מגש פירות אשדוד

מגשי פירות הן פתרון נהדר למפגשים, אירועים ואפילו לישיבות או פגישות חשובות בעסק. אם אתם עורכים אירוע באשדוד, יש לכם משרד או שאתם גרים באשדוד ותצטרכו מגשי פירות טריים ואיכותיים באזור – אנו בליצ'י נשמח לספק לכם משלוח מגשי פירות מדהימים וטעימים במיוחד, לכל אירוע ולכל צורך. 

מגשי פירות רומנטיים

מפגשים רומנטיים הם ללא ספק ההזמנות הכי מרגשות שלנו. האפשרות לגעת בליבם של זוג אוהבים (בכל גיל אגב) העושים מחווה רומנטית אחד לשנייה, יוצאים לפיקניק מיוחד בטבע, מארגנים ערב רומנטי מול נטפליקס בבית או סתם רוצים לרדת לפארק שמתחת לבית ולהתפנק על סלסילת פירות ביום שמשי ונעים. תוכלו להזמין ממגוון מגשי הפירות המומלצים באתר שלנו ואף להנות מתוספות משלימות נהדרות כמו שוקולדים למיניהם, בקבוק יין ומיני קינוחים שישמשו תוספת נהדרים לפירות הטריים. 

מגשי פירות לאירועים

אירועים גדולים וקטנים כאחד צריכים להגיש אוכל לאורחים. ללא אוכל האירוע לא יתעלה על הציפיות שלה אורחים, שחלקם אף עשויים להרגיש פחות בנוח בידיעה שהם להם מה לאכול או לנשנש. כגודל האירוע כך גודל ההשקעה גם בקייטרינג ובאוכל שיוגש באירוע. באירועים קטנים יותר מומלץ להזמין כיבוד קל למשל בתקציב אחראי יותר. באירועים מרובי משתתפים חשוב לדאוג לקייטרינג של אוכל מבושל ובכמות הנדרשת ולא להסתפק בכיבוד קל למשל. בין אם מדובר על אירוע קטן או גדול, וללא קשר למקום בו נערך האירוע, תוכלו להזמין מגשי פירות מפנקים במיוחד לשדרוג שולחן הכיבוד/הקינוחים שלכם. 

מגשי פירות באשדוד למשרדים ועסקים

אם יש לכם בית עסק או משרד באשדוד ואתם מארחים איזו פגישה לא צפויה (או פגישה מתוכננת) ומחפשים כיבוד קל ומהיר הזמינו מגשי פירות אשדוד באתר שלנו ותיהנו ממענה מהיר ואיכותי. להזמנות מעכשיו לעכשיו תוכלו ליצור קשר בוואטסאפ או בטלפון, לספר לנו על רמת הדחיפות וסוג המגש שאתם צריכים מהאתר. אנו נדאג לפנק אתכם עם מגש פירות מפנק, טעים ומתוק במיוחד שיסגור לכם את הפינה בצורה הטובה ביותר. בין אם מדובר על פגישה עם לקוח או שותף, ובין אם מדובר על ישיבת צוות או אירוע הרמת כוסית – אנו פה לשירותכם.

פירות

מאמרים אחרונים

תוכן עניינים

שנים של ניסיון

שנים של ניסיון

החברה שלנו קיימת למעלה מעשור. בתחום הזה אפשר להחזיק כל כך הרבה זמן רק אם אוהבים ונושמים את המקצוע. הצוותים משלבים אהבה ונסיון – ופה היתרון שלנו

עבודה מסודרת בלי הפתעות

עבודה מסודרת בלי הפתעות

תמיד עובדים עם הסכם הזמנה מסודר, כולל ביטוחים וכמובן ציוד גיבוי. העבודה מולנו מסודרת ושקופה

מחירים הוגנים

מחירים הוגנים

המחירים שלנו הם ההוגנים והמשתלמים ביותר בחשבון כללי! אתם מוזמנים להשוות! תגלו מהר מאוד שבסה"כ תקבלו תמורה מלאה ומשמחת לכספכם.

מערכת צילום מקצועית

מערכת צילום מקצועית

ציוד הצילום שלנו הוא המתקדם, עדכני והמשוכלל ביותר בשוק :מצלמות DSLR מקצועיות, מצלמות פול פריים. מגוון עדשות לצילום בזוויות מיוחדות ועוד. המגנטים מודפסים בהדפסה תרמית חדישה. כך תיהנו מתמונות מגנטים חדות, צבעוניות ועמידות לאורך זמן.

פריסה ארצית

פריסה ארצית

חברתנו מספקת כיסוי ארצי היות והצוותים שלנו פזורים ברוב אזורי הארץ, וכמו כן אנו יכולים להתאים צלמים לכל מגזר, מגדר ושפה.