פוליסת חיסכון – חוסכים היום, בשביל לדאוג למחר

תוכניות חיסכון, הן במובן מסוים פוליסת הביטוח לעתיד כלכלי טוב יותר, ליצירת ביטחון כלכלי בתקופה בה נזדקק לו. זה נכון, אם מדובר בתוכנית חיסכון קצרת טווח ובוודאי נכון אם מדובר בתוכנית חיסכון ארוכת טווח.

פוליסת חיסכון נועדה לאפשר לנו לחסוך כסף היום, מבלי שיש לנו אפשרות לגעת בו, ובעתיד אנחנו נוכל לפתוח את הפוליסה ולהשתמש בכסף שחסכנו. הוא יוכל לשמש אותנו לצורכי לימודים, חופשות, ואם חסכנו סכומים משמעותיים, אז נוכל להשתמש בו גם לרכישת רכב או דירה. הורים רבים נוהגים לפתוח תוכנית חיסכון שתשרת את ילדיהם כשיגדלו.

על מנת להפיק תועלת מקסימאלית מהאופציה של פוליסת חיסכון, אנחנו צריכים לדעת כיצד לבחור את התוכנית הנכונה מצד אחד, ומצד שני כיצד להפקיד בתבונה. לא כל סכום ישרת אותנו בהכרח, זה גם לא יהיה חכם להפקיד סכומים גדולים מדי.

 

איך מפקידים כסף בצורה נכונה בתוכנית?

המשמעות של פוליסת חיסכון היא לספק ביטחון כלכלי לטווח הבינוני או הארוך, בעתיד. כלומר, הכסף נועד לשימוש עתידי. זה אומר שאנחנו צריכים להתייחס לשני דברים הקשורים בזמן. ראשית, הצרכים שלנו בהווה ובהתאם לקבוע את הסכום אותו נוכל להפנות לתוכנית. שנית, איך נרצה שהעתיד שלנו ייראה בהיבט הכלכלי.

לדוגמא: עלינו לבחון מה השכר שלנו היום, מה הן ההוצאות, ומה סכום הכסף שאנחנו יכולים לפנות לצורך הפקדה בתוכנית חיסכון, מתוך הבנה שלא נוכל להשתמש בו במשך תקופת זמן מסוימת.

כאמור, אנחנו נצטרך לשאול את עצמנו, מה המטרה של התוכנית. אם המטרה היא לחסוך לשם החסכון, ייתכן מאוד שנעדיף לחסוך סכומים קטנים, מתוך הבנה שזו ריצת מרתון ואנחנו לא חייבים להגיע לסכום מסוים תוך מספר חודשים או שנים.

דוגמא טובה לכך זה חסכון לילדים. אם אנחנו מתחילים לחסוך מהיום שהם נולדו, בתקווה שיוכלו להשתמש בכסף בגיל 18, אזי אין סיבה לחסוך אלפי שקלים כל חודש. גם אם נחסוך סכומים נמוכים יותר, במצטבר, הם ייהנו מסכום משמעותי.

מנגד, אם אנחנו רוצים לחסוך לדירה או לרכב, אז ייתכן ונעדיף לחסוך סכומים גדולים יותר בשביל להגיע למטרה שלנו כמה שיותר מהר.

 

אך בוחרים את התוכנית הנכונה?

אנחנו יכולים ליהנות מאופציות שונות של פוליסות חיסכון. מה שעלינו לבחון בטרם אנחנו בוחרים פוליסת חסכון כזו או אחרת, הן הנקודות הבאות:

ראשית, לכמה זמן תקפה התוכנית והאם ניתן להאריך אותה. ישנן תוכניות המיועדות לטווח קצר של שנתיים-שלוש, וישנן תוכניות ארוכות יותר. עלינו לבחון מה מתאים לנו מבחינת צרכים ותכנון.

שנית, איזה סוג הפקדה אנחנו נדרשים לבצע בתוכנית, חד פעמית או קבועה, האם יש מינימום הפקדה והאם ניתן לשנות את הסכום בעתיד.

שלישית, מה הן הריביות שמקבלים על ההפקדה ומה הסכום המשוער שנוכל למשוך מהתוכנית בסיומה.

ארבע, באיזה אופן ניתן למשוך את הכסף מהתוכנית ותוך כמה זמן הוא יופיע בחשבון הבנק שלנו.

חיסכון

מאמרים אחרונים

תוכן עניינים

שנים של ניסיון

שנים של ניסיון

החברה שלנו קיימת למעלה מעשור. בתחום הזה אפשר להחזיק כל כך הרבה זמן רק אם אוהבים ונושמים את המקצוע. הצוותים משלבים אהבה ונסיון – ופה היתרון שלנו

עבודה מסודרת בלי הפתעות

עבודה מסודרת בלי הפתעות

תמיד עובדים עם הסכם הזמנה מסודר, כולל ביטוחים וכמובן ציוד גיבוי. העבודה מולנו מסודרת ושקופה

מחירים הוגנים

מחירים הוגנים

המחירים שלנו הם ההוגנים והמשתלמים ביותר בחשבון כללי! אתם מוזמנים להשוות! תגלו מהר מאוד שבסה"כ תקבלו תמורה מלאה ומשמחת לכספכם.

מערכת צילום מקצועית

מערכת צילום מקצועית

ציוד הצילום שלנו הוא המתקדם, עדכני והמשוכלל ביותר בשוק :מצלמות DSLR מקצועיות, מצלמות פול פריים. מגוון עדשות לצילום בזוויות מיוחדות ועוד. המגנטים מודפסים בהדפסה תרמית חדישה. כך תיהנו מתמונות מגנטים חדות, צבעוניות ועמידות לאורך זמן.

פריסה ארצית

פריסה ארצית

חברתנו מספקת כיסוי ארצי היות והצוותים שלנו פזורים ברוב אזורי הארץ, וכמו כן אנו יכולים להתאים צלמים לכל מגזר, מגדר ושפה.