירוק ולהציע כל מני רעיונות מתאימים לצילום, והם כבר ידאגו לכל השאר. לא תצטרכו עוד להסתובב במשרד ולחפש אביזרים או אלמנטים מיוחדים שיכנסו לרקע.

 

עקביות התאורה

כאשר מצלמים סרטון וידאו במיקומים שונים בטבע או בסביבות שונות, התאורה הטבעית או המלאכותית עלולה לפגוע באיכות הצילום ובכל מי ומה שמופיע בו. באולפן ירוק אפשר לשחק עם האלמנטים של תאורה וצל ולהתאים עבורכם את הסט המושלם ללא שום הפרעה של תאורה ואלמנטים אחרים של צבע וחדות. הסרטונים שלכם יכולים להישאר עקביים מבחינת התאורה והצבע מבלי שישימו לב שלא מדובר בסביבת צילום אמיתית בטבע. זה מאוד קריטי אם אתם עומדים לצלם אנשים שונים בזוויות שונות המסתובבים במקום. ממש כמו שסרטים הוליוודיים מצולמים על גבי מסכים ירוקים על מנת להמחיש סביבות בדיוניות או אלמנטים שלא מהעולם הזה, כך גם מתאפשר בסביבת צילום באולפן עם מסך ירוק.

 

הזנקת המיתוג שלכם

צילומי וידאו ותמונות על גבי מסך ירוק מספקים הזדמנות מצוינת למתג את היצירה יחד עם זהותה של החברה או הארגון. ניתן להוסיף טקסטורות שונות, צבעים ואלמנטים מיוחדים וכמובן קונספטים שיאפשרו מיתוג אופטימלי לעסק שלכם. אנשים יזכרו את הסרטון שלכם לעוד המון זמן!

אז יש לכם פרויקט צילום פרטי או ציבורי? מעוניינים ליצור סרטון תדמית שיזניק את העסק שלכם אלפיים צעדים קדימה לפני כולם? גשו עכשיו אל שירותי אולפן ירוק ותראו בעצמכם עד כמה זה פשוט לייצר את זה ברמה הכי גבוהה שיש!

מאמרים אחרונים

תוכן עניינים

שנים של ניסיון

שנים של ניסיון

החברה שלנו קיימת למעלה מעשור. בתחום הזה אפשר להחזיק כל כך הרבה זמן רק אם אוהבים ונושמים את המקצוע. הצוותים משלבים אהבה ונסיון – ופה היתרון שלנו

עבודה מסודרת בלי הפתעות

עבודה מסודרת בלי הפתעות

תמיד עובדים עם הסכם הזמנה מסודר, כולל ביטוחים וכמובן ציוד גיבוי. העבודה מולנו מסודרת ושקופה

מחירים הוגנים

מחירים הוגנים

המחירים שלנו הם ההוגנים והמשתלמים ביותר בחשבון כללי! אתם מוזמנים להשוות! תגלו מהר מאוד שבסה"כ תקבלו תמורה מלאה ומשמחת לכספכם.

מערכת צילום מקצועית

מערכת צילום מקצועית

ציוד הצילום שלנו הוא המתקדם, עדכני והמשוכלל ביותר בשוק :מצלמות DSLR מקצועיות, מצלמות פול פריים. מגוון עדשות לצילום בזוויות מיוחדות ועוד. המגנטים מודפסים בהדפסה תרמית חדישה. כך תיהנו מתמונות מגנטים חדות, צבעוניות ועמידות לאורך זמן.

פריסה ארצית

פריסה ארצית

חברתנו מספקת כיסוי ארצי היות והצוותים שלנו פזורים ברוב אזורי הארץ, וכמו כן אנו יכולים להתאים צלמים לכל מגזר, מגדר ושפה.