מתנות לחנוכה

חג החנוכה, המוכר גם בשם חג האורות, הוא הזדמנות נהדרת לחגוג יחד בחגיגה שמחה וכיפית במיוחד. אימוץ רוח חגיגית זו בבתי ספר ובמקומות עבודה יכול לטפח תחושת אחדות וכבוד לתרבות ולדת היהודית. אחת הדרכים המשמעותיות לעשות זאת היא על ידי חגיגת מסיבות חנוכה וחלוקת מתנות לחנוכה. 

בשורות הבאות נעסוק ביתרונות של ציון המסיבות עם מגנטים למזכרת, ובחירת מתנות לחנוכה לעובדים וילדים שישמחו את כל המשתתפים.

 

למה כדאי לחגוג את חנוכה בבתי ספר ובמקומות עבודה?

חגיגת חנוכה לצד חגים אחרים מוכיחה מחויבות לגיוון והכלה. על ידי הכרה והשתתפות בחגיגות אלו, בתי ספר ומקומות עבודה יכולים ליצור סביבה הרמונית יותר לכולם. ניתן לומר כי חג החנוכה הוא הזדמנות לחנך את המשתתפים על התרבות וההיסטוריה היהודית. לכן אירוח של מסיבות חנוכה יכול להוביל לשיחות תובנות ולהבנה רבה יותר של משמעות החג הזה.

חגיגה גדולה ושמחה של מסיבות חנוכה יכולה לשפר את עבודת הצוות ולחזק את הקשרים בין תלמידים או קולגות. זו הזדמנות טובה לאנשים מרקעים שונים להתכנס ולחגוג יחד כקהילה.

 

מגנטים לאירועים –  מזכרת ממסיבה בלתי נשכחת

ניתן להפוך את מסיבות חנוכה לבלתי נשכחות עוד יותר עם שילוב של מגנטים למזכרת. מגנטים עם עיצובים בנושא חנוכה יכולים לשמש כמזכרת נהדרת, וכך להזכיר למשתתפים את החגיגה המיוחדת שהם היו חלק ממנה.

המגנטים מהמסיבה שיחולקו למשתתפים יכולים לקשט מקררים, לוחות או כל משטח מגנטי אחר ולהוסיף נופך של חגיגיות לחללים רבים. ניתן להתאים מגנטים למזכרת בהתאמה אישית לנושא האירוע או ללוגו של הארגון, מה שהופך אותם למתנה ייחודית ואישית גם בחג החנוכה.

 

סוגים של מתנות לחנוכה שיתאימו למסיבות ברוח החג

בבחירת מתנות לחנוכה לבתי ספר או למקומות עבודה, חשוב לוודא שהן פרקטיות ומתאימות למקבלי המתנות. את המתנות הללו ניתן לחלק במהלך או לאחר המסיבה, כך שכל המשתתפים יוכלו לצאת ממנה עם מזכרת כיפית ונעימה:

 

  • סביבונים – סביבון הוא משחק חנוכה קלאסי שכולם נהנים ממנו. ניתן למצוא סוגים שונים של סביבונים בגדלים, צבעים וצורות מדליקות וכן גם סביבונים טרנדיים המשמיעים צלילים וכוללים אורות.
  • שוקולדים איכותיים – נהוג להעניק צדקה בחג החנוכה, ולכן מטבעות שוקולד טעימים מהווים דרך מעניינת ומתוקה להזכיר זאת. כדאי לחלק למשתתפים במסיבה מארזי שוקולד איכותייים באריזות מושקעות, וכך לאפשר להם ליהנות ממתנה מפנקת וטעימה מהמסיבה.
  • אביזרים פרקטיים לשימוש יומיומי – אפשרות נוספת של מתנות חנוכה לילדים ועובדים תהיה הענקת אביזרים שימושיים לשגרת היומיום כמו כיסויי סמארטפונים, מטענים מהירים, גאדג'טים למטבח, אקססוריז למשרד, מחברות וכלי כתיבה לתלמידי בית ספר ועוד סוגים רבים אחרים של מתנות שיהיו מיוחדות ופרקטיות עבור כולם.

 

היכן ניתן למצוא מתנות מומלצות לחנוכה?

האפשרויות המתאימות למתנות החג הן רבות, ולכן כדאי למצוא את המקום המתאים בו אפשר לרכוש אותן. חנויות המתמחות בשיווק ומכירת מתנות ואביזרים הן הבחירה הטובה ביותר, כשהחנות בה קיים היצע גדול ומגוון לכל גיל ולכל מטרה תהיה המומלצת ביותר.

מתנות

מאמרים אחרונים

תוכן עניינים

שנים של ניסיון

שנים של ניסיון

החברה שלנו קיימת למעלה מעשור. בתחום הזה אפשר להחזיק כל כך הרבה זמן רק אם אוהבים ונושמים את המקצוע. הצוותים משלבים אהבה ונסיון – ופה היתרון שלנו

עבודה מסודרת בלי הפתעות

עבודה מסודרת בלי הפתעות

תמיד עובדים עם הסכם הזמנה מסודר, כולל ביטוחים וכמובן ציוד גיבוי. העבודה מולנו מסודרת ושקופה

מחירים הוגנים

מחירים הוגנים

המחירים שלנו הם ההוגנים והמשתלמים ביותר בחשבון כללי! אתם מוזמנים להשוות! תגלו מהר מאוד שבסה"כ תקבלו תמורה מלאה ומשמחת לכספכם.

מערכת צילום מקצועית

מערכת צילום מקצועית

ציוד הצילום שלנו הוא המתקדם, עדכני והמשוכלל ביותר בשוק :מצלמות DSLR מקצועיות, מצלמות פול פריים. מגוון עדשות לצילום בזוויות מיוחדות ועוד. המגנטים מודפסים בהדפסה תרמית חדישה. כך תיהנו מתמונות מגנטים חדות, צבעוניות ועמידות לאורך זמן.

פריסה ארצית

פריסה ארצית

חברתנו מספקת כיסוי ארצי היות והצוותים שלנו פזורים ברוב אזורי הארץ, וכמו כן אנו יכולים להתאים צלמים לכל מגזר, מגדר ושפה.